۹۲۹۶۶۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

صادقی: جرأت نکردم با آذری صحبت کنم

وقتی رشید مظاهری از ذوب‌آهن رفت، علیرضا منصوریان سرمربی سبزپوشان اصفهانی به حمایت از محمدباقر صادقی پرداخت و اعلام کرد این دروازه‌بان باتجربه می‌تواند گلر اول تیمش باشد و روی او حساب ویژه‌ای باز کرده. صادقی انگیزه زیادی داشت تا توانایی‌های خود را نشان دهد و ثابت کند می‌تواند دروازه‌بان اول ذوب‌آهن باشد.

ایران ورزشی: وقتی رشید مظاهری از ذوب‌آهن رفت، علیرضا منصوریان سرمربی سبزپوشان اصفهانی به حمایت از محمدباقر صادقی پرداخت و اعلام کرد این دروازه‌بان باتجربه می‌تواند گلر اول تیمش باشد و روی او حساب ویژه‌ای باز کرده. صادقی انگیزه زیادی داشت تا توانایی‌های خود را نشان دهد و ثابت کند می‌تواند دروازه‌بان اول ذوب‌آهن باشد.

صادقی در همان شروع کارش باید در لیگ قهرمانان آسیا خودش را محک بزند؛ آن هم در بازی سخت و مهم مقابل الاتحاد عربستان. در هر ۲ بازی ذوب‌آهن شکست خورد اما صادقی در هر ۲ بازی با وجود اینکه گل‌های زیادی دریافت کرد اما خیلی خوب نشان داد و در دقایق زیادی از بازی، واکنش‌های خوب و به‌موقعی داشت. بعد از آن، نوبت به لیگ رسید. محمدباقر صادقی در لیگ چندان موفق نبود و ذوب‌آهن نتوانست نتایج خوبی بگیرد.

با این اتفاق، ذوب‌آهن ترجیح داد از یوسف بهزادی استفاده کند اما او هم موفق نبود تا اینکه شانس به معراج اسماعیلی رسید. این دروازه‌بان جوان هم نتوانست جلوی شکست‌های ذوب‌آهن را بگیرد تا روند ضعیف سبزپوشان ادامه پیدا کند.

با این شرایط، صحبت‌های جدی در مورد احتمال اخراج علیرضا منصوریان پیش آمد اما به دلایلی این مسأله کنسل شد و به سرمربی جوان ذوب‌آهن تا نیم‌فصل فرصت داده شد. وقتی منصوریان متوجه شد تا نیم‌فصل فرصت دارد، در همان ابتدا دست به کار شد و ۲ بازیکن ذوب‌آهن را کنار گذاشت. محمدباقر صادقی و محمدزبیر نیک‌نفس ۲ بازیکن مورد نظر بودند که تا الان در مورد دلیل اخراج آنها هیچ صحبتی نشد. صادقی که مدتی سکوت کرده بود، حالا در رابطه با اتفاقات پیش‌آمده صحبت‌های جالبی دارد.

چه شد که بحث کنار گذاشتن شما پیش آمد؟

به هر حال بازیکن باشگاه هستم و یک روز می‌گویند باشید و یک روز هم می‌گویند نباشید. تصمیمات باشگاه است دیگر. بازیکنی نیستم که شلوغ کنم یا بی‌اخلاقی داشته باشیم یا تیم را به حاشیه ببرم، اما با بازیکنی مثل من این رفتار می‌شود. امیدوارم در هر صورت شرایط باشگاه ذوب خوب شود و آرزوی موفقیت برای کادر فنی و تیم دارم.

فکر می‌کنی دلیل این تصمیم چه بوده؟

دلیل این تصمیم را متوجه نشدم. گفتند نه فنی است و نه انضباطی و دلیل دیگری نگفتند. واقعاً نمی‌دانم شاید دلیل دیگری باشد اما من نمی‌دانم و تا الان متوجه نشده‌ام. به هر حال من بازیکن این باشگاه هستم و تا وقتی نامه رسمی ندهند وظیفه دارم سر تمرین حاضر شوم.

یعنی سر تمرین می‌روی؟

بله، سرپرست تیم به من اعلام کرد دیگر سر تمرین نیا اما چون هنوز به من نامه رسمی نداده‌اند، سر تمرین حاضر می‌شوم اما تمرین نمی‌کنم.

زمانی که ذوب‌آهن داشت رشید مظاهری را از دست می‌داد، منصوریان گفت محمدباقر صادقی دروازه‌بان اول ماست و تجربه خوبی دارد اما چطور شد که حالا بعد از چند هفته و نتیجه نگرفتن تیم، همه‌چیز تغییر کرد؟

خود منصوریان پریروز (پنجشنبه) سر تمرین و پیش همه بچه‌ها من را صدا زد و گفت ما نمی‌توانیم با هم کار کنیم. نه مسأله فنی است و نه انضباطی، فقط اینکه نمی‌شود با هم کار کنیم. ما هم چیزی نگفتیم چون به هر حال یک موقع نمی‌شود ۲ نفر با هم کار کنند.

یعنی دلیل این کنار گذاشتن را از خود منصوریان نپرسیدی؟

نه، حتماً چیزی هست. به هر حال ماه پشت ابر نمی‌ماند.

اینکه شما ارتباط دوستانه‌ای با سعید آذری داشتی باعث این اتفاق نشده؟

ارتباط دوستانه شخصی نداشتم و به‌عنوان کاپیتان دوم ذوب‌آهن در جهت موفقیت تیم اگر نظر یا کمکی خواستند می‌گفتم. ارتباط من با آقای آذری فقط کاری و در راستای موفقیت ذوب‌آهن بود. زمانی که من نیمکت‌نشین بودم حاشیه‌ای درست نکردم و برای موفقیت تیم تلاش کردم. زمانی که بازی می‌کردم با تمام توان تلاش کردم تیم موفق شود. از خودم راضی‌ام که قرارداد و پولی که به خانه و زندگی‌ام بردم، با تلاشم بوده. نتیجه دست خدا بود اما چه خوب و چه بد، برای موفقیت تیم تلاش کردم. الان هم بازیکن ذوب‌آهن هستم و با وجود این تصمیم، نمی‌خواهم حاشیه‌ای برای تیم درست شود و برای موفقیت ذوب‌آهن دعا و تلاش می‌کنم.

در مدتی که سعید آذری از باشگاه ذوب‌آهن کنار رفته، ارتباطی با ایشان نداشتی؟

به‌هیچ‌عنوان. حتی همین چندی پیش که پای‌شان را عمل کردند جرأت نکردم زنگ بزنم و حال‌شان را جویا شوم. آذری جایگاه خاصی در بین بچه‌ها و مخصوصاً من دارد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد برای ذوب‌آهن خیر باشد. امثال من و آذری می‌آییم و می‌رویم اما این باشگاه است که می‌ماند.

پس اگر ارتباطی با آذری نداشتی، چه مسأله‌ای باعث این تصمیم منصوریان شده؟ آن هم در شرایطی که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان ذوب‌آهن هستی.

نمی‌دانم. واقعاً دلیل این اخراج را نمی‌دانم. من ۱۷ سال است که در ذوب‌آهن حضور دارم و فکر نمی‌کنم هیچ‌جای دنیا چنین اتفاقی بیفتد که با بازیکن باسابقه‌شان چنین رفتاری شود؛ اینکه هر وقت خواستند بودم و هر وقت نخواستند، رفتم. من ۳ سال بیرون از ذوب‌آهن بودم که هر سالی که رفتم، به من گفتند به تو نیازی نداریم.

بعدش هم هر وقت گفتند نیاز داریم برگشتم. من به هر قیمتی در ذوب‌آهن نماندم اما با وجود اینکه زمان اوجم، موقعیت‌های بهتری داشتم به‌خاطر ذوب‌آهن ماندم و تلاش کردم؛ به‌خاطر تیمی که از بچگی در آن حضور داشتم و به آن عرق خاصی دارم. الان هم بازیکن ذوب‌آهن هستم و تا زمانی که بتوانم به تیم کمک می‌کنم.

اینکه به‌نظر می‌رسد چندان دلخور نیستی، عجیب است؟

طبیعی است. در همه جای دنیا این اتفاق‌ها می‌افتد. فقط امیدوارم این اتفاق کمک کند شرایط تیم بهبود پیدا کند و نتیجه بگیرد.

یعنی واقعاً ناراحت نیستی؟

به هر حال بازیکنی که ۱۷ سال در یک باشگاه باشد، حس خاصی به آنجا دارد اما در همه جای دنیا این رفت و آمدها صورت می‌گیرد. بازیکنان بزرگتری هم رفتند و فقط نام آن باشگاه مانده. من هم مثل بقیه.

اما در هیچ جای دنیا بدون دلیل چنین تصمیمی گرفته نمی‌شود؟

درست است اما دلیل نیاوردند. ان‌شا‌ءالله دلیل قانع‌کننده‌ای برای مردم باشد.

دلیل کنار گذاشتن محمدزبیر نیک‌نفس هم مشخص نشده؟

من دلیل کنار رفتن خودم را نمی‌دانم، چه برسد به دلیل کنار گذاشتن نیک‌نفس.

تا الان بازیکنان چند درصد از قراردادشان را گرفته‌اند؟

۲۰درصد گرفته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس شش تایی ها فریادنمیزنند

      اقاازمنصوریان بیشترازاین انتظارنمیره. اون فقط به دردپیتزافروشی میخوره وبس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج