۹۳۱۷۲۳
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

مکانی: نمی‌خواستند نام من در پرسپولیس باشد

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان می‌گوید که در زمان حضور در پرسپولیس کسانی تلاش کردند که خارج از زمین فوتبال به او ضربه بزنند که تاحدودی هم موفق بودند.

خبرگزاری ایسنا: سوشا مکانی، دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان پس از درخشش در بازی امروز (جمعه) تیمش مقابل پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر مسجد سلیمانی‌ها به پایان رسید، اظهار کرد: من جلوی پرسپولیس و هوادارانش حرفی برای گفتن ندارم و همه می‌دانند که سرم جلویشان پایین بوده و همیشه در قلب من هستند.

او افزود: یک مصاحبه خیالی قبل از بازی با پرسپولیس از من چاپ شد که من دیگر به پرسپولیس فکر نمی‌کنم. من اصلا در حد و اندازه‌ای نیستم که به پرسپولیس فکر کنم یا نه. من فقط می‌خواستم بگویم، عده‌ای همه تلاششان را کردند که از پرسپولیس دور شوم. من همه تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام دادم. امیدوارم پرسپولیس در ادامه مسیر موفق باشد و ما هم به روند خوبمان ادامه دهیم.

مکانی: نمی‌خواستند نام من در پرسپولیس باشد

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان درباره عملکرد خوبش در دیدارهای این فصل تیمش گفت: من کار خودم را انجام می‌دهم. در تمرینات هم تمام تلاشم را می‌کنم. زمانی که در پرسپولیس بودم شرایط به همین شکل بود. به گواه تمام دوستانی که به تمرینات پرسپولیس می‌آمدند، من با تمام وجود تمرین می‌کردم. آن زمانی که من پرسپولیس بودم، تلاش کردند که خارج از زمین فوتبال تمرکز من را بهم بزنند و تا حدودی هم موفق بودند چون می‌دانستند سوشا مکانی احساساتی است و اگر قرار باشد ضربه بخورد، از نظر فنی ضربه نمی‌خورد. آن‌ها توانستند خارج از زمین فوتبال به من ضربه بزنند ولی الان خودم را از همه حواشی دور نگه می‌دارم و نتیجه‌اش نمایش خوبم در بازی‌ها می‌شود.

مکانی درباره تاثیر حضور در فوتبال اروپا در بهبود عملکردش بیان کرد: فوتبال اروپا حداقل چیزی که دارد این است که باعث می‌شود بازیکن فقط به فوتبال اهمیت بدهد. بعضی برنامه‌ها که قبلا بودند و الان نیستند، تمام تلاششان را می‌کردند که بازیکنانی که باب میلشان نبودند را در بیرون از زمین فوتبال بکوبند. خدا را شکر الان آرامش به فوتبال ما برگشته و آن برنامه‌های بی‌محتوا دیگر وجود ندارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز کسانی که باعث بهم خوردن تمرکزش شدند در باشگاه پرسپولیس حضور دارند، گفت: من در باشگاه دوستان زیادی دارم. برانکو، مربی دروازه‌بانان و بازیکنان دوستان خوبی هستند که دارم ولی کسانی در باشگاه بودند که نمی‌خواستند اسم من در پرسپولیس باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      درود بر شرف سوشا مکانی عزیز هرگز من فراموش نمیکنم درخشش اون در تیم محبوبم فولاد خدایی سوشا هرجا رفته از خودش اسم بجا گذاشته و همه دوستش داریم آفرین سوشا عشق است خوزستان

    • بدون نام

      کاشکی موقعی هم که توتیم پرسپولیس بودی اینجوری توپ میگرفتی خانم شیشا خخخخخخخخ

    • بهداد

      سوشا مکانی اولا دستمریزاد که ما پرسپولیسی ها رو با درخشش خودت تو این بازی سرافراز کردی چون نشون دادی مکتب پرسپولیس مکتب جوانمردیه نه مثل کسانیکه در مقابل تیم سابق خودشون پنالتی میدن یا بر خلاف جهت شیرجه میرن، ولی هوادارای پرسپولیس همیشه یه گلر چالاک با استایل مردانه چه داخل زمین چه بیرون داشتن نحوه پوشش نوجونای 14 ساله شما باعث ناراحتی ما هم می‌شد اصلاح نکردی بخاطر خودخواهی مجبور شدی بری ولی بازم تو قلب ما هستی، علی یارت دمتم گرم.

    • بدون نام

      قیامت کردی

    • آرش ازپلدختر لرستان

      برو بابا......،همیشه اینطورباتمام وجود بازی کنی خوبه!!!!!!!ن فقط جلوی پرسپولیس

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام سوشا جان.گل گاشتی.واقعا بهترین و شایسته ترین بازیکن زمین بودی.جایت در تیم ملی و پرسپولیس خالی است.

    • بدون نام

      عملکرد سوشا چی بود
      بجز خوش شانسی و عملکرد بد بازیکنان پرسپولیس که فقط توپ به مرکز دروازه و جایی که سوشا ایستاده بودمیزدن حکایت دیگری نداشتیم فرق یک بازیکن حرفه ای با آماتور تو دیدن دروازه حریف است حرفه ای برای هدایت توپ چهار چوبو میبینه ولی بازیکن آماتور دروازبانو میبینه

    • علیرضازمان

      سوشای باتعصب
      درقلب هواداان هستی

    • بدون نام

      جایه توعوضی توپرسپولیس کبیرنیست اینجابودی مرگت میگرفت ساده ترین توپها روبگیری امروز سگ شده بودی بی پدر

      پاسخ ها

      • آرش ازپلدختر لرستان

        دقیقادرست فرمودی درموردش بی غیرت

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      میگه‌مصاحبه خیالی ازمن منتشر کردن و گفتن به پرسپولیس فکرنمیکنم من فقط میخاستم بگم عده ای نذاشتن در پرسپولیس بمونم خخخخ. پس گفتی پس اون حرفو زدی فقط منظورتو بد رسونده بودی.‌ اینا همه هوچیگر و دروغگوان و سند و مدرک رو انکارمیکنن ها

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      آره هم با ادب بودی هم لباس های خوبی میپوشیدی خخخخخ
      ‌و دروازه بان بدون اشتباه هم بودی خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج