۹۳۲۱۲۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مورینیو: تاتنهام خوش‌شانس است که من را دارد

سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام، پیروزی این تیم در اولین بازی با هدایت او را حاصل تجربه فراوان او از کار در لیگ برتر انگلیس دانست.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال تاتنهام امروز (شنبه) در اولین بازی‌اش زیر نظر ژوزه مورینیو، موفق شد در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان خود وستهام را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

ژوزه مورینیو که هفته گذشته جای مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت سفیدپوشان لندن گرفت، پس از بازی به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: من تا قبل از آن که دو گل بخوریم (زمانی که تاتنهام ۳ بر صفر پیش بود) واقعاً خوشحال بودم. تا آن زمان داشتیم خوب بازی می‌کردیم و بازی را در همان جهتی که در تمرینات‌ با بازیکنان گفته بودیم، پیش می‌بردیم. باید ۴ بر صفر جلو می‌افتادیم و کار حریف را یکسره می‌کردیم.

مورینیو: تاتنهام خوش‌شانس است که من را دارد

تیم ما خوش‌شانس است که من سال‌ها تجربه مربیگری در لیگ برتر را دارم. به واسطه همین تجربه بود که بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم حتی اگر تا دقیقه 85 ازحریف 3 بر صفر جلو بودیم، باز هم امکان دارد که نتیجه را از دست بدهیم پس نباید سهل‌انگارانه بازی کنیم.

مورینیو افزود: عوامل زیادی در افت‌مان در دقایق پایانی نقش داشت. احساساتی که تیم به خاطر وضعیتش در زمان سرمربی قبلی داشت، بازگشت بازیکنان ملی‌پوش از اردوی تیم‌های ملی‌شان و خشتگی آنها سبب شد که در 20 دقیقه آخر دچار افت شویم. با این حال مهمترین چیز این است که بازی را بردیم و اهمیتی ندارد که چگونه. بازیکنانم خوشحال هستند و این همان چیزی بود که من واقعاً می‌خواستم.

آقای خاص سپس به تمجید از عملکرد دله آلی 23 ساله، سازنده گل اول تاتنهام پرداخت و گفت: من از بازی‌اش راضی‌ام. در صحبت‌هایی که در تمرینات با او داشتم، گفتم که هنوز در اوج نیست و باید به شرایط ایده‌الش برگردد. او آنقدر توانایی و استعداد دارد که حیف است جزو بهترین بازیکنان دنیا و در جمع‌ ملی‌پوشان انگلیس نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      این هنوز نیامده داره منت میزاره.واقعا خیلی مغروری .هرکس ندونه فکر میکونه قهرمان لیگ برتر شدی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج