اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۳۰۲۱۴
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش کوهکن به دیکتاتور خطاب کردن لاریجانی

نماینده لنجان تاکید کرد: انتساب دیکتاتوری به رئیس مجلس نسبت ناروانی است که با هیچ یک از اصول تقنین در قانون اساسی انطباق ندارد.

ایلنا نوشت: نماینده لنجان تاکید کرد: انتساب دیکتاتوری به رئیس مجلس نسبت ناروانی است که با هیچ یک از اصول تقنین در قانون اساسی انطباق ندارد.

محسن کوهکن در واکنش به اظهارات نصرالله پژمانفر نسبت به سخنانی به رئیس مجلس گفت: انتساب دیکتاتوری به رئیس مجلس نسبت ناروانی است که با هیچ یک از اصول تقنین در قانون اساسی انطباق نداشته و در مقام تصمیم‌گیری جمعی، امکان تحقق ندارد و مجلس، جای ناسزاگویی نیست.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعمال حاکمیت از طریق دستگاه اجرایی صورت می‌گیرد و نظام اداری و مالی در اختیار رئیس‌جمهور است و رؤسای مجلس با توجه به مکانیزم قانون اساسی و آیین‌نامه داخلی اساسا امکان انشاء حکم ندارند بنابراین نسبت ناروایی که یکی از نمایندگان مجلس به رئیس قوه مقننه داد، با اخلاق سازگاری نداشته و برداشت فردی و نامتعارف از جایگزین نقد شده است.

کوهکن با اشاره به خط القای انحصارگرایی که از سوی عده‌ای نسبت به جلسه سران قوا و نمایندگان قوه مقننه در این جلسه دنبال می‌شود، تصریح کرد: در جلسه سران قوا تنها رئیس مجلس حضور ندارد بلکه رئیس مرکز پژوهش‌ها و رئیس دو کمیسیون اقتصادی و بودجه هم جلسه شرکت می‌کنند. در ضمن باید توجه داشت که وقتی شخصی به نمایندگی از یک جمع در جلسه‌ای شرکت می‌کند امکان هماهنگ کردن تمامی تصمیمات را جای جمعی که منتخب آنهاست ندارد.

کوهکن با بیان اینکه نمایندگان عضو جلسات سران قوا خلاف قانون رفتار نکرده‌اند، ادامه داد: این که هر نماینده‌ای از انتخاب‌کنندگان خود مشورت بگیرد مطلوب و ایده‌آل است اما اگر بخواهیم روی محور تفاهم پیش برویم باید ریل حرکتمان آیین‌نامه باشد و در جایی که آیین‌نامه ساکت است رویه‌های جاری در مجلس باشد.

وی ضمن رد اظهارات یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی که روز گذشته رئیس مجلس را دیکتاتور خطاب کرد، گفت: نسبت‌های ناروا و ادبیات نامتعارف برازنده نمایندگی نیست و برای تفاهم باید به قانون و میثاق‌نامه‌هایی که بر مبنای رویه‌ها شکل گرفته توجه داشت تا ادبیات و منطق گفت‌وگو در مجلس کمرنگ نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای کوهکن آیا شما از انتخاب کنندگان خود. نظر خواهی کردید؟

    • بدون نام

      آقای کوهکن هیچ جایگاهی بین مردم ندارید

    • بدون نام

      کوهکن با این سخنرانی اعلام کرد پس از سالها دیگر قصد ندارد نماینده حوزه انتخابی لنجان باشد

      که قطعا باعث شادی مردم خواهد بود

    • عبدالله

      چه وعده از لاریجانی گرفته ای یا اینکه با شما مشورت شده وشما موافق بودید شما دارایی تان را قبل از نمایندگی اعلام کردید و میزا ن دارایی تان را اعلام کنید

    • بدون نام

      ماله کش

    • بدون نام

      قطعی اینترنت یعنی دیکتاتوری محض

    • بدون.نامببب

      من حالی.نشدم چه گفت...

    • عرفان.

      ببخشید شمااا؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج