۹۳۴۶۰۷
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

دلیل صدرنشین نشدن استقلال مشخص شد

تیم فوتبال استقلال در حالی برابر سپاهان در اصفهان متوقف شد که تا واپسین لحظات بازی با نتیجه ۲ بر یک از این تیم پیش بود.

خبرگزاری مهر: استقلال و سپاهان در یکی از جذاب ترین بازیهای نیم فصل نخست مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار جذاب و نسبتا پر گل با تساوی به پایان رسید.

آبی پوشان ابتدا در این بازی از میزبان خود عقب افتادند و بعد از آن نبض بازی را در دست گرفتند و با فشار بی امانی که به سپاهان وارد کردند ۲ بار دروازه این تیم را باز کردند. در حالی که به نظر می‌رسید استراماچونی و تیمش ۳ امتیازی بازی را با خود به تهران می‌آورند، نورافکن بعد از دقیقه ۹۴ کار را به تساوی کشید تا ۲ امتیاز از کف این تیم برود.

این اولین باری نبود که آبی ها در این فصل بعد از دقیقه ۹۴ دروازه شان باز می شد و آنها امتیازات زیادی را در ثانیه‌های واپسین بازی از دست داده‌اند.

سریال گل‌های خورده این تیم بعد از دقیقه ۹۵ از همان هفته نخست و دیدار برابر ماشین سازی آغاز شد که تیم تبریزی با گل دقیقه ۹۶ اولین شکست فصل را به شاگردان استراماچونی تحمیل کرد تا حداقل یک امتیازی که آبیها می‌توانستند از آن بازی بگیرند، از بین برود.

آنها در هفته دوم نیز در حالی که در ورزشگاه آزادی یک بر صفر از فولاد پیش بودند، در ثانیه‌های پایانی دروازه شان باز شد تا ۲ امتیاز حساس هم در این بازی از دست بدهند.

سومین بار این اتفاق در هفته پنجم و دیدار با ذوب آهن افتاد. در این بازی استقلال با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بودند که گل ارسلان مطهری در ثانیه های پایانی کار را به تساوی کشید و ۲ امتیاز هم در آن بازی از دست دادند.

با یک حساب سر انگشتی به راحتی متوجه می‌شویم استقلالی‌ها در همین ۱۲ هفته گذشته از لیگ برتر، ۷ امتیاز را در وقت‌های تلف شده و بعد از دقیقه ۹۵ از دست داده‌اند که حتی اگر نیمی از این امتیازات را هم از دست نرفته بود، همین الان با اختلاف صدر جدول را در اختیار داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استراتایم

    • احمد حیدری

      چرا نمیگی دلیلش زاهدی فره ؟؟؟اگر واقعا تبانی که کرد از روی عمد بود واگزارش کردم بخدا سرطان بگیره اگر عمد نبود فقط تف طرفداران استقلال تو صورتش کنند

    • بدون نام

      اگر تیمهای پایین جدول هم نمیباختن الان بالای جدول بودن یا حتی صدرنشین. با اگر اگر کردن که تیم قهرمان نمیشه. اگر رو کاشتن در نیومد.!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط لیاقت نداره کیسه چکارش به صدر

      • Rahman

        سبز نشد اصلشه بامزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج