جاباما
۹۳۱۱۳۴
۹۸ نظر
۵۰۱۷
۹۸ نظر
۵۰۱۷
پ

اعتراض چند نماینده به تداوم قطعی اینترنت

قیمت بنزین اصلاح شد، عده‌ای اعتراض کردند، در برخی مناطق اعتراضات به خشونت کشیده شد و اینترنت قطع شد. مخاطبان می‌پرسند، آیا با گذشت چند روز از ناآرامی‌ها و دستگیری اغتشاش‌گران، تداوم قطعی اینترنت همچنان توجیه پذیر است؟

ایسنا: قیمت بنزین اصلاح شد، عده‌ای اعتراض کردند، در برخی مناطق اعتراضات به خشونت کشیده شد و اینترنت قطع شد. مخاطبان می‌پرسند، آیا با گذشت چند روز از ناآرامی‌ها تداوم قطعی اینترنت همچنان توجیه پذیر است؟

علی‌رغم اینکه آرامش به بسیاری از شهرهای کشور که پس از اعلام اصلاح نرخ بنزین با تنش و تشنج مواجه شده بودند بازگشته، اما همچنان در کل کشور دسترسی به اینترنت و خصوصا اپلیکیشن‌های پرطرفداری مثل واتس‌اپ و اینستاگرام با محدودیت مواجه است و حتی فیلترشکن‌هایی که دسترسی کاربران توییتر و تلگرام را ممکن می‌کرد نیز با اختلال مواجه شده است و حتی یک جستجوی ساده در اینترنت نیز امکان‌پذیر نیست.

در این میان اگرچه برخی اپلیکیشن‌های اینترنتی مثل اسنپ و تپسی و سایت‌های خرید بلیط سینما، تئاتر و کنسرت و همچنین خبرگزاری‌های داخلی با امکان دسترسی کاربران ایرانی به کار خود ادامه می‌دهند، اما بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی با مشکل مواجه شده و دانشجویان، مسافران خارج از کشور و آژانس‌های مسافرتی هم دچار مشکلات عدیده شده‌اند.

نمایندگان مجلس در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای عمدتا از رفع محدودیت‌ اینترنت حمایت کرده و خواستار برقراری هرچه سریعتر آن شدند.

تدابیر لازم برای دسترسی به اینترنت اندیشیده شود

قاسم میرزایی نیکو، عضو کمیسیون امو رداخلی کشور و شوراها نیز با بیان اینکه بخشی از جامعه برای کسب و کار خود به اینترنت و فضای مجازی نیاز دارند، می‌گوید: از نظر بنده باید قبل از قطع اینترنت تدابیر لازم اتخاذ می‌شد تا این بخش از جامعه با مشکل جدی روبه رو نشوند.

او می‌افزاید: حداقل باید مراکزی در نظر گرفته شود تا افراد بتوانند در این مراکز با دسترسی به اینترنت امور روزمره خود را انجام دهند. باید تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود. نباید اجازه داد تا برخی از مسائل که به راحتی قابل حل است بزرگ شود.

نباید آزادی‌های مشروع مردم را نادیده گرفت

جلال میرزایی رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس نیز می‌گوید: اکنون آرامش در اکثر نقاط کشور برقرار شده و به نظر می‌رسد به تدریج در برخی از استان‌ها اینترنت مجددا برقرار شود. درصد پایینی از کسب و کارها در داخل کشور با فضای اینترنت در ارتباط است اما در شرایط تحریم همین درصد پایین نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به آن توجه شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس می‌افزاید: تدابیری که دولت برای بازگشت امنیت به کشور انجام داده، حساب شده بود. در زمانی که کشور ناامن است و جان و مال مردم در خطر قرار گرفته نباید با سیاسی بازی به دنبال کسب محبوبیت برای خود باشیم؛ بلکه باید از محبوبیت خود برای تامین امنیت مردم خرج کنیم. از سوی دیگر تامین امنیت مردم نباید به گونه‌ای باشد که حقوق و آزادی‌های مشروع مردم را نادیده بگیریم.

حق دسترسی به اینترنت حق‌الناس است

فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس هم با تاکید بر اینکه «حق دسترسی به اینترنت همچون حق الناس است»، می‌افزاید: شواهد و گزارش‌های امنیتی نشان می‌دهد از نقطه اوج این اتفاقات فاصله گرفته‌ایم و شرایط به سمت عادی شدن می‌رود به همین دلیل باید با برقراری دوباره دسترسی‌های مختلف به ویژه اینترنت، اختلال بزرگی که در زندگی میلیون‌ها نفر پدید آمده رفع شود.

او می‌افزاید: با توجه به اینکه رییس جمهور بارها ایجاد اشتغال در فضای مجازی را ثمره سیاست‌های دولت اعلام کرده است، باید برای صیانت از این دستاوردها و زندگی چند میلیون نفری که مستقیم و غیر مستقیم از این طریق امرار معاش می‌کنند، هرچه سریعتر رفع محدودیت‌های ایجاد شده را در دستور قرار دهند.

رفع محدودیت اینترنت در کنار حفظ امنیت مورد توجه قرار گیرد

حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز ضمن درخواست از شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور برای توجه به رفع محدودیت اینترنت ضمن حفظ آرامش و امنیت، می‌افزاید: اگر حتی قطعی اینترنت برای برقراری امنیت در یک بازه زمانی کوتاه اتفاق افتاده، اینکه بخواهیم با قطعی اینترنت امنیت را برقرار کنیم به صورت مستمر شدنی نیست و به هر حال باید محدودیت‌های اعمال شده را برداریم.

او می‌افزاید: در چند روز گذشته خیلی از کسانی که کسب و کارشان در بستر اینترنت بوده کارشان مختل شده، کسانی که کارهای پژوهشی و دانشگاهی انجام می‌دادند هم کارشان با اختلال مواجه شده و حتی خیلی‌ها روال عادی زندگی‌شان دچار اشکال شده است. کارکنان خیلی از ادارات در این چند روز در محل کار خود حضور می‌یابند اما بخشی از کارشان انجام نمی شود، همچنین مشکل قطعی اینترنت در حوزه خبرگزاری‌ها بیشتر خودش را نشان می‌دهد و با توجه به عدم دسترسی آنها به برخی منابع اشکالاتی در این زمینه نیز به وجود آمده است.

زرآبادی با بیان اینکه در برخی از نقاط کشور از ابتدا هم مشکل امنیتی وجود نداشته، قطعی اینترنت را موجب نارضایتی و ضرر به فعالان اقتصادی و همچنین انتقال اضطراب به جامعه می‌داند.

اینترنت را در شهرهایی که شرایط عادی است وصل کنند

طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است: شاک (شورای امنیت کشور) دستوری را ابلاغ کرده بود مبنی بر این‌که به دلیل مسائل امنیتی کشور تا ۲۴ ساعت اینترنت قطع باشد، اما اکنون فکر می‌کنم از آن ۲۴ ساعت ۷۲ ساعت هم گذشته است، اما هنوز اینترنت برقرار نشده است.

او می‌افزاید: حداقل اینترنت را در شهرهایی که آرامش به آنها بازگشته است برقرار کنند. من با فرماندار تهران صحبت کردم و وی در این باره گفت که شرایط تهران عادی است. پس باید در این شهر اینترنت را برقرار کنند. در واقع باید اینترنت را در این شهرهایی که شرایط عادی است وصل کنند تا این احساس در میان مردم ایجاد شود که شرایط کاملا عادی است. این قطع ارتباط یک ذهنیتی را برای مردم ایجاد می‌کند که اکنون چه وضعیت هولناکی در کشور برقرار است، اما وضعیت به این وحشتناکی نیست که اینگونه با قطع اینترنت برای مردم تصویرسازی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشاد

      اصلا فکرشو نمیکردیم یه روزی واسه وصل شدن اینترنت چشم انتظار بمونیم.
      ای خدا خودت ظهور کن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا.از بس فکر نکردیم به این وضع افتادیم.میرسه روزی که اکسیژن رو هم قطع کنن و ما بگیم فکرش رو هم نمیکردیم.

      • بهرام

        خخخخه

      • بدون نام

        بدبختمون کردن.

      • اگه بگید رای بده اینو میدم بهتون.

        هه

      • بدون نام

        اگه روزی نفس کشیدن رو پولی و شرطی نکردن


        تازه اولشه

    • بدون نام

      مجلس هیچ کاره است

    • بدون نام

      ای نماینده احتمالا داره چونه خودشه میزنه

    • امیر

      بغض شدیدی تو گلومه

    • بدون نام

      اینترنت رو وصل کنید
      ما کار مون با اینستاگرام هست

    • بدون نام

      شعار نده عمل کن

    • بدون نام

      خدانکنه یک تصمیم بگیرین چون برگشت وتغییرش براتون مثل کندن کوهه،کند بزنن بهتون با این تعلل ومعطلیهای بیخودومسخره تون ،مرد تصمیمات انی و منطقی نیستید هیچکدوم از تصمیماتتون پشتوانه فکری وتعقلی نداره

    • saeed

      بخداوندیِ خدا اگه اینا یک اپسیلون برای ضرر و کسب و کار مردم ارزش قائل باشن. خودتون قضاوت کنید از صحبتای ایشون که میگن تا چند روز آینده حل میشه. فکر کنید همین الان میتونن اینترنت رو وصل کنن و جلوی میلیونها تومن ضرر مردم رو بگیرن ولی میگن چند روز دیگه هم صبر کنیم. اینگونست که بجای حل مساله کلن صورت مساله رو از بیخ پاک میکنیم

    • نظر به تیتر خبر

      بهانه نیارید اینترنت را دایمی قطع کنید تازه خانواده میخواهد به جایگاه خود برگردد ولی افسوس دولت به پولش نیاز دارد و بهانه میاورد که وصل کند احتمال اغتشاش را بگیر قطع کن بگذار زندگی کنیم کسانی که دم از اینترنت می زنند آنهایی هستند که قسمت مستهجن را دوست دارن وسود آور قسمت علمی پولی برای دالود یک مقاله ساده هم پول میخواد

      پاسخ ها

      • محسن

        برای شما غارنشینها اینترنت یعنی دیدن فیلم های مستهجن.

      • بی نام

        جوری حرف میزنی انگار از دیدن فیلمای مستهجن از هم پوکیده تا موقعی ک افکارتون مسموم وضع ما همینه

      • چی شده؟

        شما میتونی استفاده نکنی برام جالبه اصلا چطور میشه به این راحتی حق انتخاب رو که خداوند به همه آدمها داده ازشون گرفت!!؟

    • فرهاد

      دین و گناه مردم ایران گردنتون،بی مسئولیت ترین مجلس تاریخ،ناسلامتی شما نماینده های مردمین چطوری میشه که حتی اطلاع از افزایش نرخ بنزین نداشتین بی عرضه ها،حق الناس بزنتون به زمین گرم به امید خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوباره رای میدن

    • بدون نام

      اگر قرار باشد مردم گریه کنند تا شماها از سر ترحم نت را وصل کنید میخواهم ۳ هفت سال ۲۱ سال هرگز وصل نشه :
      صفای ندهد آب تراب آلوده،

    • امیر مسلمی حسین آبادی تیرگر راضی

      وصلش کنید اینترنت رو

    • !!!!!!

      لعنت بهتون که ما رو از کار و زندگی انداختین

    • بدون نام

      چیه موقع انتجابات شد ویعضی ها شروع به پاچه خواری ملت را میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه، انتخابات نزدیکه ....

    • بدون نام

      وقتی پول اینترنت را از مردم میگیرید حق قطع آنرا ندارید .حق الناسه.دزدیه.

    • س

      یه اینترنت وصل کردن انقدر داستان نداره حق هر آدمی که به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشه حالا که رایگان نکردین حداقل وصل کنید خودمون یه خاکی به سرمون بریزیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه قصه نگو.اینترنت در چه کشوری به صورت همگانی و سراسری ، رایگان هست که ایران دومی باشه؟

      • بدون نام

        دیگه قصه نگو.اینترنت در چه کشوری به صورت همگانی و سراسری ، رایگان هست که ایران دومی باشه؟

    • بدون نام

      نفس کجا بکشم

    • بدون نام

      فقط ضرر ما بود که حجم نت گوشی سوخت و مخابرات حالشو برد مثلا از گوشی من شش گیگ که فردا مهلتش تموم میشه

    • Alish Shady

      بابا توروخدا باز کنید جون عزیزتون باز کنید خسته شدیم

    • بدون نام

      شما نماینده مجلس فکر معیشت مردم باشد نه فتنه گران بکنید

    • بدون نام

      جان مادرتان بزار قطع باشه الان ۵ روز توی ترک هستم معتاد شده بودم خدا را شکر روز اول و دوم خیلی سخت بود کم کم الان دیگه عادی شده بجاش کتاب میخوانم از مسئولین تقاضا دارم فعلا وصل نکیند چون مشتی افراد ضدانقلاب منتظر هستند وصل شود تا تصاویر و ویدئو ارسال کنند:

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

    • سعیدمعروف

      متاسفم كه فكر مردم نیستید وكسای كه كسب درامد اینترنتی دارن همینجوریش بنزین گرون شده همه چیز هی گرون شده ومیگید چیزی گرون نمیشه حالام دیگه نمیزارید كاركنیم وكسب درامد كنیم.خیلی واضح یعنی بمیرید

    • حمزه پنجی

      درست میشه

    • نوید

      سلام.همه این گفته های متن بالا درست.اما ان میلیون ها نفری که پول دادن بسته اینترنت خریدن چکار باید کنن.منی که یک بسته خریدم 70000 هزار تومن.حالا هزینه این بسته رو باید از کی گرفت.یکی از این آقایون بیاد جواب بده

    • دانشمند

      اگر امنیت برای شما مهم بود صبح تا شب سرتون توی مدیریت خودتون بود نه اینکه شعار مرگ بر این و اون بفرستید

    • بدون نام

      ادمین لطفا خواهشا تایید کن نطرمو .
      کمتر وقتی خودمو سرزنش میکنم اما این دفعه از اعماق جودم لعنت به من لعنت به من که کلمه ای از صحبت های شعارگونه و اراجیف شما را باور کنم و بر اساس آن رای بدهم و از امثال شما دفاع کنم.فقط خدا میداند که چگونه در برابر افرادی علیه این دولت تمام بدنم میلرزید و از ایده ها و وعده ها میگفتم .
      فقططططططططططط از که نالیم که از ماست که برماست. اتنخاب بین بدو بدتر نبود انتخاب بین حماقت و حماقت بود.

    • محمد دروگر

      متاسفم برای شما مقامات نا لایق و دروغگو . ما رو از کارو زندگی انداختید

    • ف

      بازم دم شما گرم که این موضوع رو رها نمی کنین و دائم خبر میذارین ازش. اگه خبرگزاری ها به این موضوع توجه نکنن سوال نکنن و تحلیل ننویسن قطعا تا حدی فراموش می شه.

    • ایرانی

      تنفرمردم رازیادترنکنید.

    • فافا

      خب مثلا ک چی؟!!
      به جا این حرفا زمان دقیق وصل کردن اینترنتو بگید ک هی دو دقیقه یه بار نگا گوشی نکنیم

    • فرهاد

      انشاءالله بزودی نوبت مردم هم فرا میرسه!!انتخابات نزدیکه!!!!!

    • بدون نام

      هرکی ندونه الان حق مردمو میگیری خودتونونم میترسید این چجور مجلسیه که باید در راس حکومت باشه

    • بدون نام

      جان و مال مردم رو به گرفتن حقشون حفظ میکنید! یه هفته است اینرنت قطعه عین خیالتون نییت که خیلیا درامدشون وابسته به اینترنته و از کسب روزی افتادن و نمیتونن درآمدی برای امرار معاش خانوادشون داشته باشن . بسه یه کمم به فکر مردم باشین

    • M

      اغتشاش گر از نقشه ی اینترنتی استفاده میکنه،اینترنت کل ملتو قطع میکنید؟اغتشاش گر لباس میپوشه واسه گرم شدن و کفش واس راه رفتن ، از وسایل نقلیه هم استفاده میکنه و خیلی امکانات دیگه.باید اونارو هم از مردم محروم کرد؟!!!!/:

    • بدون نام

      یعنی رییس جمهور بدتر از روحانی این مملکت به خودش ندیده ! روی همه رو سفید کرد این دروغگو

    • بدون نام

      بابا اینا کلا مال یه کره ی دیگه ن به خدا اگه زمینی باشن والا این حجم از بلاهت از دوره ی سوم زمین شناسی دیگه سابقه نداشته

    • ماندانا

      عزیزان اینترنت وصل کنیدهرچ زودتربهتر

    • بدون نام

      خداروشکر اینترنت قطع شده. نه دیگه کسی حامله میشه نه رابطه اینستاگرامی شکل میگیره نه اینکه مردم بی خواب میشن و پایه های زندگی محکم تر میشه همه با خوبی و خوشی در کنار هم در جنگل و در غار کنار هم به زندگی ادامه میدهیم

    • محمد

      ادبیات صحبت کردنت کاملا مشخصه که فقط دارید پول بیت المال را می خورید و حرف مفت میزنید.شما اصلا معنی حق را نمی فهمید.. قطعی اینترنت میلیاردها تومان به اقتصاد مردم ضرر زده... ولی شما میگی تا چند روز آینده انشالله وصل میشه! یعنی چی چند روز آینده! انتخابات نزدیکه... پاسخ این بی حرمتی به مردم را خواهید دید..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با حرف تهدید نکنید وقتی در عمل تو خالی هستید

    • بدون نام

      نزدیک انتخابات شده
      بعد یه هفته یادتون اومده اعتراض کنین بگین مثلا به فکر مردمین

    • بدون نام

      سلام صلوات خداقوت دوستان من زندیگیم رو هواست اینترنت کی وصل میشه؟
      کسی اگه میدونه بشه.

    • یاس

      والا شهر ما هم هیچ خبری نیست از اول هم هیچ خبری نبوده ما بچه های آروم و حرف گوش کنی هستیم تو رو خدا اینترنت ما شهرستانی ها رو هم وصل کنید خواهش می کنم ‌ ببین روزگارمون به کی افتاده باسد برای ساده ترین حق خود چند روزه التماس کنیم

    • بدون نام

      نمی دونم اگر شما هم خونواده و فامیلتون خارج از کشور نبودن باز هم انقدر نگران مردم می شدین؟!

    • بدون نام

      نمی دونم اگر شما هم خونواده و فامیلتون خارج از کشور نبودن باز هم انقدر نگران مردم می شدین؟!

    • یگانه

      تو رو جون مادرت اینترنت شهرستانی ها و هم وصل کن

    • جابر

      فقط حرف میزنند ، و شعار میدن ، اینقدر فک نزنید ، مردم مردن از دست شما ، نت رو وصل کنید نامردا

    • بدون نام

      والا توی شهر کوچکی ما یه نفر هم اعتراض نکرده. نه تجمعی، نه آشوبی، نه شعاری... ولی اینترنت همچنان قطعه.
      اولا که اولوی بندی معنی نداره، همه کشور باید اینترنتش درست بشه. اگه هم اولویتی باشه، باید شهرهایی توی اولویت باشند که آشوبی نبوده...
      نمی فهمم چرا همیشه تهران باید اول باشه... پایتخت بودن دلیل نمیشه!
      ما چوب آشوب های تهران و شهرهای بزرگ رو داریم میخوریم...

    • mhdi_j

      اخر این خبر نزد که کی وصل میشع خواهشا اطلاع بدید

    • mhdi_j

      اخر این خبر نزد که کی وصل میشع خواهشا اطلاع بدید

    • یگانه

      آقا به پیر به پیغمبرما بچه های حرف گوش کنی هستیم و بودیم بزارین به بدبختی و زمدگی مون برسیم اینترنت شهرستان ما هم وصل کنین والا از کار و زندگی افتادیم به چه زبونی بگیم به کی التماس کنیم

    • کاتب

      به نظر بنده کسانی که نتوانستند از مهم ترین مسایل موکلان خود دفاع کنند نباید در خصوص دیگر مسایل صحبت کنند

    • بدون نام

      والا عاصی شدیم هر اداره میریم میگن اینترنت قطع برو بعدا بیا مملکت خوابیده .توراخدابسه

    • بدون نام

      اینترنتی که قطع کردید بیت المال هست غرامت چند روز قطعی را چه کسی گردن میگیرد؟؟؟

    • scorpion

      2 کلام حرف حساب

    • بدون نام

      هیچ غلطی نمیتونید بکنید فقط حرف بلدین

    • بدون نام

      چرا وصل نمیکنن بابا پدرومون دراوردید دیگه وصلش کنید

    • بدون نام

      مگر نمایندگان محترم دیگر تاثیر گذار هستن ؟!

    • بدون نام

      یه جوری می گین نماینده ها اعتراض کردن انگار که اختیاری دارن تو این کشور!

    • masoud

      آقایان نماینده دغدغه مردم تنها اینترنت نیست ، تورم و گرانی ، عدم تطبیق هزینه و مخارج ، نمایندگان محترم ، خدمت گذاران عزیز لطفا جهت خدمت به مردم روی مسئله را عوض نکنید و کاری انجام بدین که تنها به نفع مردم هم باشد ، اینترنت که به نفع خودتون هم هست یاد کردین؟
      با عنایت به ضریب اهمیت سبد خانوار ، حداقل حقوق را تعیین کرده و درامد ها را منطبق نمایید ، راستی اگر افرادی مانند اقای ر.د.ن نبود و پول مردم رو غارت نمیکردند نیاز به این افزایش ها بود ، کاش این تخلفات پیشگیری میشدند.

    • بدون نام

      چقدر دروغ میزنین

    • بدون نام

      گور پدر اینترنت .قیمت بنزینو برگردونید

    • بدون نام

      چارتا نماینده زن کلا راه دادن ،همونا اعتراض کردن -اینهمه مرد همه ساکت

    • ولی امیری

      به نظ من در درون دولت کسانی هستن که تصمیمات رابه خورد مقامات میدهند که ظاهرا به صلاح کشور ومردم است والا باکمی تفکر فهمیده میشود که در درون دولت نفوزی های دشمن وجود دارند ، قطع انترنت دراصل اغتشاش رابیشتر واعصاب مردم راخراب تر میکند ، درحقیقت تصمیم قطع انترنت هیچ کمک به امنیت نمیکند وصر ف صف اعتشاش گران زیاد میشود و...

    • بدون نام

      کو گوش شنوا

    • بدون نام

      واقعاااا چرااینترنتو وصل نمیکنن مامردم عادی اخه چرا باید تاوان دیگران را بپردازیم

    • اگگادم

      وصل کککککککککنید دیگه

    • محمود

      چیه،نماینده محترم،دیدن شوفیلم تان دیر شده،

    • بدون نام

      دیگه باید رفت از ایران
      به هیچ عنوان جایه زندگی نیست

    • بدون نام

      سلام به آقایون. به به

    • بدون نام

      زحمت کشیدن واقعا انتظار این همه فکر کردن به ملت رو نداریم ازشون

    • نظری

      نظری نظری ندارد

    • بدون نام

      چکار کردین که نمیتونین اینترنت رو وصل کنین ؟!

    • ساسان

      سه روزه کارم گریه است از دست این مملکت

    • بدون نام

      همه ی اصلاحطلبا این در خواست رو داشتند...

    • shanjani.............

      ''' لطفا نماینده های زحمت کش مجلس ' برای قطعی اینترنت خود را ناراحت نکنند'' بالاخره این اینترنت '' لعنتی '' دیر یا زود وصل میشود!

    • رضا

      خواهشن اینترنت رو در شهر هایی که امینت هس برقرار کنند چون ما از کارامون مانده ایم لطفا وصل کنید لطفا

    • roya

      سلام خواهش اینترنت رو راه بیندازید همه زندگی مون فاج شده من با دوتا بچه مدرسه ای شوهرم بیکار شده بخدا دیگه حتی پول ب نون ساده بخریم نداریم در امد شوهرم با اینترنت بود والا جواب بچمو چی بدم فردا بگه گشنمه

    • بدون نام

      حالا که قطع شده فهمیدیم که کارجستجو در گوگل احمقانه است

    • بدون نام

      تدوين كننده حقوق شهروندي اينجور حقوق شهروندان را رعايت ميكنيد ....!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      وصلش کنییییییید خسته شدیم. به قران

    • بدون نام

      برای گدایی رای و رای آوردن دست به چه کارهایی که نمیزنن اگه درد مردم داشتید چهارسال خفه خون نمیگرفتید

    • شاهرخ

      اینترنت رو قطع کردین بنزین رو گرون کردین مشخص شد مجلس هیچکاره است پس از ما انتظار حضور در انتخابات نداشته باشین برای انتخاب هیچ کاره ها

    • حمیدرضا لطفی

      ما همه مطیع دستور رهبریم.مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافق

    • بهزاد

      .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج