۹۳۰۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نواب نصیرشلال هنوز منتظر است

دارنده نشان نقره المپیک لندن می گوید منتظر هستیم تا ببینیم برنامه های فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی و برگزاری اردوها چه خواهد شد.

ایسنا: دارنده نشان نقره المپیک لندن می گوید منتظر هستیم تا ببینیم برنامه های فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی و برگزاری اردوها چه خواهد شد.

نواب نصیرشلال در ابتدا درباره شرایط خودش اظهار کرد: خدا را شکر شرایطم خوب است و تمریناتم را به نحوی ادامه می دهم تا وقتی که وارد اردوی تیم ملی شدم، در شرایط مناسبی باشم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمرینات وزنه ام کمتر است و بیشتر تمرکزم روی تمرینات پایه بدنسازی و هوازی و کارهای تکنیکی است. به هر حال اوایل اردوی آمادگی نیازمند آمادگی جسمانی هستیم که این نحوه تمرین می تواند به من کمک کند.

این وزنه بردار خوزستانی در ادامه خاطر نشان کرد: قرار بود اردوی تیم ملی اواسط بهمن ماه آغاز شود اما هنوز نه سرمربی و نه اردوی تیم ملی مشخص شده است که به نظرم دارد کمی دیر می شود اما در هر صورت من خودم تمریناتم را ادامه می دهم.

وی در ادامه با بیان این که در هر صورت منتظر هستیم تا ببینیم برنامه های فدراسیون چه خواهد بود، گفت: اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان آغاز شده است ولی هنوز اردوی بزرگسالان شروع نشده است.

نصیرشلال درباره رقابت های قهرمانی کشور که قرار است اسفندماه برگزار شود، عنوان کرد: من در این مسابقات شرکت نمی کنم و انتخابی تیم ملی با این رقابت ها متفاوت است. در مسابقات کشوری می توان یکسری از استعدادها را شناسایی کرد. همچنین این رقابت ها فرصتی برای آن وزنه بردارانی است که تاکنون نتوانسته اند در تیم ملی حضور داشته باشند و با برگزاری این پیکارها می توانند خودشان را نشان دهند.

وی همچنین درباره گزینه های هدایت تیم ملی بزرگسالان گفت: گزینه ها بسیار است و صحبت از هفت، هشت نفر است که همگی آن ها تقریبا سرشناس و در یک سطح هستند. این نفرات در گذشته یا هدایت تیم ملی را بر عهده داشته اند و یا از قهرمانان این رشته بوده اند. درکل بیشتر آن ها باتجربه هستند.

این وزنه بردار المپیکی ادامه داد: در هر صورت هر چه زودتر سرمربی تیم ملی مشخص شود، بهتر است؛ چرا که اکنون بحث بلاتکلیفی وجود دارد که این موضوع از انگیزه ها کم می کند و از طرفی فرصت هم کم است؛ چرا که تیم ملی رقابت های آسیایی و جهانی را که سال آینده برگزار می شود، پیش رو دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج