۹۳۰۰۷۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

انصاری‌فرد: دورنمای خوبی برای پرسپولیس می‌بینم

مدیریت باشگاهی که میلیاردها تومان بدهی دارد شاید بیشتر از اینکه منطقی باشد احساسی به نظر می‌آید.

ایران ورزشی: مدیریت باشگاهی که میلیاردها تومان بدهی دارد شاید بیشتر از اینکه منطقی باشد احساسی به نظر می‌آید. محمدحسن انصاری‌فرد اما این مسئولیت را پذیرفته و حالا هر روز با بدهی پیش‌بینی نشده روبه‌رو می‌شود. او مدیریت باشگاهی را قبول کرده که از ابتدا در بسته شدن تیم فوتبالش هیچ نظارتی نداشته و بدتر اینکه قبل از ورود او مقدار زیادی پول دریافتی از اسپانسر هم خرج باشگاه شده است اما او می‌داند که هوادار فقط نتیجه گرفتن تیمش را می‌خواهد و همین کار را بسیار سخت‌تر می‌کند.

طی هفته‌های گذشته مذاکراتی با اسپانسر جدید داشتید اما هنوز آن را رسماً معرفی نکردید.

ما نیاز به افزایش درآمد برای باشگاه داریم. بخشی از درآمد باشگاه در ابتدای فصل هزینه شده که اگر این اتفاق نمی‌افتاد امروز خیلی از مشکلات‌مان را برطرف می‌کردیم. همانطور که گفتید ما جلسات خوبی برگزار کردیم و توافقات بسیار خوبی هم کسب شده است.

چه زمانی معرفی می‌شود؟

طی یکی دو هفته آینده از این اسپانسر در یک کنفرانس مطبوعاتی رونمایی خواهد شد. ما باید افزایش درآمد داشته باشیم تا دچار بحران نشویم. خیلی امیدواریم که اتفاقات خوبی بیفتد و در برنامه‌های پیش رو در فاز جدید به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. من دورنمای بسیار خوبی را برای تیم می‌بینم که سال به سال شرایط باشگاه بهتر شود.

بشار رسن تهدید به جدایی کرده بود. او مدعی است که مطالباتش پرداخت نشده است.

بشار از فصل قبل طلب دارد و باید در ابتدای فصل با او تسویه حساب می‌کردند. اگر اشتباه نکنم او بیشترین طلب را از باشگاه دارد و تا امروز هم با درک شرایط مالی تیم با ما راه آمده که از او ممنونیم. قطعاً در اولین فرصت با او صحبت خواهیم کرد تا در یک زمانبندی مشخص مطالباتش را پرداخت کنیم.

با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد جدایی جونیور براندائو در نیم فصل قطعی خواهد بود. با توجه به مبلغ قراردادش امیدوار به توافق با این بازیکن هستید؟

جونیور در حال حاضر بازیکن تیم ما است و استفاده از او به تصمیم سرمربی تیم بستگی دارد. من فکر می‌کنم پرداختن به این موضوع در شرایط فعلی حرفه‌ای نیست و اتفاق جدیدی هم رخ نداده است. این بازیکن با انگیزه زیاد در تمرینات حاضر بوده و در حال حاضر همین برای ما اهمیت دارد.

بعد از اینکه گابریل کالدرون مدعی شد که باید یک مهاجم را جذب کند اخباری مبنی بر لیست مازاد او به گوش رسید.

من صراحتاً می‌گویم که تا امروز هیچ لیست مازادی را ایشان به باشگاه ارائه نداده و تنها درخواست‌شان جذب مهاجم و بازیکن پشت مهاجم بوده است. یکی از دغدغه‌های ما و ایشان هم این مهم است. البته گزینه‌ها محدود بوده و بازیکنان خوب را تیم‌های‌شان یا اجازه جدایی نمی‌دهند یا به سختی این کار را می‌کنند. البته ما وظیفه داریم که بازیکن باکیفیتی را به خدمت بگیریم.

شایعاتی درباره جذب کریم انصاری‌فرد در نیم فصل مطرح بود و ...

من نمی‌دانم این اخبار و گمانه‌زنی‌ها بر چه اساسی مطرح می‌شود. به هر حال هر خبری باید پایه و اساسی داشته باشد. تا جایی که من می‌دانم کریم شرایط خوبی در قطر دارد و بازیکنی که بهترین گلزن تیمش است را آنها هیچ‌وقت از دست نمی‌دهند. شما شک نکنید او پیشنهاد‌های زیادی خواهد داشت. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای با او نداشته و ما برای این بازیکن در تیم باشگاهی و ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

در جلساتی که با کالدرون داشته‌اید چقدر درباره مسائل فنی صحبت کرده‌اید؟

هیچ دلیلی ندارد در جلساتی که داریم بحث فنی کنیم. همه صحبت‌های ما در جلسات به هماهنگی و برنامه‌ریزی کارهای باشگاه مربوط می‌شود. ایشان مربی با دانش، کاربلد و با رزومه‌ای هستند و اگر خودشان صلاح بدانند درباره مسائل فنی صحبت می‌کنند اما من هیچ‌وقت این کار را نمی‌کنم.

به عنوان سؤال پایانی، از اینکه مدیریت باشگاهی با این همه بدهی و مشکلات را قبول کردید، پشیمان نیستید؟

مدیریت در باشگاه پرسپولیس افتخار بزرگی است. پرسپولیس هت‌تریک قهرمانی کرده و می‌دانم که انتظار هواداران بالا است و به اعتقاد من این انتظارات بجا بوده است. من نه تنها پشیمان نیستم بلکه نسبت به قبل بسیار هم مصمم‌تر هستم و همه تلاشم را می‌کنم تا پرسپولیس روزهای بهاری را پیش رو داشته باشد. البته در این راستا همه از باشگاه و بازیکن و مربی گرفته تا پیشکسوتان و هواداران باید دست در دست هم بجنگیم و مشکلات را یکی یکی از پیش پا برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      شیخ تبخیر معلوم می شه قول پول گران شدن بنزین را به جیب تون داده

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      آقای هوچیگر دروغگو هرروز بدون شک مصاحبه میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج