جاباما
۹۲۸۷۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محبی: به خاطر بازی با عراق استرس نداریم

بال راست تیم سپاهان گفت: من بازیکن بی‌انضباطی نیستم و روحیه پرخاشگری ندارم. با این حال خیلی ناراحت شدم که فرصت بازی برابر تراکتور را از دست دادم.

خبرورزشی: محمد محبی بال راست تیم سپاهان که در بازی با بحرین در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمده بود، در بازی با عراق هم شانس بازی دارد. او که این فصل در تیم سپاهان چهره شده است می‌گوید با وجود حساسیت‌های بازی با عراق جو آرامی در تیم ملی وجود دارد و همه به نتیجه گیری در این بازی امیدوار هستند. پیش از سفر تیم ملی به اردن دقایقی با محبی گپ زدیم.

در آخرین بازی سپاهان به دلیل کارت قرمز در بازی قبلی به میدان نرفتی! باورش کمی سخت است که بازیکن عصبی باشی!

من بازیکن بی‌انضباطی نیستم و روحیه پرخاشگری ندارم. با این حال خیلی ناراحت شدم که فرصت بازی برابر تراکتور را از دست دادم. هر چند اخراجم در بازی با پارس جنوبی فنی بود. البته داور می‌توانست به من کارت زرد نشان ندهد. خدا را شکر تیم در این بازی خوب فوتبال بازی کرد و در نهایت بازی را برد. خیلی دوست داشتم در این بازی بزرگ در زمین باشم و روی سکو‌ها فقط حرص خوردم.

آیا سپاهان می‌تواند این فصل قهرمان لیگ برتر شود؟

لیگ برتر این فصل لیگ جذابی است. ۴ تا ۵ تیم شانس قهرمانی دارند و کار بسیار سخت است. ما همه در تیم برای رسیدن به جام تلاش می‌کنیم و امیدواریم در ادامه مسیر هم اتفاقات خوب به سود ما رقم بخورد و در نهایت به کمک تماشاگران دوست‌داشتنی سپاهان جام را بالای سر ببریم.

و بازی با عراق را چطور ارزیابی می‌کنی؟

اگرچه بازیکن کم‌تجربه‌ای هستم، اما به خوبی می‌دانم این بازی حساس و سرنوشت‌ساز است. مارک ویلموتس مربی حرفه‌ای است. او با وجود تأکید بر اهمیت این بازی آرامش خوبی را در اردوی تیم ملی به وجود آورده است به‌طوری که اصلاً بازیکنان استرس ندارند. طبیعتاً اگر سرمربی تصمیم به حضور من در زمین بگیرد با همه وجود بازی خواهم کرد. باخت به بحرین را همه فراموش کرده‌ایم. از این دست اتفاقات در فوتبال طبیعی است. ضمن اینکه این بازی درس‌های گرانبهایی برای ما داشت که به طور حتم از آن‌ها بهره خواهیم برد. امیدواریم دعای مردم همراه ما باشد و در این بازی به گونه‌ای در میدان حاضر شویم که هم نتیجه را برای خود کنیم و هم مردم از سبک بازی ما لذت ببرند.

تیم سابقت یعنی شاهین اصلاً در لیگ برتر خوب نتیجه نمی‌گیرد و هم‌اکنون یکی از دو گزینه سقوط به شمار می‌رود...

نتایج تیم شاهین برای من ناراحت‌کننده است. من از نونهالی در تیم شاهین بازی کردم. می‌دانم بوشهر چه فوتبالیست‌های خوبی دارد و نتایجی که اکنون تیم می‌گیرد شایسته فوتبال بوشهر نیست. نمی‌خواهم بیشتر در این باره صحبت کنم و دوست دارم هرچه سریع‌تر نتایج ضعیف شاهین در لیگ برتر تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج