۹۳۱۳۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مورینیو: تاتنهام در جایگاه واقعی خود قرار ندارد

سرمربی پرتغالی تیم تاتنهام گفت: بازی مقابل تاتنهام در وایت هارت لین همیشه سخت اما زیبا بود. این یکی از این مکان‌هایی بود که من قبلاً با اشتیاق بلکه با احترام به آن می رفتم.

ایلنا: ژوزه مورینیو، سرمربی جدید تاتنهام در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: من واقعاً این تیم را دوست دارم و به بازیکنان جوان نگاه می‌کنم - هیچ سرمربی‌ای در جهان وجود ندارد که دوست نداشته باشد بازیکنان جوان بازی کنند و به آنها کمک کند تا ارتقا پیدا کنند.

او ادامه داد: مشکل این است که گاهی اوقات به باشگاه‌هایی می‌آیید و کارهایی که زیر نظر شما هستند برای تولید این بازیکنان کافی نیست. بنابراین به تاریخ ما نگاه می‌کنم و می‌بینید که آکادمی همیشه استعدادهایی را که تیم اول به آن نیاز دارد، می‌دهد. البته من مشتاقانه منتظر [کار] با آن پروفایل هستم.

مورینیو گفت: بازی مقابل تاتنهام در وایت هارت لین همیشه سخت اما زیبا بود. این یکی از این مکان‌هایی بود که من قبلاً با اشتیاق بلکه با احترام به آن می رفتم. من همیشه در مورد پتانسیل باشگاه و کیفیت بازیکنان صحبت می‌کردم. من همیشه [در مورد] کار باشکوهی که باشگاه انجام می داد صحبت می‌کردم.

سرمربی پرتغالی بیان کرد: وقتی شما به ورزشگاه تاتنهام می‌گویید" ورزشگاه زیبا "، خیلی فروتن هستید. شما باید بگویید ، "بهترین ورزشگاه جهان". من فکر می‌کنم این واقعیت است. زمین تمرین برای هیچ یک زمین دیگری نیست. این را می‌توان تنها با برخی از زمین های آموزش فوتبال آمریکایی مقایسه کرد. شما نمی‌توانید با فوتبال اروپا در هر سطح مقایسه کنید و من در اکثر بهترین مکان‌ها بوده‌ام.

ژوزه مورینیو درباره بازگشت به لیگ برتر همچنین گفت: در مورد لیگ برتر باید بگویم که می‌دانم در چه جایگاهی قرار داریم و معتقدم این جایگاه اصلی تاتنهام نیست. ما قصد داریم بازی به بازی پیش برویم و ابتدا هدف ما پیروزی در دیدار بعدی، در ادامه مسابقه بعدی و همین روند تا پایان فصل است. در پایان فصل خواهیم دید تاتنهام در چه جایگاهی قرار خواهد داشت، اما من معتقدم دراین رده قرار نخواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج