۹۳۱۰۹۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

مشکل کارت بازی، گریبان حقیقی و قاضی را گرفت

مجوز بازی علیرضا حقیقی و محمد قاضی موقت بوده و با شرایطی که اکنون وجود دارد حضور این دو بازیکن در دیدار با استقلال در هاله‌ای از ابهام است.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال نساجی قائمشهر در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، روز دوشنبه ۴ آذرماه به مصاف استقلال خواهد رفت. شاگردان رضا مهاجری در حالی در این بازی به مصاف حریف خود می‌روند که همچنان کارت بازی ۳ بازیکن این تیم صادر نشده و مسئولان تیم قائمشهری در تلاش هستند رضایت مسئولان فدراسیون را برای صدور مجوز بازیکنان جلب کنند.

در این بین، حضور محمد قاضی و علیرضا حقیقی دو بازیکن نساجی که هفته گذشته گفته شد کارت بازی آنها صادر شده نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به احتمال فراوان، این دو بازیکن جواز بازی برابر استقلال را به دست نخواهند آورد. کارت بازی حقیقی در بازی هفته گذشته برابر نفت مسجدسلیمان، موقت بوده است.

مدیران باشگاه نساجی هفته گذشته با مسئولان کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال جلسه داشتند و با وعده‌هایی برای پرداخت بدهی باشگاه، مجوز بازی علیرضا حقیقی را گرفتند اما با عملی نشدن وعده‌های مسئولان باشگاه نساجی، کارت بازی حقیقی، قاضی و سایر بازیکنان، صادر نمی‌شود.

جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت صدور کارت بازی محمد قاضی و علیرضا حقیقی به تسنیم گفت: کارت بازی قاضی هفته گذشته صادر نشده بود و این هفته هم صادر نخواهد شد.

وی افزود: کارت بازی حقیقی هم هفته گذشته در قبال قولی که مسئولان نساجی دادند، صادر شد و این بازیکن بازی کرد، اما متأسفانه مدیران این باشگاه به تعهداتی که دادند، عمل نکردند.

با این وضعیت باید دید مسئولان باشگاه نساجی در نهایت موفق می‌شوند کارت بازی همه بازیکنان خود را دریافت کنند و مهاجری با تیم کامل خود برابر استقلال صف‌آرایی خواهد کرد یا خیر؛ البته به شرطی که این دیدار همانند چند بازی لیگ برتر لغو نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی بازی قبل بدون کارت بازی توی ترکیب بوده آقای حقیقی !؟بازهم یک داستان دیگه واسه تیم هایی که روبروی استقلال قرارمیگیرن .فوتبال کثیف

      پاسخ ها

      • مکتب نرفته

        یه کم منطق داشته باشیم خوبه.نه،لااقل با چشم باز مطلب و بخون، اولا نور شرق که هیچی در باره کارت حقیقی نگفته
        دوما نویسنده متن هم گفته موقتی بوده برای یک بازی....الان نساجی بتونه با طلبکاران توافق کنه حالا نه باهمه کارت بازیکنانش صادر میشه .مثل کل لیگ برتری ها ازجمله خود شما پاکان وتر وتمیز

    • مهران

      تیم حکومتی از این تیم نصفه و نیمه هم میترسه !

    • بدون نام

      فعلا که همه رقمه کمکش میکنند ..۳ امتیاز پارس جنوبی را هم زدند بحساب اس ..به نساجی هم اجازه نمیدهند ااز بازیکناش استفاده کنه در صورتی که خود اس به همه عالم بدهکاره

    • رضا

      چه خبر از اینستا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج