۹۲۶۸۱۹
۵۵ نظر
۵۰۰۴
۵۵ نظر
۵۰۰۴
پ

غفور: ولاسکو در زندگی شخصی به من کمک کرد

پشت‌خط زن ایرانی تیم والیبال لوبه گفت: ولاسکو درس‌های ارزشمندی را به ما آموخت که هم در والیبال و هم در زندگی شخصی به من کمک کرد.

سایت فدراسیون جهانی والیبال: غفور اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۱ برای تیم ملی ایران انجام داد و به ایران کمک کرد تا عنوان قهرمانی آسیا را در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ کسب کند. او همراه با تیم ملی والیبال ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو هم حضور داشت و در ادامه توانست همراه با تیم ملی کشورش مدال برنز رقابت‌ قهرمان قاره‌ها را کسب کند.

در رده باشگاهی، غفور کار را از تیم‌های ایرانی آغاز کرد. او برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ از ایران خارج شد و به تیم مونزا در کشور ایتالیا پیوست. در سال جاری هم او مورد توجه یکی از بهترین تیم‌های حال‌حاضر جهان یعنی لوبه قرار گرفت و راهی این تیم شد تا در کنار بزرگان والیبال جهان توپ بزند. حالا او امیدوار است تا بتواند همراه با تیم باشگاهی‌اش در رقابت‌های جام باشگاه های جهان به میزبانی برزیل درخشش قابل توجهی داشته باشد.

غفور در مورد حضورش در سری A ایتالیا اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ های اروپاِیی حضور دارند و این به ما کمک می‌کند تا کسب تجربه کنیم. این موضوع تأثیر مثبتی در بازی‌های ما در تیم ملی دارد.

در ادامه گزارش سایت فدراسیون جهانی والیبال آمده است: غفورِ ۲۸ ساله یکی از بهترین بازیکنان ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها بود و کمک کرد تا تیمش به مرحله نهایی به میزبانی شیکاگو حضور داشته باشد.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: والیبال ایران از گذشته تاکنون بسیار پیشرفت کرده و این روند هم ادامه دارد. ما در حال رشد و یادگیری هستیم و خوشبختانه امسال هم نمایش خوبی در تورنمنت‌های بین‌المللی داشتیم.

دلیل موفقیت غفور را می‌توان به ساعت‌ها تمرین سخت، تلاش برای یادگیری از بهترین مربیان والیبال ربط داد. وی خاطرنشان کرد: هرچه سن بازیکنان بالاتر می‌رود، کامل‌تر می‌شوند. ما از بازی کردن تجربه کسب می‌کنیم و کار با مربیان مختلف هم این امکان را به ما می دهد که تکنیک‌های بیشتری را در تمرینات بیاموزیم. من هم در ابتدا یک جوان کم‌تجربه بودم، اما با گذشت زمان تجربه‌ام بالا رفت و تکنیک‌های بیشتری آموختم که به من کمک می‌کند تا در زمین عملکرد بهتری داشته باشم.

برای غفور، یادگیری هرگز متوقف نمی‌شود، اما او می‌گوید ارزشمندترین درس او از خولیو ولاسکو بود؛ اولین کسی که به او فرصتی برای بازی در تیم ملی داد. پشت‌خط زن ایرانی درمورد نقش ولاسکو در پیشرفتش اظهار داشت: من از مربیان مختلف، بازیکنان، دوستان و حتی تماشاگران چیزهای زیادی آموخته‌ام. همه آنها می‌توانند چیزی را به ما یاد بدهند که بر نحوه بازی ما تأثیر بگذارد، اما اگر من بخواهم فقط یک نفر را در والیبال انتخاب کنم که روی من تاثیرگذار بود، آن فرد خولیو ولاسکو است، زیرا او درس‌های ارزشمندی را به ما آموخت که هم در والیبال و هم در زندگی شخصی به من کمک کرد.

غفور افزود: ولاسکو به ما کمک کرد تا نگاه‌مان به والیبال تغییر کند. یکی از درس‌هایی که او بارها و بارها تکرار کرد تا نگاه‌مان نسبت به والیبال تغییر کند این بود که همه بازیکنان بزرگ اشتباه می‌کنند، اما مهم این است که شما از آن اشتباهات درس بگیرید و دوباره آنها را مرتکب نشوید، زیرا اگر این کار را انجام دهید، این یک اشتباه بزرگتر به شمار می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      غفور عشق نیستی فقط یلی

      پاسخ ها

      • بی نام

        راستی م. پوریا دوباره عکس گذاشته همون روزی که با پیام مشهد بازی داشتن میدونی که پوریا تو باشگاه پیکانه من تا اون عکسرو دیدم باور کردم که پوریا هم بازی میکنه اه باز اون شلواررو پوشیده بود زیر شلوارکش همونی که تو بازی جام جهانی پوشیده بود که گفتم مثل دختراست حالا فهمیدی کدومو میگم ؟؟ چند تا گذاشته بود یکی که داشت سرویس میزد. یکی هم داشت دفاع میکرد . یکی هم داشت آبشار میزد همه جوره عکس گذاشت عقده ای دراز اه اه ولی خوشگل شده بود لعنتییییییییییییییییییییی نیستی که خودت با چشمای خودت ببینی اه تو هم دوست داشتم ببینی ولی نمیبینی . چرا ؟؟

      • بی نام

        خوشگلم شده کثافت مثل ۱۵ ساله ها شده از بس جوونه داره باز ریش در میاره بی شعور همون شماره بیسته رو پیرهنش نوشته = پ یلی این به فارسی بود . و به انگلیسی : P yali

      • بی نام

        با اون کفشه زشتش یلی رو میگم

      • بی نام

        سلام خبرهارو زود بخون خیلی دلم گرفته به خاطر والیبال چون سالنمون عوض شد شد ولایت اونجا خیلی زشته اه مگه نه ؟؟؟؟؟؟ تو هم تایید میکنی ؟؟ اونجا فقط پیرمردها میومدن لعنت من همون جای قبلی رو میخوام هه هه هه هه هه هه هه هه هه پسر جماعت جای ما رو صاحب شدن عوضیا به مامانم گفتم گفت اگه دوست داری دیگه نرو من هم گفتم چرا ؟؟ اونم گفت وقتی میگی اینجوری منم گفتم علاقه زیادی به والیبال دارم و نمیتونم ولش کنم اونم گفت پس غر غر نکن باهاش قهرم در حد المپیک هه هه هه . خب بای فکر کنم نظر ها خیلی شد من فعلااااا میرم . بای بای م . من سالن والیبال ۹دی رو میخوام نه ولایت چه جالب بچه های مدرسه ولایت و بچه های والیبال ولایت

      • بی نام

        یکشنبه ظهر که رفتی خونه بهم مسیج بده باشه دوست من ؟؟؟ مهدیا میدونستی که تو بهترینی ؟؟؟ منظورم بهترین دوست والیبالی مگه نه ؟ ولی بیا به هم یه قول بدیم که تا پیر بشیم و بمیریم با هم دوست باشیم ، باشه ؟؟ تازه قراره که وقتی بزرگتر شدیم با هم بریم تهران درست میگم ؟؟ که اونجا اونو ببینیم . و آنو علی منظورم بود . باشهههههه ؟؟؟؟؟؟؟ البته تا اون موقع خیلی مونده اه و آخرین مورد اگه خانوادم بزارن مگه نه ؟ و خانواده خود تو هم باید بزارن دیگه . فقط موندم واسه یکی و دو هفته موندنمون چی بگیم بهشون که اونجا کجا میریم ، کجا میمونیم ، وباکیا هستیم ، فهمیدی که کیا رو میگم ؟؟ فقط ای کاش این ۷ سال بگذره که بریم اونجا بازززمممم اگههه بزارن اه خانواده ی ما و تو . ببین امروز با اینکه از والیبال اومدم خسته و کوفته ام تا الان که ساعت ۱۰ و نیمه بیدارم و دارم به شما مسیج میدم. م . چقدرم متن زیاد شد مگه نه؟؟؟ همه رو فردا با دقت بخون خب ؟ بای شب خوش ایشالله که خواب اونارم ببینیم خیلی دوسشون دارم . به امید یه روزی دیدن اونا تو گرگان ......

      • بی نام

        اون هنوز هیچ پستی نذاشته اه لعنتی نمیدونم الان کجاست ...

      • بی نام

        الیلی الیلی

    • م

      من باهات همیشه هستم نگران نباش حتی در تهران جواب من :بله قول می دم

      پاسخ ها

      • م

      • م

        باشه

      • م

        انشالله یه روزی ما بتونیم اونا رو بینیم

      • م

        بازی شهرداری ورامین رو دیدی مقابل : کاله مازندران عشقمم تو بازی بو 3.; 0به نفع ورامینی ها اونا بوردن چقدر خوشحالم راستی پیکان بعد 3روز استراحت باکی بازی داره.؟

    • م

      بله قول می دم

      پاسخ ها

      • درخشان

        ببخشید اگه اون نظر خیلیییی شد چون تبلتم یک دفعه هنگ کرد هر چی رو دکمه ارسال میزدم اصلا نمیرفت انکار نه انگار که من ارسال رو زدم خلاصه ۱۹ الی ۲۰ بار اون دکمه ارسال رو زدم بعد یک دفعه گفت نظر شما با موفقیت ارسال شد الانم که دیدم گفتم اه ۱۹ تا نظر تکراری وااااییییییی خاک بر سر من

    • م

      سلام خوبی

      پاسخ ها

      • بی نام

        سلااااام خوبم مرسی . تو چه خبر ؟؟؟؟ میگم م میشه دیگه اسم منو تو اخبار ورزشی ننویسی ؟؟ میترسم کسی بفهمه من مگه اسم تورو مینویسم که تو مینویسی ؟ من بهت میگم م تو هم بگو بی نام . در ضمن اسم من دیگه تو اخبار ورزشی بی نام نیست اسم جدیدم = درخشان هست اینو گفتم بازم میگم که تو یادت بمونه دیگه بی نام نیستم اگر هم خواستی اسم منو بگی بگو درخشان . باشه ؟؟ تو هم که م هستی . عوضش نکن . اصلا . باشه ؟؟؟

      • درخشان

        آفرین منم همین طور

      • درخشان

        بله .. توپ توپم

      • درخشان

        فری دیگه نیست درخشان هستم اسم گوگلی دومم گوگلی منظورم تو اخباره خالا فهمیدی ؟؟؟ سعی کن به اسمم عادت کنی .

      • درخشان

        بایدم قول بدی بچه ی بازیگوش

      • درخشان

        نه که من نیستم خب منم هستم درخشان هستم بهم دریا هم بگی هیچ عیبی نداره یا دریا بگو یا درخشان . اوکی ؟؟

      • درخشان

        ببخشید اگه نظرا دیر ارسال میشه تقصیر من نیست تقصیر مدیریته اونا دیر ارسال میکنن من که از خدامه نظرا همون موقع ارسال شه . لعنت بر شانس ماها

      • درخشان

        اون هنوز هیچ عکسی نذاشته خوشبختم من درخشان هستم اسم دومم خوبه ؟

      • درخشان

        پیکان روز ۲۶ آبان با کاله مازندران بازی داره ساعت ۱۷ که میشه روز یکشنبه بازی دارن که دوست دارم ببینم آخه کدوم شبکه پخش میشه ؟؟

      • درخشان

        روز ۲۹ آبان تیم پیکان با شهرداری گنبد بازی داره . میزبانم تهرانه اون الان تهرانه

      • درخشان

        روز ۳ آذر ماه تیم پیکان با تیم قدرتمند سایپای تهران بازی داره چقدر طولانی شد تا هفته هشتم طول کشید ااااااا خدا کنه اونو بتونم از تلویزیون ببینم اگه پخش بشه اگه نشه که هیچی ولی از یک شبکه میشه ولی بد کیفیته

      • درخشان

        روز ۶ آذر پیکان تهران با خاتم اردکان بازی داره که میزبان بازم تهرانه . ساعت ۱۷ ای کاش تهران بودیم و بازی هارو میدیدیم

      • درخشان

        روز ۱۰ آذر هم پیکان تهران با راهیاب ملل مریوان بازی داره ساعت ۱۷ میزبان مریوان اون باید بره مریوان چرا تو گرگان برگزار نمیشه یا تیم والیبال شهرداری گرگان یعنی نداریم ؟؟ تو بسکتبال که داشتیم که گرگان برنده شد .

      • درخشان

        روز ۱۳ آذر پیکان تهران با شهرداری ارومیه بازی دارن ساعت ۱۷ میزبان ارومیه .

      • درخشان

        روز ۱۷ آذر هم پیکان تهران با شهداب یزد بازی داره ساعت ۱۷ میزبان تهران . برگزار میشه

      • درخشان

        روز ۲۰ آذر هم پیکان تهران با فولاد سپاهان اصفهان بازی دارن همه بازی ها ساعت ۱۷ است و این بازی میزبان تهرانه

      • درخشان

        روز ۲۴ آذر تیم پیکان تهران با شهروند اراک بازی داره میزبان تهرانه بازم .

      • درخشان

        روز ۲۷ دوباره پیکان با عشقت شهرداری ورامین بازی داره میزبان ورامین .

      • درخشان

        اوووووووووووو چقدر والیبال طول کشید ۱۴ هفته شدا م باورم نمیشه چرا اینقدر زیاد ؟؟؟ تازه مسابقات قاره ای که تو دی ماه هست هم که خیلی نزدیکه اینا هم که تا آخرای آذر بازی داشتن . پس کی استراحت کنن ؟ باز باید ۲ هفته بعد والیبالیست های تیم ملی والیبال ایران همون ۱۴ نفر که خودتم میشناسی برن چین تا بازی کنن و فقط و فقط یک تیم راه پیدا میکنه که بره المپیک ۲۰۲۰ که باید باید باید ایران باشه اگه نباشه ما سال آینده والیبال ایران رو نمیتونیم ببینیم لعنتییییییییییییییییییییی پس الان اونا خسته ان از این همه بازی کی وقت میکنن تمرین کنن واسه مسابقات قاره ای این اصلا حق والیبالیست ها نبود حداقل چند ماه زودتر برگزار میکردین که اینا وقت برای استراحت و تمرین به اندازه داشته باشن دیگه گناه دارن امسال برنامه والیبالشون خیلی سخت بود همش بازی داشتن فرته فرت خب بای متن خیللللللییی زیاد شد ولی همه رو بخون

    • م

      مامانم گفت چرا رمزتو عوض کردی ؟ کفتم مامان رمز من تکراری بود بعد مامانم گفت زمر کیه گفتم تا ریخ تولد فرینا گفت فرینا! گفتم اره بعد گفت نه مال فرینا نیست . بعد گفت مال سردار ازمونه ؟ دوبار گفت منم گفتم اره بعد خندید گفت ای سردار زنیتو

      پاسخ ها

      • بی نام

        چی تو گفتی فرینا مگه اون نمیده که من و تو یک مدرسه ایم ها؟؟ بعدشم سردار آزمون تاریخ تولد این نیست که اینه = ۱۳۷۳ . نه ۱۳۷۶ که تاریخ تولده علی هست من که تاریخ تولدم ۱۳۸۵ هست

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        تو پیج والیبال دیدم شهرداری ورامین ۳ کاله مازندران۰

      • درخشان

        باشگاه پیکان چون ۳ روز استراحت داشت روز ۲۲ آبان با فولاد سیرجان ایرانیان بازی داره تو اینترنت دیدم ولی نمیدونم کدوم شبکه پخش میشه ولی خداکنه پخش شه که اونو ببینم و البته تو هم ببینی ولی ساعت ۵ غروبه بازیاشون چهارشنبه ساعت ۱۷ بازی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج