۹۳۳۴۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منصوری: بازی با استقلال قشنگ می‌شود

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: بازگشت ایرانپوریان کارم را سخت می‌کند اما اینکه هم پستی‌ام آماده باشد، انگیزه‌ام بیشتر می‌شود.

خبرگزاری فارس: مرتضی منصوری در مورد پیروزی سپاهان مقابل پیکان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی بود و در نیمه دوم هم سختی بیشتر شد. پیکان تیم خوبی است که کادر فنی کارکشته و بازیکنان خوبی دارد.

وی افزود: در نیمه اول کنترل بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم دو بار دروازه حریف را باز کنیم. خوشحالم توانستم با پاسی که دادم موقعیت گلزنی به وجود بیاورم و به نتیجه‌گیری تیمم کمک کنم. در نیمه دوم روند بازی عوض شد و این مساله هم طبیعی است، چون دو بر صفر جلو بودیم و پیکان می‌خواست گل‌های خورده را جبران کند، بنابراین روی دروازه ما فشار آورد. البته چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم با اختلاف بیشتری برنده می‌شدیم، با اینحال خداراشکر توانستیم در خانه جواز صعود به مرحله بعدی را به دست بیاوریم و هوادارانمان را شاد کنیم.

منصوری در مورد مصدومیتی که در این بازی دچارش شد گفت: از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم. باید عکسبرداری کنم تا مشخص شود که وضعیتم چگونه خواهد بود. توکل به خدا، امیدوارم شدید نباشد.

مدافع سپاهان در مورد اینکه این تیم به سختی گل می‌خورد اظهار داشت: خداراشکر دفاع تیمی ما خوب است. همه بازیکنان زحمت می‌کشند. اینکه گل نمی‌خوریم یا سخت گل می‌خوریم، فقط به خاطر خوب بودن مدافعین و دروازه‌بان‌ نیست. همه بازیکنان تیم از همان جلو زحمت می‌کشند.

وی در خصوص بازی بعدی سپاهان مقابل استقلال گفت: بازی سختی مقابل استقلال داریم. این تیم چند هفته است خوب نتیجه می‌گیرد و انصافا هم تیم خوبی است. در این چند هفته ما هم خوب نتیجه گرفته‌ایم و به همین خاطر معتقدم بازی قشنگی خواهد شد.این بازی حساس است و حساسیت آن به خاطر موقعیت دو تیم در جدول است، الان ما تیم دوم هستیم و آن‌ها هم روی پله سوم قرار دارند و هردو تیم برای رسیدن به صدر تلاش می‌کنند. برای قهرمانی باید از همه بازی‌ها امتیاز کامل بگیریم و مقابل استقلال هم هدفمان چیزی به جز برد نخواهد بود، هرچند که کار سختی داریم.

منصوری در مورد آمادگی و بازگشت محمد ایرانپوریان عنوان کرد: از این موضوع خوشحال هستم. بازگشت ایرانپوریان کارم را سخت می‌کند اما اینکه هم پستی من آماده باشد، انگیزه‌ام بیشتر می‌شود. همه ما تلاش می‌کنیم و سرمربی تشخیص می‌دهد چه کسی بازی کند. درست است که من در ترکیب ثابت قرار می‌گیرم اما خیلی چیزها را از ایرانپوریان یاد گرفته‌ام. امیدوارم او هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برسد، چون بازی‌ها پرفشار هستند و این اتفاق در وهله اول به نفع تیم است.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند باز هم به اردوهای تیم ملی دعوت خواهد شد حتی اگر تغییراتی در کادرفنی این تیم به وجود بیاید، خاطر نشان کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی حتی اگر فقط چند جلسه تمرینی باشد افتخار است. وقتی به اردوی تیم ملی دعوت شدم خیلی خوشحال شدم، من همیشه تلاش می‌کنم در تیمم بهترین عملکرد را داشته باشم تا علاوه بر اینکه به نتیجه گیری تیمم کمک می‌کنم، بهتر و بیشتر دیده شوم تا بازهم افتخار حضور در تیم‌ملی نصیبم شود. در مورد تیم ملی نمی‌خواهم صحبت کنم و فقط امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع تیم کشورمان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج