جاباما
۹۳۳۴۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیمئونه: از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید ضربات ضعیف شاگردانش را دلیل باخت آنها در خانه یوونتوس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از باخت یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) در تورین اعتراف کرد که آنها چوپ استفاده نکردن از موقعیت‌های‌شان را خورده‌اند.

او پس از این بازی که تک گل پائولو دیبالا از یک ضربه ایستگاهی از زاویه کاملاً بسته تعیین کننده نتیجه آن بود، به خبرنگاران گفت: ما مقابل تیمی فوق‌العاده قرار داشتیم. گلی که خوردیم یک حادثه بود و در هر مسابقه‌ای از این دست حوادث ممکن است رخ دهد اما واقعیت این است که ما هنوز در ضربات آخرمان و استفاده از موقعیت‌‌هایی که می‌تواند ما را به گل برساند، ضعف داریم. تیم ما موقعیت می‌سازد و در این بازی نیز در هر دو نیمه فرصت‌های گلزنی داشتیم. ویتولو و آلوارو موارتا امشب در خط حمله ما خوب کار کردند و فلیپه هم عملکردی خارق‌العاده داشت.

سیمئونه افزود: اینکه ما داریم موقعیت‌های گلزنی ایجاد می‌کنیم، خیلی خوب است و دیر یا زود با این روند به گل هم خواهیم رسید. فقط باید صبر داشت و سخت کار کرد. برای تبدیل کردن این موقعیت‌ها لازم است تلاش بیشتری انجام دهیم. ما در مسیر مناسبی برای تحقق اهداف باشگاه قرار داریم. به همین دلیل می‌گویم که باید صبور باشیم.

سیمئونه در پاسخ به این سؤال که درباره عملکرد یوونتوس چه نظری دارد، اظهار داشت: این سؤال را باید از سرمربی یوونتوس بپرسید نه من.

اتلتیکومادرید با قبول دومین باختش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا، در جدول گروه D رقابت‌ها ۶ امتیاز از یوونتوس صدرنشین عقب افتاد و دیگر هیچ شانسی برای سرگروهی ندارد. این تیم باید هفته آینده در خانه‌اش لوکوموتیو مسکو را شکست دهد تا به عنوان تیم دوم صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج