جاباما
۹۳۲۰۹۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

علم‌الهدی: یونسکو در خدمت استکبار عمل می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جمهوری اسلامی ایران نماد واقعی مردم سالاری دینی است و دانشجویان بسیجی مرزبان فرهنگ اسلامی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن هستند.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جمهوری اسلامی ایران نماد واقعی مردم سالاری دینی است و دانشجویان بسیجی مرزبان فرهنگ اسلامی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن هستند.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با استادان و جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی افزود: بسیج یک نهاد مقدس است که مردم سالاری دینی را با نمادی شفاف به دنیا نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: بسیج به عنوان نماد مردم سالاری دینی در عرصه‌های مدیریتی دینی کشور نمود پیدا کرد و اکنون عرصه فعالیت بسیج منحصر به زمینه‌های نظامی و دفاعی نیست بلکه این نهاد مقدس در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور ایفای نقش می‌کند.

علم‌الهدی: یونسکو در خدمت استکبار عمل می‌کند

وی گفت: دموکراسی و مردم سالاری فقط در مردم سالاری دینی قابل اجراست و در دیگر موارد مصداق عینی ندارد و شعاری است.

امام جمعه مشهد افزود: حقوق مردم، حاکمیت و مالکیت مردم به سرنوشت جامعه فقط در مردم سالاری دینی قابل تحقق است.

وی با اشاره به نقش بسیج دانشجویی اظهار داشت: مرزبانی اندیشه، فکر و اصول انقلاب از وظایف اصلی بسیج دانشجویی و طلاب است تا آن را از افکار منحرف مصون بدارد.

وی گفت: امروز خطر حمله دگراندیشان منحرف به آرمان‌ها و اصول انقلاب حتی در کانون‌های تعلیم و تربیت احساس می‌شود لذا ما باید تلاش کنیم انقلابی بودن و پایبندی به اصول و آرمان‌ها را از راه پرورش افکار و اندیشه‌ها حفظ کنیم.

حجت الاسلام علم الهدی افزود: امروز در دنیایی نیستیم که مردم با زور و تحکم انقلابی شوند و بتوانند از آرمان‌های انقلاب پاسداری کنند، انقلاب باید با کارکردهای فرهنگی قدرت نفوذ در اندیشه و افکار اقشار مختلف را داشته باشد. اگر توانستیم اندیشه انقلابی را در افکار وارد کنیم جامعه به خودی خود انقلابی می‌شود.

وی اظهار داشت: امروز دنیای استکبار خود را در میدان جدید مقابله با فرهنگ ایرانی اسلامی و انقلابی می‌بیند که دیگر قدرت مالی نمی‌تواند آن را در این میدان پیروز کند و آن میدان رقابت فرهنگی است. در میدان تقابل فرهنگ‌ها، فرهنگی پیروز می‌شود که گرایش آن به خصلت‌های پاک فطری و انسانی بیشتر باشد و اینجاست که فرهنگ غرب در مقابل فرهنگ مردم سالاری دینی ایران اسلامی احساس شکست می‌کند.

وی گفت: در چنین شرایطی مجامع بین‌المللی و کنوانسیون‌ها بر اساس حفظ منافع استکبار و تحمیل منافع آنها بر ملت‌های مستضعف جهان فعالیت می‌کنند و یونسکو نیز یکی از همین مجامع است که در راستای اهداف جنگ تمدن‌ها و تامین منافع کشورهای استکباری فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام علم الهدی افزود: یونسکو بار بخش فرهنگی جنگ تمدن‌های استکبار را بر دوش دارد، فعالیت یونسکو بر مبنای براندازی فرهنگ و تمدن‌های دیگر که با اصول استکباری در تعارض هستند معنی می‌شود و این نهاد تلاش می‌کند با ترویج و گسترش دگراندیشی نسل‌ها و نمادهای فرهنگی و ارزشی جوامع را به نفع استکبار عوض کند لذا وظیفه دانشجویان بسیجی است که با هوشیاری و بصیرت به عنوان مرزبانان فرهنگی کشور، نگذارند جریان منحرف دگراندیشی استکباری در اندیشه و فرهنگ ما نفوذ کند.

وی اظهار داشت: دانشجویان مرزبانان فرهنگی کشور هستند که باید جلو نفوذ دگراندیشان خارجی و داخلی را بگیرند، رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند دانشجویان باید پای آرمان‌های انقلاب بایستند و از هیچ چیز نترسند و احساس مسوولیت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج