جاباما
۹۲۹۱۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سرمربی کبدی: به چیزی جز قهرمانی جهان فکر نکردیم

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران گفت: قهرمانی قاطع ایران در رقابت‌های جهانی کیش نشان دهنده جایگاه نخست ایران در کبدی جهان است.

خبرگزاری ایسنا: جواد موسوی نسب، در گفت‌وگویی درباره قهرمانی تیم ملی کبدی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم مزد ۱۰ ماه برگزاری اردو و تمرینات منظمی را که داشتیم بگیریم و عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنیم.

تمام بچه‌ها با تمام توان از جان مایه گذاشتند تا بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی جهان دل مردممان را شاد کنیم. از ابتدا به چیزی جز قهرمانی جهان فکر نکردیم و خوشحالیم مزد زحماتمان را گرفتیم.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران با بیان اینکه از همان ابتدا هدفمان کسب عنوان قهرمانی جهان بود گفت: ایران میزبان این رقابت‌ها بود و دوست نداشتیم جام قهرمانی به کشور دیگری برسد.

کنیا حریف راحتی برای ما در فینال نبود و توانسته بود با شکست تیم‌هایی مثل پاکستان، پدیده مسابقات باشد اما با آنالیز دقیق آنها توانستیم به برتری قاطع برسیم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردان خود گفت: این تیم می‌تواند پشتوانه‌ای بسیار قوی برای تیم ملی بزرگسالان ما باشد و باید با حفظ این نفرات و توجه به آنها در راه پشتوانه‌سازی برای تیم ملی اقدام کنیم.

اینکه ما با اختلاف تیم‌های مختلف را از پیش رو برداریم نشان دهنده جایگاه کبدی ایران در جهان است. هند هم توان مقابله با کبدی ایران را ندارد و اگر هم به ایران می‌آمدند باز هم جام قهرمانی به ایران می‌رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج