جاباما
۹۳۱۱۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سفیر آمریکا در اتحادیه‌اروپا علیه ترامپ، شهادت داد

سفیر دولت ترامپ در اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) در برابر کمیته تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا گفت، اوامر دونالد ترامپ را درباره اوکراین اجرا کرده است.

ایسنا: به نقل از خبرگزاری فرانسه، گوردون ساندلند، سفیر دولت آمریکا در اتحادیه اروپا در جریان شهادتش در برابر کمیته تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت، رئیس‌جمهوری بر اوکراین جهت تحقیق درباره جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست‌جمهوری فشار می‌آورد.

وی در اظهارات از قبل آماده شده خود تاکید کرد: من اوامر رئیس‌جهوری را اجرا کردم.

سفیر آمریکا در اتحادیه‌اروپا علیه ترامپ، شهادت داد

در این راستا سرهنگ آلکساندر ویندمن، مقام ارشد شورای امنیت ملی کاخ‌ سفید در امور اوکراین، به عنوان کسی که هنگام تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با همتای اوکراینی او حاضر و شنونده بوده، روز سه‌شنبه اظهار کرد، از محتوای سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا در این گفت‌وگو "شگفت‌زده و نگران" شده است.

سرهنگ ویندمن همچنین درخواست ترامپ از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین را "نامناسب" دانسته و گفت: "نمی‌توانستم آنچه را می‌شنوم باور کنم."

اشاره این مقام ارشد کاخ‌سفید به گفت‌وگوی تلفنی ۲۵ ژوئیه ترامپ و زلنسکی است که علت آغاز تحقیقات استیضاح علیه رئیس جمهوری آمریکا قرار گرفته است؛ تحقیقاتی که به دنبال کشف این حقیقت است که آیا ترامپ با سوءاستفاده از اختیارات ریاست جمهوری تلاش کرده دولت اوکراین را به نفع کارزار انتخاباتی خود به کار بگیرد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج