اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۲۹۴۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محور‌های هراز و فیروزکوه لغزنده است

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: بارش سنگین برف که صبح امروز آغاز شده سطح جاده‌های هراز و فیروزکوه را لغزنده کرده است.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: بارش سنگین برف که صبح امروز آغاز شده سطح جاده‌های هراز و فیروزکوه را لغزنده کرده است.

سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه اظهار داشت: برابر پیش‌بینی هوا شناسی بارش برف ادامه خواهد داشت و در چنین شرایطی هموطنان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی افزود: رانندگان درصورت ضرورت سفر حتما تجهیزات زمستانی و ایمنی مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم، اغذیه و مواد غذایی به همراه داشه باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطر نشان کرد: در مسیرهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز به صورت روان جریان است.

محبی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه روان گزارش شده است و با توجه به آغاز بارش برف در ارتفاعات هراز و منطقه گدوک در محور فیروزکوه هموطنان با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در مسیرهای یاد شده تردد کنند.

وی ادامه داد: تاکنون حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران گزارش نشده است و تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم با توجه به عریض بودن محورها یاد شده روان در جریان است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران تاکید کرد: هم‌وطنان ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ماموران پلیس راه توجه کنند و با پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و با رعایت احتیاط از تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج