جاباما
۹۲۹۱۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پروین: ملی‌پوشان مقابل عراق سرحال نبودند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مقابل عراق تیم ملی سرحال نبود و باید از سرمربی تیم ملی این مسأله را پرسید.

خبرگزاری فارس: علی پروین در خصوص اینکه ورزش چقدر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مؤثر است،‌گفت: خود ما در زمینه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی فعال هستیم و حتی یک بازی برای کارتن‌خواب‌ها با پیشکسوتان پرسپولیس انجام دادیم.

من پیشنهاد دادم که یک هیأت مدیره برای برگزاری چنین بازی‌هایی تشکیل شود و این اتفاق رخ داد. آقایان رنگرز، سلیمی و ... جزو این هیأت مدیره هستند و امیدوارم این کار ادامه‌دار باشد و مقطعی نباشد.

پروین: ملی‌پوشان مقابل عراق سرحال نبودند

وی ادامه داد: امیدوارم که این کارها مقطعی نباشد و ورزشکاران همواره به دنبال کارهای خیر بوده‌اند. جوانان باید به سمت ورزش بیایند و امیدوارم این بازی‌ها ادامه داشته باشد تا ان‌شاءالله تعداد معتادها کمتر شود. اگر دو معتاد هم کمتر شود، کار بزرگی انجام دادیم و امیدوارم که امکانات ورزشی بیشتر باشد تا جوانان به جای رفتن به سمت اعتیاد به سمت ورزش کشیده شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال کشورمان تصریح کرد:‌ زمانی که خود من بازی می‌کردم در همین منطقه شوش 20 زمین فوتبال وجود داشت اما الان همین یک زمین است. این مسائل باعث می‌شود تا جوانان به سمت مسائل دیگر بروند اما اگر ورزش باشد کسی سراغ این مسائل نخواهد رفت. جوانان باید به سمت ورزش بروند و درگیر مسائل دیگر نشوند.

پروین در خصوص شکست شب گذشته تیم ملی مقابل عراق اظهار داشت:‌ به نظر من تیم ملی خسته بازی کرد. بچه‌های تیم ملی سرحال نبودند اما نمی‌دانم دلیل این مسئله چیست و باید از سرمربی تیم ملی این مسأله را بپرسید. هیچ موقع ما مقابل عراق اینقدر ذلیل بازی نکردیم.

وی در خصوص اینکه درباره ارنج تیم ملی چه نظری دارد،‌ تصریح کرد: اگر قرار است انتقادی شود باید انتقاد درستی باشد. ما نمی‌گوییم مربی تیم ملی بد است بلکه می‌گوییم که تیم خسته است، اما اینکه دلیل آن چیست باید مشخص شود. آن انگیزه و شادابی که باید در تیم ملی وجود داشت را بین بازیکنان ندیدیم و دنبال توپ نمی‌دویدند. سردار آزمون در جلوی زمین تک و تنها بود و تنهایی که نمی‌توان گل زد.

پروین در خصوص انتقادهایی که از مسعود شجاعی شده تصریح کرد: وقتی مربی می‌بیند که اعصاب شجاعی خراب است و یک کارت زرد هم دارد به نظر من باید او را تعویض می‌کرد. او این کار را نکرد تا شجاعی اخراج شد و این ایراد مربی است. وقتی مربی می‌بیند که یک بازیکن عصبانی است و یک اخطار دارد باید او را تعویض کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا می‌توان به آینده تیم ملی امیدوار بود گفت:‌ من فکر می‌کنم از این مرحله صعود می‌کنیم و سایر رقبا را شکست می‌دهیم.

وی در مورد تمرینات کم تیم ملی خاطرنشان کرد: به حرف من رسیدید که می‌گویم تیم ملی خسته بوده است. ایراد این بود که در 18 قدم حریف دو بازیکن بیشتر نداشتیم اما باید امیدوار باشیم که ان‌شاءالله همه چیز درست شود. ان‌شاءالله بازی‌های تدارکاتی تیم ملی هم درست شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج