۹۳۳۲۲۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دنیزلی: برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید او و بازیکنانش با شرایط سختی برای مصاف با نود ارومیه آماده شدند.

ایسنا: مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی برابر نود ارومیه اظهار کرد: بازی کردن با شهر برادرمان ارومیه برای ما مهم بود. شرایط تیم ارومیه را از نزدیک دیده بودم و اول فصل هم یک بازی دوستانه با آن‌ها انجام دادیم. برای این بازی در شرایط بسیار سختی آماده شدیم. اول گفتند که این بازی لغو شده است. بعد از این یک تمرین بسیار سخت برگزار کردیم و پس از آن با طی کردن مسافتی طولانی به اینجا آمدیم. دیروز تمرینی که انجام دادیم معادل ۱۲۰ دقیقه امروز بود.

او ادامه داد: بازی به طور کلی خوب بود و نتیجه بازی که با ضربات پنالتی مشخص شد، نشان دهنده یک بازی سخت بود. ما راه‌مان را در جام حذفی ادامه می‌دهیم و از این مساله خشنود هستیم. با وجود این شرایط سخت، از بازی بازیکنانم راضی هستیم. در چنین زمین‌هایی بازی کردن برای هر دو تیم سخت است. به هر حال خوشحالیم که پیروز شدیم. امیدواریم که سال آینده تیم ارومیه را در لیگ برتر ببینیم.

دنیزلی اضافه کرد: مسابقه‌ای داشتیم که ۲۴ ساعت قبل گفته بودند برگزار نمی‌شود و ما تمرین پر فشاری انجام دادیم. یک سفر ۲ ساعت و نیمه تا ارومیه داشتیم. فکر می‌کردیم بازی را در نود دقیقه تمام کنیم. در وقت اضافه هم فشار آوردیم اما در نهایت با ضربات پنالتی به پیروزی رسیدیم. به تیم ارومیه هم به خاطر بازی خوب‌شان تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تراکتور درباره نتایج ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر، مصدومیت حاج صفی و بازی‌های سخت تیمش در هفته‌های آینده هم گفت: حاج صفی امشب به تبریز برمی‌گردد و معالجه او تمام شده است. با هر هدفی که لیگ را شروع کردیم، با همان ادامه می‌دهیم. در حال حاضر یک سوم لیگ را پشت سر گذاشتیم و شش بازی خارج از خانه داشتیم. هفته دهم را پشت سر گذاشته‌ایم و اعتقاد دارم بعد از هفته بیست و دوم جدول شکل واقعی به خودش می‌گیرد. در حال حاضر شش تیم با هم در بالای جدول مبارزه می کنند و در ۱۳ هفته پایانی رقابت بین سه تیم است که یکی از آن‌ها مطمئنا تراکتور است که برای قهرمانی می‌جنگد. ان‌شاء‌الله در پایان هفته سی‌ام به هدف‌مان یعنی قهرمانی می‌رسیم.

دنیزلی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش قابلیت قهرمانی در لیگ را دارد یا خیر بیان کرد:‌ این ظرفیت را می‌بینم و هدف ما قهرمانی است و برای آن تلاش می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ سوراختور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوراختور نه سوراخ کن فاشیستها

      • بهزاد

        از یه افغان زبان انتظاری بیش ازین نیست.

      • بدون نام

        بی لیاقت

    • بدون نام

      خخخخ سوراختور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورت از سوراختور سوراخ کنه دیگه نه؟

    • بدون نام

      قعرمان شدن تو لیگ برتر دیگه خریدنی نیست که بعداز هشت سال تو لیگ یک بمونی بعدش امتیاز یک تیم تازه لیگ برتری شده را بخری. هرچند که مدیریت این نظر را نمیگذاره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش اشتباه به عرض ات رسوندن تراکتور مستقیم اومد لیگ برتر .هه

      • یاسین

        پماد بخرم برات ، معلومه که بدجوری سوزش گرفتی ، آخه تورو چه به فوتبال پاک که بیای اینجا از خرید امتیاز تیم های دیگه حرف بزنی ، تو اگه می دونستی فوتبال چیه ، فوتبال پاک چیه که از این مزخرفات نمی نمی نوشتی، هر چند میدونم که اینجا این نظر رو نمی زارن تا بدونی جوابتو گرفتی.

    • بدون نام

      من خودم طرفدار تراختور هستم ولی قهرمانی از این خیلی بعیده

    • بدون نام

      تراکتور تو مسیر پیشرفت قرارگزفته بعد از نگاه حرفه ای به این تیم پرطرفدار درصورت حفظ آرامش و یارگیری های هوشمندانه و حفظ اسکلت بندی تیم قطعا تراکتور حرف های بسیاری رو میتونه بزنه

    • بدون نام

      پمادو بزن همونجا که میسوزه

    • تاج

      اقا بیرحم نباشید یک قهرمانی به این جام ندیده ها بدیددیگه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج