۹۳۴۵۸۲
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

شروع بارش‌ها از فردا در کشور؛ تهران بارانی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا دوشنبه (۱۱ آذرماه) سامانه بارشی از غرب، جنوب غرب وارد کشور و بارش‌ها آغاز می‌‎شود که موجب کاهش غلظت آلایندگی در شهر‌های بزرگ و صنعتی خواهد شد.

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا دوشنبه ( ۱۱ آذرماه ) سامانه بارشی از غرب، جنوب غرب وارد کشور و بارش‌ها آغاز می‌‎شود که موجب کاهش غلظت آلایندگی در شهرهای بزرگ و صنعتی خواهد شد.

کبری رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت و در شهرهای صنعتی، پرجمعیت و کلانشهرها ادامه افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: اوایل وقت فردا به تدریج از غرب و جنوب غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که موجب بارش در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از شمال غرب خواهد شد و به تدریج از بعدازظهر فردا مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب زاگرس مرکزی بارش‌ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا شدت بارش‌ها در کرمان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال بختیاری و کردستان خواهد بود، سواحل دریا خزر نیز از بعدازظهر فردا و روز سه شنبه بارش آغاز می‌شود و در ارتفاعات بارش‌ها به شکل برف پیش‌بینی شده است. همچنین دما در این مناطق کاهش خواهد یافت و دریای خزر نیز مواج می‌شود و چهارشنبه بارش‌ها در غرب دریای خزر ادامه می‌یابد.

رفیعی افزود: روز سه شنبه بارش ها علاوه بر مناطق یاد شده به مناطقی از شمال شرق ، شرق و جنوب کشیده می شود و شدت بازش ها در این روز در شمال غرب و غرب کاسته می شود و به سمت شمال شرق ، شرق و جنوب پیش خواهد رفت.

وی اظهار داشت: چهارشنبه شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بخش‌هایی از جنوب، جنوب غرب و شمال شرق بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه دوباره سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

فردا تهران بارانی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران ابری همراه با غبار محلی خواهد بود و از بعدازظهر افزایش ابر خواهد داشت و فردا بعدازظهر بارندگی در پایتخت آغاز می‌شود که در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود. کمینه دمای امروز تهران ۶ درجه بالای صفر و و بیشینه دمای امروز نیز به ۱۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

رفیعی گفت: شهرکرد با دمای ۷ درجه زیر صفر، بجنورد ۳ درجه زیر صفر، کرمان ۲ درجه زیر و بوشهر و بندرعباس ۲۷ درج بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود حرف نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج