۹۳۳۵۶۷
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد فلاحت‌پیشه از تلاش برای استیضاح وزرا

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به تلاش برخی از نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور در ناآرامی‌های اخیر و عدم پیش‌بینی وقایع اخیر بعد از گران شدن قیمت بنزین گفت: به خاطر ناکارآمدی در اجرای تصمیم اتخاذشده و رعایت نکردن جوانب امر، بسیاری از مردم آسیب دیدند و اموال عمومی تخریب شد که مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

اعتماد آنلاین نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به تلاش برخی از نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور در ناآرامی‌های اخیر و عدم پیش‌بینی وقایع اخیر بعد از گران شدن قیمت بنزین گفت: به خاطر ناکارآمدی در اجرای تصمیم اتخاذشده و رعایت نکردن جوانب امر، بسیاری از مردم آسیب دیدند و اموال عمومی تخریب شد که مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره استیضاح وزیر کشور که برخی از نمایندگان به دنبال جمع کردن امضا برای آن هستند، گفت: جنبه‌های سیاسی و امنیتی استیضاح وزیر کشور پررنگ است و این مجلس نای چنین استیضاحی را ندارد.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من نمی‌خواهم موضوع بی‌تدبیری وزیر کشور در مقابله با ناآرامی‌های اخیر را در قالب استیضاح مطرح کنم، ولی معتقدم به خاطر ناکارآمدی در اجرای تصمیم و رعایت نکردن جوانب موضوع، بسیاری از مردم ما آسیب دیدند و اموال عمومی هم تخریب شد و مسئولان مربوطه باید پاسخگوی این موضوع باشند.

فلاحت‌پیشه تاکید کرد: برخی از افرادی که به قصد آشوب آمده بودند بازداشت شدند و باید مجازات شوند و بخشی از آسیبی را که به جامعه زده‌اند جبران کنند، اما بخشی از قصور بر گردن مسئولان است. تصمیمی که تا این حد برای آقایان حساس بوده است که با وجود اطلاع از نظر مخالف مجلس، برای افزایش قیمت آن در خارج از مجلس آن تصمیم را اتخاذ کرده‌اند.

این نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی توضیح داد: بنابراین در تصمیم و اجرای آن تخلفاتی صورت گرفته و کسی که در این زمینه کوتاهی کرده و تخلفی انجام داده است باید پاسخگوی مجلس باشد. این موضوع از جمله مواردی است که باید به آن رسیدگی کرد.

فلاحت‌پیشه گفت: پیگیر این موضوع در قالب استیضاح وزیر کشور نیستم، ولی در این ماجراها افرادی از قطع اینترنت آسیب دیدند. در حالی که اشخاصی سال‌ها از کشور برای اینترنت ملی بودجه گرفتند، اما با قطعی اینترنت به حدی غافلگیر شدند که روزانه ضرر میلیاردی به مردم و جامعه از قطعی اینترنت وارد کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: دولت حتماً باید از کانالی این خسارات واردشده به مردم را جبران کند و اگر شخصی در این باره کوتاهی کرده یا بد عمل کرده است، باید پاسخگو باشد. بنابراین در جلسه غیرعلنی روز دوشنبه مجلس که قرار است مسئولانی از وزارت کشور، وزارت اطلاعات، وزارت ارتباطات و ... به مجلس بیایند، در این زمینه توضیحاتی ارائه می‌شود که در روند استیضاح وزیر کشور اثرگذار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      چقدر پول گرفتی؟

    • محمد

      واقعاًدرست میگوییدالبته سران قوابایدپاسخگو باشندوپشتیبانی کرده اند

    • ولی

      آقای فلاحت پیشه عزیز.دیشب آقای وزیر فرمودند قبل از اینکه جلسه تصمیم گیری برای بنزین تمام شود دشمنان ومعاندین میدانستند واز تلویزیونهای خودشون تظاهرات را نشان میدادند.آقای فلاحت پیشه عزیز آیا این غیر از این رانشان میدهد که فردی ازخودشون تمام مراحل را دشمنان اطلاع میدادند ؟مگر برنامه جلسه محرمانه نبود؟اگرمحرمانه نبود چرا هیچکس در جریان نبود؟غیراز خودشون.ترو خدا کمتر مردم را دق بدهید.آیاظلم کردن بس نیست؟

    • ..........

      چرا فقط شعار میدین چراااااااااا ملتو خررررررر فرض میکنید شما حتی ذره ای هم بفکر مردم نیستین بخدای احدو واحد بقدری منفور شدین که همه میدونن به اجباره و دروغ مردم بدبختو به هر نوعی که میخواید بازی میدین بنفع خودتون همین قطعی اینترنت میدونی چه بلایی به سر منو خانوادمو آیندم زده شما اصلا میفهمید آبرو امید زندگی یه جوان چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ لعنت خدا بر مصوب این اوضاع و لعنت بر منو امثال من که رای دادیم لعععععععععنتتتتتتتت
      مرد باشین حداقل برای ارامش روح مردمی که اذابشون میدین استعفا بدین عذرخواهیتون هم نمیخوایم یا یه دفه ای بکشین راحت کنید مردمو اینقدر عذاب بی تدبیریتون رو نکشیم ما در جوانی مرده ایم

    • .........

      متاسفم برای مدیران ستمگر
      و خدایی هم هست
      روزی صبر خدا هم تمام میشود

    • م.ص.

      مجلس کار دیگه ای هم مگه داره؟؟

    • بدون نام

      آقای فلاحت پیشه خداوکیلی توسینه زن حسینی یاشیپورچی یزید؟؟

    • م

      وزیر بی لیاقت استعفا

    • علی

      آقای فلاحت پیشه به فکر شهرت باش این دوره هیچ کاری برا مردم نکردی من تو بچه شهرستانی هستیم هر کسی گم گشت از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش قول قرار یادت باشه

    • بدون نام

      انقدر تو کار نماینده های ملت دخالت نکن! در واقع داری برای مردم تعیین تکلیف میکنی که اندازه این حرفا نیستی پس بشین سرجات

    • بدون نام

      فلاحت پیشه عامل جور .وستم
      وحرام خور .ما دست به دعای عزل روحانی هستیم

    • روشن

      درست میگه بزارین هرکاری مبخواهندبکنندوهربلای میخواهندسرملت دربیارنداینجاشده اسراییل وفلستین اینازوردارندوهمپیمان شده اندبه مارحم نکنندماهم فعلا البته فعلاپناهی نداریم منتظریم ببینیم کی خداصدامونومیشنوه لطفاسانسورنکنیدوپخش کنید

    • بدون نام

      لعنت به کسیکه به تو رای داد
      تو به درد هیچی نمیخوری
      آقای با وجدان و منطقی!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج