جاباما
۹۲۸۶۳۴
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

انصاری‌فرد: کالدرون خیلی مرد است!

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید: با توجه به خواسته کالدرون یک مهاجم و یک بازیکن پشت مهاجم خریداری می‌شود. در عین حال او تاکید کرد که نمی‌داند چه بازیکنی از تیمش جدا می‌شود.

ورزش ‌سه: محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس در بازگشت به شغلی که تجربه انجام آن را داشت، علاقه‌مند است طوری رفتار کند که هیچ حاشیه ای برای تیمش درست نشود.

بعد از سه دوره قهرمانی پرسپولیس برای مدیری مثل او یک سال بدون جام شکست بار به نظر خواهد رسید و او کسی نیست که علاقه ای به بودن در این موقعیت داشته باشد.

او در یک گفت و گوی نسبتا طولانی به سوالات ما پاسخ می‌دهد، در حالی که تاکید دارد باید به خواسته های کالدرون رسیدگی کند. خواسته هایی که مسائل مالی جدیدی به پرسپولیس تحمیل می‌کند اما نظر انصاری فرد چیز دیگری است.

این گفت و گو را بخوانید:

*از همه مسائل علیه پرسپولیس شاکی هستیم

وی با دلخوری از سازمان لیگ و فدراسیون سخنان خود را شروع کرد و گفت: از برخی کارها که علیه پرسپولس انجام می‌شود شاکی هستیم. اول بحث برنامه مسابقات است.

چرا باید آنقدر تبعیض بگذارند که پر طرفدار ترین تیم آسیا و ایران از حضور هواداران در روز تعطیل بی بهره باشد و یک تیم دیگر ۱۱ بازی خود را در روز تعطیل انجام دهد. بحث دیگر هم به کمیته انضباطی باز می‌گردد که به اکثر رای های صادره علیه پرسپولیس اعتراض کردیم. این رای ها در فضای عادلانه صادر نشد.

دیگر بحث ما محروم کردن طرفداران بود که در حق ما اجحاف کردند. در موضوع بلیت فروشی باقی تیم‌ها تا زمان بازی بلیت می‌فروختند ولی برای ما فقط تا ۸ صبح فرصت است. ما آنقدر پیگیری کردیم که این مسئله حل شد و حالا تا زمان شروع مسابقه فروخته می‎شود. این‌ها مواردی بود که نسبت به آن شکایت داشتیم.

داوری ها به خصوص در چند بازی علیه پرسپولیس بوده و به ضرر ما شد و به نفع تیم‌های رقیب. ما می‌خواهیم فدراسیون بر روی این موضوع جدی باشد.

هواداران از مدیریت باشگاه توقع دارند که پیگیر این وضعیت شویم و ما هم مرتب در حال انجام این کار هستیم. امیدواریم فدراسیون هم جوابگو باشد و حق و حقوق ما و همه تیم‌ها را بدهد.

*چرا اینقدر فرق بین پرسپولیس با سپاهان و تراکتور می‌گذارید؟

(با توجه به تحقیقی که انجام دادیم، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور به ترتیب ۲،۳،۳ و ۷ بازی در روزهای تعطیل انجام داده‌اند.

از طرف دیگر سازمان لیگ نیز اعلام کرده جدول نماینده‌های ایران در آسیا به این شکل است.) انصاری فرد در پاسخ به این حرف گفت: مگر تیم سپاهان، استقلال و پدیده در لیگ قهرمانان آسیا نیستند؟ من نسبت به تیم خاصی موضعی ندارم. مردم جدول ما را مشاهده و با جدول تیم‌های دیگر مقایسه کنند.

در این مسئله در حق پرسپولیس اجحاف شده است. در حال حاضر تا اسفند بازی آسیایی نیست. پس چرا الان برنامه متفاوت است؟ چرا باید دو بازی در تعطیلی داشته باشیم؟ تراکتور ۱۱ بازی در روزهای تعطیل انجام داده است. بلیت کاغذی که می‌فروشند.

مشخص است که در بازی با استقلال ۸۰ هزار نفر بلیت اینترنتی خریداری نکردند. ولی برای ما اینگونه نیست. تراکتور و سپاهان هر طور که شده هواداران خود را به استادیوم می‌فرستند. فقط برای پرسپولیس و استقلال اینگونه نیست که اینجا باید از حق استقلال هم دفاع کنیم.

*شش بازیکن 50 میلیارد؟ کل تیم ما این مبلغ است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: من از آقای تابش چنین انتظاری نداشتم. ایشان باید مستند و به عنوان مدیر با تجربه باید مستدل صحبت می‌کردند. نمی‌دانم ایشان با چه اطلاعاتی این سخنان را مطرح کرده است.

ما این حرف را شدیدا رد و تکذیب می‌کنیم. از آقای تابش هم می‌خواهم در مصاحبه خود برای پرسپولیس خیلی بیشتر دقت کنند. کل قرارداد بازیکنان پرسپولیس نزدیک به ۵۰ میلیارد است. چطور ایشان می‌گوید که شش بازیکن ما ۵۰ میلیارد می‌شوند؟ ایشان تسلط روی قرارداد ما ندارند و باید دقت بیشتری داشته باشند.

*کالدرون خیلی مرد است!

انصاری فرد درباره پرداخت پول قرارداد گابریل کالدرون با توجه به اولتیماتوم روز گذشته‌اش گفت: ما با کالدرون روز گذشته جلسه داشتیم و با او هماهنگ هستیم و این بحث که مطرح می‌شود انحرافی است. ایشان خیلی مردانگی کردند و پای کار ایستاده‌اند.

او فردی نیست که شانه خالی کند و قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان پول او را پرداخت می‌کنیم. کارها را با او هماهنگ کردیم و حتی بازیکنانی که نیم فصل می‌خواهیم هم درباره آن به جمع بندی رسیدیم. تیم را کاملا با هم و بدون کشمکش و تضادی جلو می‌بریم و خیلی راحت کار می‌کنیم.

انصاری‌فرد: کالدرون خیلی مرد است!

*دو بازیکن خارجی با کیفیت در اختیار کالدرون قرار دادیم

وی در خصوص بحث خرید مهاجم خارجی با توجه به لیست پر از ستاره پرسپولیس گفت: ما در حال حاضر سمت بازیکن داخلی به علت اینکه تحت قرارداد هستند نمی‌توانیم برویم. بازیکنان با کیفیت هم بیرون از گود نیستند. راه ما این است که بازیکن خارجی خوب به خدمت بگیریم.

الان چند بازیکن را با توجه به کیفیت و نحوه پرداخت قراردادی که دارند، بررسی کردیم. دو بازیکن خیلی خوب با قیمت خوب در اختیار کالدرون قرار دادیم و ایشان باید نظر نهایی را از نظر بدهند. این مهاجم باید تحت نظر مربی انتخاب شود.

برنامه ای که برای این کار داریم این است که هیچگونه هزینه اضافی بر قرارداد با بازیکنان خارجی به تیم اضافه نمی‌شود. به طوری برنامه ریزی کردیم که از لحاظ قراردادی به نفع ما بشود. باید مقداری از هزینه های دیگر کم کنیم تا بازیکن جدیدی که به تیم اضافه می‌شود از لحاظ قرارداد تامین بشود.

ما به شما قول می‌دهیم بازیکنی که اضافه می‌شود برای قرارداد هیچ هزینه‌ای به باشگاه اضافه نمی‌کند. این قرارداد نه تنها به ضرر بازیکن نیست بلکه از تبادل بازیکن و این قرارداد استفاده هم می‌بریم.

*من در حیطه فنی دخالتی ندارم

گابریل کالدرون با مصاحبه خود به گونه ای روحیه براندائو را پایین آورد. انصاری فرد در پاسخ به این سوال که آیا در این مورد تذکری به سرمربی خود داده است یا خیر، گفت: من از زمانی که آمدم در مورد مسائل فنی دخالت نکردم. اگر در مورد موضوع مدیریتی سخنی باشد که از طرف بازیکن و مربی مطرح شود، من جواب می‌دهم.

بنابراین باید از کالدرون و براندائو و همه بازیکنان حمایت کنیم. مسائلی که کالدرون مطرح کرده است در حیطه وظایف ایشان است. ما باید آرامش به تیم تزریق کنیم و حواشی را دور کنیم. باید به مربی اطمینان دهیم و از او حمایت کنیم.

بحث مالی بازیکنان را تامین کردیم که تا قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان پرداخت می‌شود و سعی می‌کنیم طلبکاران را امیدوار به پرداخت پول کنیم. همراه با هیئت مدیره به راهکار مناسبی برای انعقاد قرارداد و تامین پول رسیده‌ایم و از هفته آینده قرارداد خود را رونمایی می‌کنیم تا خیال بازیکنان و هواداران راحت شود.

*اصلا نمی‌دانم چه کسی از پرسپولیس جدا می‌شود

به مدیرعامل پرسپولیس می‌گوییم از حرف‌های شما این برداشت را کردیم که بشار رسن از پرسپولیس جدا خواهد شد. انصاری فرد با تکذیب این مورد گفت: اصلا چنین موضوعی مطرح نیست. آقای کالدرون تا به اینجا حرف از جدایی بازیکنی نزده است.

فقط اعلام کرده که برای من یک بازیکن مهاجم و پشت مهاجم خریداری شود. ما اصلا در جریان این نیستم که چه کسی از تیم جدا خواهد شد و فقط سرمربی آن را می‌داند.

خواسته مربی این است که بازیکن اضافه شود و باید همه خواسته او را از لحاظ فنی برآورده کنیم. از صبوری آقای کالدرون و بازیکنان بابت عدم پرداخت به موقع قرارداد تشکر کنیم و این را باید منصفانه به هواداران بگوییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      آقای انصاریفرد وای که اگه همین تیم رو به برانکو بسپاری چی بشه و فقط 2 مهاجم خوب هم اضافه کنی فینال آسیایی
      ما شرایط و تفکرات کالدرون را تا حدی تحمل خواهیم کرد
      البته قصد تخریب او را ندارم و فعلا ازش حمایت میکنیم ولی تا یه زمانی ...

    • ع ن

      به قول معروف دختری که مادرش ازش تعریف کنه داییش بایدبگیرش( برا پسرش) حکایت انصاری فر وگاودرون هست اینم مثل دلال کروات فقط بلده ازبقیه تیمها بگه ولی تمام کمک ها به تیم خودشه

    • دزفــــول.بخــــتیاری

      پس حواستونو بدین یه موقع یه بلایی سرتون نیاره ابرو ایرانو ببرین باز . خیلی مرده شما هم خیلی زنین . خاک بر سرتون اگه نشناخته باشه شمارو خخخخ ، همه چی رو میدونه حتما جریان شیث رضایی و محمد نصرتی و انگشت و .......

    • بدون نام

      لنگیا همشون مردن البته در حمام زنانه

    • بدون نام

      مگه قرار بود زن بشه

    • بدون نام

      بعدمردتربودنشم میبینی

    • بدون نام

      آره تو هم خیلی مردی فردی جون!!!!هی مرد.....چیه نامرد

    • بدون نام

      اقای اتصاری فر شما مردتر باشید پول برانکو وکاردون را بدهید!؟

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      این هوچیگر دروغگو باز مصاحبه کرد. آره آره کالدرون مربی خوبی هم هس خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگیا توحموم زنانه چقدرمردن ههههههههههههههههههه

      • بدون نام

        لنگیا توحموم زنانه چقدرمردن ههههههههههههههههههه

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      بخدا دویست ملیارد قرارداد تیمشه کلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج