جاباما
۹۳۰۴۴۷
۲ نظر
۵۰۲۳
۲ نظر
۵۰۲۳
پ

قاتل ۳ زن در مخفیگاهش کشته شد

پسر شرور که در یک قتل عام خانوادگی سه زن را در شهرستان فنوج به رگبار بسته بود، پس از ۵ ماه فرار در خانه‌ای روستایی شناسایی و در درگیری مسلحانه با مأموران کشته شد.

روزنامه ایران: پسر شرور که در یک قتل عام خانوادگی سه زن را در شهرستان فنوج به رگبار بسته بود، پس از ۵ ماه فرار در خانه‌ای روستایی شناسایی و در درگیری مسلحانه با مأموران کشته شد.

بیستم خرداد امسال مردی ۳۲ ساله که از اشرار منطقه نیز بود با اسلحه کلاش به خانه نامادری اش در روستای سیاهکان- شهرستان فنوج -رفت و نامادری ۴۵ ساله، خواهر خوانده ۱۷ ساله و مادر بزرگ ۶۲ ساله را با رگبار گلوله به قتل رساند و متواری شد. کارآگاهان در بررسی‌های اولیه دریافتند عامل این جنایت پسر شوهر این زن ۴۵ ساله بوده که به‌خاطر اختلافات خانوادگی و تصورات اشتباهی که درباره نامادری و خواهر ناتنی اش داشته، با اسلحه‌ای به سراغ آن‌ها رفته و هر سه زن را در خانه‌شان به رگبار بسته است.

با مشخص شدن هویت قاتل تلاش برای دستگیری او آغاز شد، اما از آنجا که قاتل بار‌ها مخفیگاهش را تغییر داده بود تحقیقات چندین بار به بن‌بست خورد. این شرایط ادامه داشت تا اینکه صبح یکشنبه ۲۶ آبان، کارآگاهان مخفیگاه این تبهکار را در روستای «گیابند» بخش «جلگه» از توابع شهرستان دلگان ردگیری کردند و با اطمینان از حضور متهم در محل، خانه را به محاصره درآوردند. متهم که متوجه حضور مأموران شده بود در حالی که همه راه‌های فرار را بسته می‌دید، به‌سمت مأموران تیراندازی کرد، اما در این درگیری مسلحانه کشته شد.

سرهنگ غلامرضا نورا، فرمانده انتظامی شهرستان دلگان-سیستان و بلوچستان- به خبرنگار «ایران» گفت: «کارآگاهان پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی، قاتل را ردگیری و در مخفیگاهش محاصره کردند. متهم با دیدن مأموران اقدام به شلیک گلوله کرد، اما در تیراندازی متقابل مأموران کشته شد. از مخفیگاه متهم یک قبضه کلاش، ۶ تیغه خشاب با ۵۲ فشنگ ضبط شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه نوشته شده است آدم را گیج و منگ می کند که اگر این سه نسل را که دختر، مادر و مادربزرگش را به قتل رسانده و از آن طرف نوشته به درب منزل رفته و آنها را به رگبار بسته است، حال آیا قاتل است یا آنها را به رگبار بسته است،!!؟؟؟

      پاسخ ها

      • rreza

        بنظر شما چه فرقی باهم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج