۹۳۲۹۷۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

سپاهان برای قهرمانی باید پیچیده بازی کند

چالش‌های پیش‌روی تیم سپاهان چالش‌های سختی خواهد بود به این خاطر که همه حریفان به سپاهان نگاه مدعی دارند و می‌کوشند برابر این تیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

خبرورزشی: سپاهان امروز میزبان پیکان است. این بازی در چارچوب جام حذفی برگزار می‌شود. برای تیمی، چون سپاهان قهرمانی در جام حذفی کمتر از لیگ برتر نیست چراکه رأی به حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داد. سپاهان فصل گذشته هم برای قهرمانی در لیگ برتر و هم جام‌حذفی تنها یک گام کم آورد و البته به موازات جام‌هایی که از دست داد تجربیات گرانبهایی را به دست آورد. تجربیاتی که این فصل می‌تواند برای تیم راهگشا باشد.

نکته مهمی که فصل گذشته در سپاهان مانعی در مسیر قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی بوده ختم شدن همه توپ‌ها به کی‌روش استنلی بود و اینکه تیم با روشی بازی می‌کرد که واضح و مبرهن بود. سپاهان حتی اگر شده کمی، باید پیچیده فوتبال کند. فرصت‌ها را متناسب با شرایط بازی روی دروازه حریف خلق کند و یا به عبارت ساده‌تر پلن‌های زیادی برای رسیدن به دروازه حریف داشته باشد.

در این صورت سپاهان در هر شرایطی و در همه هفته‌ها برای تیم مقابل تیم ناشناخته‌ای خواهد بود. برای تیمی که فصل گذشته با حضور در بازی نهایی جام حذفی تنها یک گام فاصله داشت و تیمی که این فصل مدعی قهرمانی در لیگ برتر است؛ عبور از سد پیکان آسان نیست. به همان اندازه که سپاهان تیم پرمهره‌ای به‌شمار می‌رود پیکان هم با انگیزه در میدان ظاهر خواهد شد و به‌طور حتم برنامه‌هایی برای پیروزی در این دیدار پیاده خواهد کرد.

تیم‌هایی، چون پیکان هیچ‌گاه از سوی تماشاگران خود برای کسب نتیجه تحت فشار قرار نمی‌گیرند، چون تیم‌های بدون تماشاگری هستند. پیکان به همین خاطر بدون دغدغه خاطر به میدان می‌آید و با استرس کمتری به نسبت تیم میزبان بازی خواهد کرد.

چالش‌های پیش‌روی تیم سپاهان چالش‌های سختی خواهد بود به این خاطر که همه حریفان به سپاهان نگاه مدعی دارند و می‌کوشند برابر این تیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. همانند بازی‌ای که تیم‌ها برابر استقلال و پرسپولیس به نمایش می‌گذارند. سال‌های سال است که تیم‌های شهرستانی و حتی تیم‌های تهرانی بهترین بازی فصل خود را برابر تیم‌های آبی و قرمز به نمایش می‌گذارند، چون در این بازی به چشم می‌آیند. اکنون سپاهان هم چنین وضعیتی پیدا کرده و تیم برای عبور از این چالش‌ها باید با چند شیوه بازی کند. در ارائه تاکتیک بازی قوی‌تر باشد و...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نقشه های مهندسی شده طرح کنید (تهمت افترا دروغ ‌سنگ پراکنی ،پرتاب ترقه، فحاشی، آب های آلوده .داور را بترسونید عمده کارهای فنی ومهدسی باشگاه سپاهان ) شما ها که همه مهندسید مخصوصا امیر خان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج