جاباما
۹۲۸۲۸۲
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

رانندگانِ بدون کارت سوخت بخوانند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: تاکنون حدود ۴۸ میلیون کارت سوخت صادر شده است.

خبرگزاری صدا و سیما: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست باقی مانده است، از کسانی که هنوز کارت سوخت خود را به هر دلیل دریافت نکرده اند خواست؛ به باجه‌های معطله پست مراجعه کنند.

امیر وکیل زاده با اشاره به اینکه وزارت نفت برای تمام خودروها بدون استثنا کارت سوخت صادر کرده است گفت: ما حدود ۲۴ میلیون خودرو و موتور سیکلت در حال تردد در کشور داریم، اما تاکنون حدود ۴۸ میلیون کارت سوخت صادر شده است.

رانندگانِ بدون کارت سوخت بخوانند

وی افزود: این آمار نشان می‌دهد که برای همه دست کم یک بار کارت صادر شده و به طور میانگین برای هر خودرو یا موتور سیکلت با توجه به تقاضاهای المثنی دو بار کارت سوخت صادر شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه وزارت نفت برای همه مالکان کارت سوخت صادر کرده است گفت: حالا اگر به هر دلیلی مالکان کارت خود را در دسترس ندارند باید تقاضای المثنی بدهند.

آقای وکیل زاده با بیان اینکه تقریبا تمامی تقاضاهای کارت المثنی تاکنون صادر شده است افزود: با این وجود ۶۰۰ هزار کارت از کارت‌هایی که اخیرا صادر شده در باجه‌های معطله پست مانده است.

وی گفت: این بدان معنی است که پست دو بار برای تحویل کارت سوخت به آدرس داده شده مراجعه کرده، اما به دلیل نبود فرد در محل سکونتش و یا به دلیل نداشتن کارت ملی و مدارک کافی احراز هویت، کارت به باجه پست برگردانده شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه برای راحتی این دسته از مالکان نحوه پیگیری کارت را متمرکز کرده ایم افزود: قبلا این افراد باید به درگاه اینترنتی «ای پلیس» مراجعه می‌کردند و پس از وارد کردن پلاک خودرو بارکد کارت سوخت را می‌گرفتند سپس به درگاه پست مراجعه و با وارد کردن بارکد محل باجه معطله کارت سوخت خود را پیدا می‌کردند، اما الان همه این مراحل در درگاه‌ «ای پلیس» متمرکز شده است و افراد به محض اینکه به این درگاه مراجعه و پلاک خود را وارد کنند بارکد و متعاقبا باجه‌ای که کارت شان در آنجا وجود دارد معرفی خواهد شد.

آقای وکیل زاده گفت : بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم با مراجعه به درگاه epolice.ir باجه معطله کارت خود را دریافت کرده و با در دست داشتن مدارک هویتی برای تحویل گرفتن کارت خود در اسرع وقت مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب بازم برای ماها که تکلیف روشن نشد، ماشین قولنامه‌ای که پلاک هنوز به نام نخورده باید چکار کنیم؟ به فرض اینکه صاحب پلاک به هردلیلی هنوز اقدام به تعویض نکرده و کارت سوختی هم تحویل نداده؟!

    • معاد

      والله میریم اداره پست هزار جور بهونه میارند.میفرستنمون این ور و اون ور.

    • بدون نام

      خدا ازسرتان نگذرد که اصلا نگذاشتید ملت آرامش داشته باشد کشوری همه مخازن گاز بنزین است چرا ملت گرفتار میکنید صادر نمی گذارد آمریکا داخل چرا باید درمضیقه باشیم

    • AAAAAAAAAA

      واقعا شما مغز خر خوردین
      چرا دروغ میگویید من ۱۰ بار به اداره پست رفتم سند ماشین کارت ملی را بردم میگویند هنوز صادر نشده است
      حال گیریم که کارتی در اداره پست هست خوب چرا اداره پست درب منزل تحویل نمیدهد پول پست هم همه‌پرداخت کردن

    • بدون نام

      برین بابا کارت سوخت و جمع کنین مردم و انگلیسی نکنین

    • بدون نام

      ملت دانا== بهترین خودرو جهان

    • بدون نام

      یک کاسه زیر این نیم کاسه هست این آقا میگه بریدبگرید میری بگیری میگن میاد درخونت بخدا باید این ملت بدون سروصدا برن کارتها را بریزن توشرکت نفت بیان ترا خدا دست ازسر مردم بردارید مردم دیگه اعصاب ندارن میخواهید گران کنیدبکنید هرکس داشت بزنه هرکس نداشت نزنه کارت یعنی جنگ اعصاب یکروز گم میشه یکروز جامیماند یکروز قفل میشه تا حالا من ده بار رفتم بگیرم گفتن میاد درخانه بنزین هم مثل نان یک مقدار گران کنید کارت را بیخیال شوید

    • بدون نام

      مگر زمان جنگ است کارت سوخت دریافت کنند دزد ها را اعدام کنید تا کشور سالم باشد.

    • بدون نام

      میگن پوکه کارت نداربم
      من نزدیک ۶ ماه قبل کارت ملی یفرش دادم ولی هنو خبری نی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج