۹۳۲۸۱۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ساری: عصبانیت رونالدو؟ برایم مهم نیست

مائوریتزیو ساری ارتباطش با رونالدو را مطلوب می بیند و معتقد است عصبانیت او پس از تعویض برابر میلان طبیعی بود.

ورزش سه: یوونتوس که این روزها روند بردهای متوالی را سپری می کند و در سری آ و لیگ قهرمانان صدرنشین است، فردا میزبانی از اتلتیکومادرید را برعهده دارد و در صورت پیروزی، صعودش به عنوان تیم اول به دور بعد را قطعی خواهد کرد.

از ابهامات ترکیب یوونتوس، حضور یا عدم حضور رونالدو است. فوق ستاره پرتغالی بازی با آتالانتا را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی گفته می شود برابر اتلتیکو به میدان می رود.

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در نشست خبری بازی با اتلتیکو گفت:« اتلتیکو نیاز به برد دارد و اگر دفاعی بازی کنیم، در واقع ریسک کرده ایم. قصد نداریم برای بسته نگاه داشتن دروازه، دفاع کنیم. اتلتیکو تیم باشخصیتی است و نسبت به گذشته کمی تغییر سبک داده است. حالا بیشتر توپ را به هم پاس می دهند و متفاوت بازی می کنند. اتلتیکو حریفی دشوار است و بازی سختی خواهد بود. اگر فکر کنیم چون صعودمان قطعی شده کار ساده ای داریم، حکم مرگ مان را امضا کرده ایم.»

اتلتیکوی سیمئونه:« اتلتیکو در لیگی دشوار و در رقابت با رئال و بارسا بازی می کند؛ با این حال سیمئونه تیمی ساخته که هر سال برای قهرمانی می جنگد. تنها می توانم به تمجید از سیمئونه بپردازم.»

ارتباط با رونالدو:« نمی دانم در اسپانیا از رابطه من و رونالدو چه می نویسند. ارتباط ما خوب است و روز بازی با میلان اگر از تعویض ناراحت شد، اتفاق مثبتی است. او انگیزه های بسیار قوی ای دارد. سال هاست بازیکنانی را می بینم که پس از تعویض ناراحت می شوند و به همین دلیل برایم بی تفاوت شده است.»

شرایط رونالدو:« او امروز در تمرینات گروهی بود و به نظر بهتر از روزهای قبل است. او دیروز هم خیلی خوب تمرین کرد و این اتفاق مثبتی است. وضعیت برناردسکی فعلا نامشخص است و باید دید چگونه با درد کنار می آید.»

پیروزی های یوونتوس به دلیل خلاقیت های فردی:« خیلی روزنامه نمی خوانم و این ادعا نیز من را آزار نمی دهد. برای سنجش عملکرد تیمم، نیازی به رسانه ها ندارم. برخی مواقع خلاقیت های فردی تعیین کننده اند و برخی مواقع نیز برنامه های کادر فنی. یوونتوس تیمی باشخصیت بالاست. در هر دوره ای به گونه ای از من انتقاد می کنند و خیلی روی این چیزها تمرکز ندارم.»

دیبالا، ایگواین و رونالدو کنار یکدیگر:« ایگواین یک مهاجم صرف است و رونالدو مهاجمی با سبکی متفاوت که در سمت چپ بازی می کند. دیبالا هم می تواند سمت چپ بازی کند و هم نوک حمله. وقتی هر کسی وظیفه اش را در زمین انجام دهد، هر چیزی ممکن خواهد بود ولی سه مهاجم قدرتمند در اختیار دارم که فقط دو نفر می توانند به میدان بروند. باید توجه داشت که هیچکدام آنها نمی توانند در تمام ۶۵ بازی فصل حاضر باشند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توکی باشی که درموردسلطان حرف میزنی..ببین کی شده مربی سلطان.ای خدا...سنگ ببار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتو ناراحت نکن ...اونا باهم کنارمیان

    • بدون نام

      رونالدو باید یه مشاوره از کپا بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج