۹۳۲۵۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روستایی: نباید به علیپور لقب گل نزن داد

امیر روستایی مهاجم ملی‌پوش تیم امید کشورمان و پرسپولیس نگاه امیدوارانه‌ای به آینده تیم امید و پرسپولیس دارد

ایران ورزشی: امیر روستایی مهاجم ملی‌پوش تیم امید کشورمان و پرسپولیس نگاه امیدوارانه‌ای به آینده تیم امید و پرسپولیس دارد و با توجه به آمار ضعیف خط حمله پرسپولیس از عملکرد مهاجمان پرسپولیس دفاع می‌کند و از تلاشش برای رسیدن به آرزوهایش در پرسپولیس می‌گوید.

در اولین و دومین بازی پرسپولیس در لیگ مقابل پارس و تراکتور فیکس بودی اما بعد به یکباره از لیست کنار گذاشته شدی!

در ابتدا باید به این نکته بپردازم که شرایط خوبی دارم و مشکلی ندارم و کاملاً هم آماده هستم. در ابتدای فصل هم بعد از اینکه آقای کالدرون عملکردم در تمرینات را دید از من در بازی‌ها استفاده کرد اما بعداً در تیم امید حاضر شدم شاید به همین دلیل هم کمتر در تمرینات پرسپولیس حضور داشتم از همین رو کمتر بازی کردم.

اما به هر حال بازی نکردن در تیم باشگاهی‌ات شاید خیلی به سودت نباشد؟

بالاخره هر مهاجمی دوست دارد که بازی کند و گل هم بزند و دل هواداران را شاد کند و به خواسته‌هایش برسد. من هم برای رسیدن به این مهم تمام تلاشم را انجام می‌دهم و به تیم بیشتر کمک می‌کنم.

تاکنون آمار مهاجمان پرسپولیس در گلزنی بسیار ضعیف بوده، عبدی فقط یک گل در دربی زده و علیپور هم فقط در بازی با شاهین بوشهر سه گل زده، با این شرایط می‌توان به آمار خط حمله امیدوار بود؟

هر مهاجمی دوست دارد گل بزند و برای تیمش بهترین عملکرد را داشته باشد. علیپور هم یکی از بهترین مهاجمان ایران است؛ بازیکنی که حتی سابقه آقای گلی را هم داشته است به همین دلیل با چند بازی گل نزدن نمی‌توان به یک مهاجم لقب گل نزن داد از همین رو من اطمینان دارم که شرایط تیممان بهتر خواهد شد و بدشانسی‌های تیم و خط حمله‌مان هم که در بعضی از بازی‌ها گریبانگیر ما شده تمام خواهد شد.

در مورد رقابت با علیپور و سایر مهاجمان تیمتان نظیر عبدی و برزگر که اخیراً به تیمتان اضافه شده‌اند چه صحبتی داری؟

در هر تیمی رقابت هست و من هم همیشه از رقابت استقبال کرد‌ه‌ام چون رقابت با سایر مهاجمان را موجب پیشرفت بیشتر خودم می‌دانم. البته باید توضیح هم بدهم که من بیشتر در پست وینگر در پرسپولیس بازی کردم و حتی در بازی آخر تیم امید هم در پست دفاع راست تیممان را همراهی کردم.

چرا در بازی مقابل مسجد سلیمان حتی در لیست 18 نفره تیمتان هم قرار نداشتی؟

من ساعت پنج بامداد روز جمعه یعنی روز بازی‌مان با مسجد سلیمان به ایران آمدم به همین دلیل طبیعی بود که در لیست نباشم. تیم امید هم در شرایط خاصی قرار دارد به همین دلیل من امیدوارم شرایطی به وجود آید که باشگاه‌ها همکاری بیشتری با تیم امید داشته باشند چون اکثر اردوهای تیم امید در فیفا دی نیست.

برای بازی مقابل صنعت نفت در جام حذفی چه شرایطی را برای تیم‌تان متصوری؟

بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران‌مان برای ما شرایط خاصی دارد به همین دلیل هم حتماً ما با انگیزه برد و صعود به مرحله بعدی به مصاف صنعت نفت می‌رویم تا با برد و نهایتاً قهرمانی از عنوان قهرمانی فصل قبل‌مان دفاع کنیم.

اما بعد از باخت مقابل نفت مسجد سلیمان فکر نمی‌کنی شاید باز هم غافلگیر شوید؟

تیم ما در بازی اولش در جام حذفی حریفش را شکست داده به همین دلیل چرا نتوانیم باز هم پیروز شویم. ما پرسپولیس و بهترین تیم ایران هستیم از همین رو حتماً در ورزشگاه آزادی با ارائه یک نمایش خوب و برتر حریف‌مان را شکست می‌دهیم.

با چهار باختی که در لیگ تاکنون داشتید فکر می‌کنی مانند زمان مربیگری برانکو در کسب جام‌ها موفق عمل کنید؟

بعضی‌ها دوست ندارند پرسپولیس باز هم قهرمانی دیگری کسب کند به همین دلیل خیلی روی تیم ما فشار می‌آورند اما ما تیم بی‌تجربه‌ای نیستیم. فشارها را رد می‌کنیم و ان‌شاءالله در همه جام‌ها باز هم خودمان را به عنوان مدعی اول معرفی و مطرح می‌کنیم.

تو با آرزوهای بزرگ به پرسپولیس آمدی فکر می‌کنی در این راه و هدفت موفق بودی؟

بله من برای رسیدن به آرزوهایی بزرگ پرسپولیس را انتخاب کردم و برای آنها تلاش می‌کنم و می‌جنگم. در حال حاضر هم اصلاً ناامید نیستم. بازی‌های زیادی مانده و من برای رسیدن به اهدافم جدی‌تر از قبل تلاش می‌کنم و می‌جنگم.

در مورد آخرین وضعیت تیم امید چه صحبتی داری، چرا تیم قوی استرالیا را شکست دادید اما به قطر و اندونزی باختید؟

متأسفانه در بازی با اندونزی در حالی باختیم که قادر بودیم با اختلاف گل‌های زیاد، این تیم را شکست دهیم از سوی دیگر در مقابل قطر هم به خاطر اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم و توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد اما با پیروزی مقابل استرالیا و اردوها و بازی‌های خوبی که داشتیم حتماً مدعی صعود هستیم و با عزم و اراده‌ای که من در تیم امید برای موفقیت می‌بینم ان‌شاءالله طلسم بیش از چهار دهه صعود نکردن را می‌شکنیم و المپیکی می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج