۹۳۰۰۹۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فنونی‌زاده: به آینده تیم ملی اصلاً امیدی نیست

پیشکسوت استقلال گفت: برد و بازی تهاجمی خوب است ولی به چه قیمتی؟ ما روبه‌روی عراقی بازی داشتیم که سرشار از انگیزه برای برد بود و ما نباید روبه‌روی این تیم دست به بازی انتحاری می‌زدیم.

خبرورزشی: مهدی فنونی زاده معتقد است استقلال با اینکه در هفته‌های اخیر سخت گل می‌خورد ولی گل‌هایی دریافت می‌کند که نشان می‌دهد هنوز هارمونی لازم را در این پست ندارد. او از غیبت استقلالی‌ها در ترکیب تیم ملی هم متعجب بود.

تیم ملی هم که باز باخت؟

خیلی بد بازی کردیم. اصلاً تیم در حد و اندازه‌های ایران بازی نکرد. یک‌سری از نفرات تیم که انگار برای رفع تکلیف بازی می‌کردند و تعدادی هم اصلاً نای دویدن نداشتند و شاید فقط دو، سه نفر بودند که با جان و دل کار می‌کردند.

تاکتیک کلی تیم چه بود؟

همین موضوع سؤال اصلی همه فوتبالی هاست که ما از این بازی چه چیزی می‌خواستیم؟ اگر برد می‌خواستیم چرا حملات‌مان زهردار نبود؟ اگر دنبال مساوی بودیم چرا وسط زمین را داده بودیم و از جلو پرس نمی‌کردیم؟ اگر هم برای باخت یا هر نتیجه احتمالی رفته بودیم سیستم‌مان دقیقاً همان بود که با آن به میدان رفته بودیم.

چطور؟

برای اینکه مشخص شد ویلموتس و دستیارانش اصلاً نگاهی به لیگ برتر نداشتند. الان وریا غفوری، که به گفته همه کارشناسان بهترین مدافع راست ایران است و آمادگی بالایی دارد، چرا باید ۹۰ دقیقه روی نیمکت بنشیند و بازی نکند؟ اگر وریا بازی می‌کرد هم در بحث دفاعی وضعیت بهتری پیدا کرده بودیم و هم در بخش روبه‌جلو اوضاع بهتری داشتیم.

تعویض‌های تیم را چطور ارزیابی کردید؟

کاش میلاد محمدی دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شد. زور عراق از همان راستش بود وقتی نادری داخل شد خیلی نتوانست راست عراق را از کار بیندازد و در نهایت هم پایه گل دوم از همان جناح ریخته شد. از طرفی سؤال این بود چرا وقتی تیم یک- یک است و با پایان بازی ۱۰ دقیقه فاصله دارد باید یک مهاجم بیاوریم؟ برد و بازی تهاجمی خوب است ولی به چه قیمتی؟ ما روبه‌روی عراقی بازی داشتیم که سرشار از انگیزه برای برد بود و ما نباید روبه‌روی این تیم دست به بازی انتحاری می‌زدیم.

چه کاری بهتر بود؟

شک ندارم هر کسی بود در آن دقایق یک دفاع بلندزن باقدرت جنگندگی بالا را وارد می‌کرد. سیدمجید حسینی که هفته گذشته بازی خوبی برای تیمش در ترکیه انجام داد و یک گل هم زده بود می‌توانست در همان دقایق آخر قدرت دفاعی تیم را افزایش دهد.

آینده تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اصلاً امیدی نیست! البته تیم ملی برای همه ما عزیز است و دوست داریم هر بازی برنده شود ولی نه با این وضعیت! یعنی تیم بازی نمی‌کرد و فقط دنبال توپ عراقی‌ها می‌دوید.

از استقلال و وضعیتش حرفی نمی‌زنید؟

استقلال شکر خدا اوضاع خوبی دارد. فقط باید باز هم در خط دفاع با این تیم کار شود. استراماچونی از ایتالیا آمده و قطعاً برای همین هم توانسته به این سرعت هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم را تا این حد بالا برد ولی این کم است. استقلال گل‌هایی می‌خورد که همگی روی ناهماهنگی خط دفاعی است نه خلاقیت بازیکنان رقیب. اگر این ایراد رفع شود تیم بازی به بازی بهتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      بله ووریا باید نود دقیقه بازی میکرد. نادری هم مقصر نیست بازی اولش بود باید کم کم واردترکیب بشه ک بعدا بازیکن خوبی میشه واسه تیم ملی من بهش باور دارم. تواین بازی بهترین گزینه مجید حسینی بود.‌ بعدشم وقتی ترابی و کاوه هستن چرا باید شجاعی باشه؟ ترابی یا کاوه رو میزاشت جفت سردار و طارمی رو یه خط میورد عقب. مربی کودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج