جاباما
۹۳۱۱۱۹
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

ضعفی که پرسپولیس را آزار می‌دهد

تیم فوتبال پرسپولیس در ۱۰ هفته ابتدایی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ضعفی داشته که در صورت برطرف نکردن آن در ادامه رقابت‌ها دردسرهایی را برای سرخپوشان ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته دهم با وقفه ای کوتاه مدت به دلیل بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق همراه شد تا تیم‌ها به بررسی نقاط ضعف و قوت خود بپردازند.

تیم فوتبال پرسپولیس که از ۱۰ بازی خود صاحب ۱۹ امتیاز شده تاکنون سه باخت در کارنامه خود داشته است. آمار فنی پرسپولیس نشان می دهد سرخ ها ضعف عمده ای در نبردهای هوایی با حریفان داشته اند.

شاگردان گابریل کالدرون در مجموع این بازی ها تنها توانستند در ۳۲ درصد از این مصاف ها موفق ظاهر شوند. این در حالی است که میانگین قدی بازیکنان پرسپولیس بسیار بالاست و جزو سه تیم بلند قامت لیگ برتر محسوب می شود.

ضعفی که باعث شد تا پرسپولیسی ها دفاع خود را هنگام شوت و سانترهای بلند حریفان کمی نزدیک تر به دروازه اش آغاز کند. سرخپوشان هنگام حملات نیز کم تعداد ظاهر شدند تا شکست های آنها در رسیدن به دروازه حریفان بالا باشد.

پرسپولیس یکی از بهترین تیم ها در بین شانزده تیم لیگ برتری هنگام توپ گیری بوده است. آنها کمتر اجازه داده اند تا دریبل بخورند. با این حال سرخ ها در مصاف های یک به یک نیز خیلی خوب نبودند و میزان دریبل های موفق بازیکنان این تیم کمتر از استقلال تهران، تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، شهرخودرو و صنعت نفت آبادان بوده است.

سرخپوشان پایتخت در حالی خود را برای یازهمین باری مقابل نفت مسجدسلیمان می کنند که این تیم تاکنون یازده گل زده و پنج گل خورده در کارنامه خود ثبت کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      ضعف لنگ نبود هدایتیست. و رفتن فتاحی و حسن زاده.اما غمی نیست وزیر ورزش و تاج خودشون یک تیم هستند ،تمام تیمها را تلفنی میبرند

    • یکی از چهل میلیون

      اشکال پرسپولیس قهزمانی متوالی سه فصل اخیره که کل فدراسیون وزارت و مملکت جمع شدن که این تیم قهرمان نشه. هدف قهرمانی تیم لوس پایتخت کیسه تهرانه. تیمی که همین دو روز اخیر هرکار خواسته با نساجی کرده و همه شدن بله قربانگو . یه روز میگه بازی دوروز عقب بی افته میگن چشم فرداش میگن یه روز جلو بی افته امروز دستور میدن لغوش کنید. اقا نه شخصیت قهرمانی دارید نه مردم دوستتون دارند نه خدا میخواد که قهرمان بشید. تامام

      پاسخ ها

      • jalil. salari

        کافر همه را به کیش خود پندارد..
        این سه سال هم ازصدقه سری همین اقایون قهرمان چسکی شدین

      • بدون نام

        راست میگه هیچکس استقلال رودوست نداره امانمیدونم چراتوی تمام شهرستانهاازپرسپولیس بافحش وکتک استقبال میشه

      • x

        یکی از چهل کاسه لیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج