جاباما
۹۲۷۱۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فال روزانه یک شنبه 19 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

به افرادی که امروز زاده‌شده‌اند تولدشان را تبریک می‌گوییم و پیشنهاد می‌کنیم از هم‌اکنون کمربندهایتان را برای عبور از سالی پرفرازونشیب محکم ببندید و آماده رویارویی با تلخی‌ها و شادکامی‌ها باشید. دی‌ ماهی که در پیش‌روی شما است با مشکلات خانوادگی روبرو می‌شوید، اما به لحاظ مالی نگرانی نخواهید داشت و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پول خوبی نصیب‌تان می‌شود. اسفند‌ ماه زمان تحقق آرزوهای شما است، در این ماه قرار نیست به تمام آرزوهای‌تان برسید اما آرزوی مهمی که سال‌ها است به فکر آن بودید تحقق پیدا می‌کند. در ماه اسفند وقت بیشتری برای افراد خانواده اختصاص دهید و تا می‌توانید به اهل منزل عشق بورزید. فروردین ماه بهترین زمان برای این است که کودک درون خود را آزاد بگذارید تا هرچقدر که می‌خواهد خوش بگذراند و تفریح کند. تیر ماه سال آینده یکی از دوستان یا آشنایان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند، در کمک به این دوست چیزی کم نگذارید و مطمئن باشید دنیا کوچک‌تر از آن است که محبت‌های شما نادیده گرفته شود. شهریور ماه سال آینده برای شما ماه سخت و دشواری خواهد بود و چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه در مقابل مشکلات مقاومت کنید. این مشکلات ماندگار نیستند و پس از مدتی دوباره زندگی شما به روال اول باز خواهد گشت. ماه‌های آخر سال تولد شما زودتر از چیزی که فکرش را بکنید می‌گذرد و در این ماه‌ها تا می‌توانید از زندگی لذت ببرید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز از آن روزها است که احساس می‌کنید مهر و محبت شما به دیگران چندین برابر شده و از هر فرصتی برای تعریف و تمجید دوستان خود بهره می‌گیرید. یکی از اطرافیان به دستاوردی مهمی در زندگی رسیده و برای چنین موفقیتی باید به او دست‌مریزاد بگویید. دیدگاه محبت‌‌آمیزی به عشق و دلدارتان پیدا کرده‌اید و می‌خواهید تمام محبتی که در دنیا وجود دارد را به او ببخشید. بعدازظهر امروز احتمال مشاجره‌ای کوچک میان شما با یکی از همکاران یا اعضای فامیل وجود دارد، این مشاجره را جدی نگیرید و فراموش نکنید که بخشش از بزرگان است.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز حوصله بیرون رفتن از منزل را ندارید و می‌خواهید تنها باشید. به لحاظ فکری ایده‌های جدیدی به ذهن شما رسیده است. این ایده‌ها را دست‌کم نگیرید، چه بسا که آینده شما به تحقق همین ایده‌ها وابسته باشد. کاغذ و قلم بردارید و ایده‌هایتان را روی کاغذ بیاورید، این ایده‌ها را در فرصت مناسب با دوستان و آشنایان درمیان بگذارید و از آنها کمک بگیرید. زمان خوبی است که کارهای عقب افتاده را انجام دهید و اگر اهل کتاب و مطالعه هستید، در زمینه‌ای که علاقه دارید مشغول مطالعه شوید. مطمئن باشید چیزهایی که امروز فرا می‌گیرید، در آینده گره‌گشای شما خواهند بود.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز روز خوبی برای خرید نیست چرا که جلوی خودتان برای خریدکردن را نمی‌توانید بگیرید و اگر برای خرید به بازار بروید، نصف بازار را خواهید خرید. در نتیجه فهرستی از اقلام مورد نیاز و ضروری آماده کنید و اگر خرید رفتید، فقط همین کالاها را خریداری نمایید. علاقه زیادی به هنر دارید و تاکنون فرصتی برای ابراز خلاقیت و استعداد خود پیدا نکرده‌اید. روزی که در آن هستید را غنیمت بگیرید و برای شرکت در یک دوره هنری برنامه‌ریزی کنید. بعدازظهر هم‌زمان خوبی است که دست اعضای خانواده یا دوستان خود را بگیرید و به گالری‌های هنری شهرتان سری بزنید و خودتان را غرق در جادوی هنر کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

مدت زیادی است که به بزرگ‌ترهای فامیل سرنزده‌اید و دل آنها حسابی برای شما تنگ شده است. امروز زمان خوبی است که بعدازظهر سری به بزرگ‌ترهای فامیل بزنید، حتی اگر وقت ندارید پیشنهاد می‌کنیم دست‌کم به آنها زنگ بزنید و از اینکه به دیدارشان نمی‌روید از آنها دلجویی کنید. فرصت خوبی برای شرکت در یک دوره آموزشی در پیش‌روی شما قرار گرفته است، اما علاقه چندانی به شرکت در این دوره آموزشی ندارید و بعید می‌دانید دانسته‌های شما در این کلاس در آینده به کارتان بیاید. فراموش نکنید که از آموختن هرگز ضرر نمی‌کنید و شرکت در این دوره آموزشی نه‌تنها باعث ارتقای دانش شما می‌شود، بلکه دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

چیزهای زیادی در زندگی فرا گرفته‌اید اما به دلایل مختلف آن‌گونه که باید و شاید از این دانش استفاده نمی‌کنید و به‌همین دلیل نیز از دوستان و همکارانتان عقب‌افتاده‌اید. از اظهار وجود هراسی نداشته باشید و با کمک علم و دانش آینده‌ را از آن خود کنید. در چند روز آینده مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد که هیچ پاسخی برای حل آن پیدا نخواهید کرد. فراموش نکنید که همه‌چیز را همگان دانند و با توجه به اینکه به تنهایی کاری از دست شما برای حل این مشکل بر نمی آید، باید دست‌به‌دامان افراد متخصص شوید و این مشکل را از ریشه حل کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

زودتر از چیزی که فکرش را بکنید دنیا به سمت دیجیتال‌شدن پیش‌رفته و از آنجایی که دانش خوبی در تعامل با گوشی‌های هوشمند و کامپیوتر ندارید، احساس می‌کنید از قافله عقب افتاده‌اید و این قضیه حسابی شما را آزار می‌دهد. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که شما هم چیزهای زیادی بلد هستید که دیگران هیچ دانشی از آن‌ها ندارند. در نتیجه برای اینکه از همقطاران خود عقب نباشید، از یکی از دوستان یا آشنایان خود که دستی در کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند دارد برای آموزش تعامل با تجهیزات دیجیتال جدید کمک بگیرید. مدت زیادی است که برای افزایش حقوق درخواست داده‌اید اما پاسخی نگرفته‌اید و همچنان با همان دستمزد ناکافی گذران زندگی می‌کنید. در چند روز آینده خبر خوشی برای افزایش حقوق به‌دست شما می‌رسد و زحمت‌های شما در محل کار به بار خواهد نشست.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

عشق یا دوستی جدیدی در انتظار شما است و این رابطه جدید زندگی شما را در مسیر تازه‌ای قرار می‌دهد. شرایط اطراف شما زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید در حال تغییر هستند و به هر اندازه که سریع‌تر خودتان را با تغییرات جدید وفق بدهید، به همان اندازه محکم‌تر سکان زندگی را در دست خواهید گرفت. یکی از دوستان یا افراد فامیل عازم مسافرت است و به شما هم پیشنهاد می‌دهد که همراه او بروید، این موقعیت را غنیمت بدانید و مطمئن باشید در این مسافرت بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

ایده‌های جدیدی برای نگارش مقاله، سرودن شعر، نوشتن داستان یا ترانه‌سرایی به ذهن شما رسیده است. پیشنهاد می‌کنیم این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت آنها را روی کاغذ بیاورید. مدتی است که گرفتاری‌های مالی امان شما را بریده و کاروکاسبی‌تان مانند گذشته سکه نیست و پیش خانواده‌تان احساس شرمندگی می‌کنید. این را بدانید که روزگار بالا و پایین‌های زیادی دارد و تلاش شما برای اعضای خانواده از پولی که به منزل می‌آورید مهم‌تر است. دست از تلاش برندارید و مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و اوضاع مالی شما بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید نوع‌دوستی شما بیشتر شده و می‌خواهید تا جایی که می‌توانید به دیگران کمک کنید. برای چنین احساسی به شما تبریک می‌گوییم، اما مواظب باشید که بیش‌ازحد غرق کمک به دیگران نشوید و زمانی را برای خودتان کنار بگذارید. در یکی از همین روزها یکی از اعضای فامیل دچار بیماری سختی می‌شود و کار چندانی از دست شما برای درمان بیماری او بر نمی‌‌آید. تاجایی که می‌توانید در کنار دوست بیمار خود بمانید و فراموش نکنید که عیادت بیمار نقش مهمی در افزایش روحیه و بهبود وی خواهد داشت.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

همیشه سودای ستاره سینما شدن را در سر داشته‌اید اما هرگز فرصتی برای رسیدن به این آرزو پیش‌روی شما قرار نگرفته است. فراموش نکنید که برای موفقیت باید دانش لازم را بدست آورید و به جای خیال‌بافی، از همین امروز آستین بالا بزنید و با ثبت‌نام در کلاس‌های بازیگری رؤیای خود را دنبال نمایید. مشکلات زندگی شما را به انسان پرخاشگر و بدخلقی تبدیل کرده و دوستان و آشنایان دیگر مانند سابق علاقه‌ای به نشست‌و‌برخواست با شما ندارند. این را از ما داشته باشید که اگر به این رفتار ادامه دهید دیری نخواهد گذشت که تک و تنها بمانید و کسی اهمیتی به شما ندهد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

چند روزی است که حسابی مشغول کار بوده‌اید و به‌لحاظ روحی و جسمی خسته و کوفته‌ شده‌اید. امروز زمان خوبی است که به خودتان استراحت بدهید و انجام کارها را به فردا موکول کنید. وقت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و اگر بعدازظهر فرصت‌ دست‌داد، دست آنها را بگیرید و برای شام بیرون از منزل بروید و اجازه دهید خستگی کار حسابی از تن شما بیرون رود. کار و تلاش شما به بار نشسته و موقعیت‌های بهتری برای پیشرفت در پیش‌روی شما قرار دارد. این موقعیت‌ برای شما همانند چاقوی دولبه عمل می‌کند و به‌رغم اینکه ممکن است بیشتر در کار خود پیشرفت کنید، احتمال پس‌رفت و شکست در کار نیز برای شما وجود دارد. در چنین شرایطی باید اوضاع را حسابی بررسی کنید و پس از مشورت با دوستان و آشنایان بهترین تصمیم را بگیرید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

شب گذشته خواب عجیب و جالبی دیده‌اید و پس از اینکه بیدار شده‌اید نیز به این خواب فکر می‌کنید. این خواب را با یکی از بزرگ‌ترهای فامیل درمیان بگذارید، چه بسا رازی در آن نهفته باشد که شما از درک آن ناتوان باشید. در یکی دو هفته آینده بیشتر از همیشه مواظب اموال‌تان باشید، خطری در کمین است و اگر حواس‌تان را جمع نکنید، ثروت و دارایی که زحمت‌زیادی برای بدست‌آوردن آن کشیده‌اید در یک چشم به‌هم‌زدن در جلوی چشم شما دود می‌شود و به هوا می‌رود.

فال روزانه ۱۹/ ۰۸/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج