جاباما
۹۲۷۱۶۵
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

شانس بد بازیگر و از دست رفتن ۲ پیشنهاد

بازیگر فیلم «قاتل و وحشی» گفت: برخی می‌گویند فیلم قاتلِ وحشی در صورتی که اینطور نیست، این فیلم به این دلیل قاتل و وحشی نامگذاری شده که هر کدام از این اسامی دو شخصیت اصلی فیلم نعمت الله را بازی می‌کنند.

خبرآنلاین: بازیگر فیلم «قاتل و وحشی» گفت: برخی می‌گویند فیلم قاتلِ وحشی در صورتی که اینطور نیست، این فیلم به این دلیل قاتل و وحشی نامگذاری شده که هر کدام از این اسامی دو شخصیت اصلی فیلم نعمت الله را بازی می کنند.

شانس بد بازیگر و از دست رفتن ۲ پیشنهاد

عزت الله رمضانی‌فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در حال حاضر همچنان مشغول بازی در فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی «حمید نعمت الله» هستم و نزدیک به یک ماه دیگر در این پروژه کار دارم.

وی درباره نامگذاری این فیلم سینمایی تاکید کرد: برخی می‌گویند فیلم «قاتلِ وحشی» در صورتی که اینطور نیست، این فیلم به این دلیل «قاتل و وحشی» نامگذاری شده که هر کدام از این اسامی دو شخصیت اصلی فیلم نعمت الله را بازی می کنند.

بازیگر پیشکسوت سینما پیرامون روند فیلمبرداری «قاتل و وحشی» اذعان کرد: نزدیک به دو ماه از فیلمبرداری گذشته است، من از ماه گذشته به گروه اضافه شده‌ام و آن طور که می‌دانم کار یک ماه و نیم دیگر به پایان می رسد.

وی با اشاره به احتمال موفقیت فیلم حمید نعمت الله در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: این فیلم بدون شک برای فجر امسال آماده می شود، نعمت الله کارگردان به شدت وسواس و سخت گیری است و همین باعث شده تا روند فیلمبرداری کمی کند پیش برود، اما همین کندی کیفیت بسیار بالایی را برای فیلم در ژانر جنایی رقم زده است.

بازیگر فیلم «گاو» با اشاره به عدم حضورش در فیلم داریوش مهرجویی اضافه کرد: در ابتدا قرار بود من در فیلم «لامینور» بازی کنم، مدت آفیش من در فیلم قاتل و وحشی ۱۰ روز بود اما این مدت زمان طول کشید و من به فیلم مهرجویی نرسیدم.

وی با اشاره به عدم حضورش در فیلم «خروج» ابراهیم حاتمی کیا خاطرنشان کرد: از شانس بد در یک لحظه واحد سه فیلم بزرگ به من پیشنهاد شد، من حتی سر تمرین دورخوانی فیلم خروج هم حاضر شدم اما به دلیل تداخل با فیلم حمید نعمت الله آن کار را هم از دست دادم.

رمضانی فر با اشاره به نقش خود در فیلم «قاتل و وحشی» خاطرنشان کرد: نقش نسبتاً متفاوتی را ایفا می کنم، در این فیلم با تمامی بازیگران بازی دارم، اما بیشترین بازی ام با شهرام حقیقت دوست است.

بر اساس آخرین اخبار امین حیایی و شهرام حقیقت دوست دو بازیگر اصلی فیلم قاتل و وحشی هستند، حیایی در این فیلم نقش قاتل و حقیقت دوست نقش وحشی را ایفا می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حق گو

      فسیل روبه قبله واین همه پز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج