۹۳۵۰۴۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مشکل اصلی پرسپولیس و کالدرون چیست؟

بیژن ذوالفقارنسب معتقد است یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن پرسپولیس در این فصل، شناخت نداشتن کالدرون از قابلیت بازیکنانش است.

ایسنا: بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد پرسپولیس در این فصل گفت: در چهار فصل گذشته برانکو تیمی را با پرسپولیس ساخته بود که اکنون همه کالدرون را با توجه به عملکرد مربی کروات مقایسه می‌کنند. سرمربی آرژانتینی با توجه به این موضوع عملکرد قابل قبولی نداشته است و البته این کمی طبیعی است.

وی ادامه داد: تغییرات کار فنی و در ادامه مدیریت باشگاه پرسپولیس باعث شده تا این تیم بیشتر مشغول حاشیه‌ها باشد تا عملکرد فنی. از همان اول فصل که بحث جاشنین برانکو بود، خیلی‌ها به همین کالدرون ایراد گرفتند. بعد از آن، استعفای ایرج عرب و جانشینی انصاری‌فرد مطرح شد و هواداران هم با توجه به عملکرد مدیریت قبلی، حواسشان به تیم نبود و فقط دوست داشتند عرب تیم را ترک کند.

بعد از آن هم به براندائو گیر دادند و او را مقصر دانستند ولی واقعیت کلی ماجرا این است که کالدرون هنوز نتوانسته به شناخت کافی از تیمش برسد. وقتی در ماشین، یک چرخ بلنگد، حرکت کردن را هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و مشخص است که توان سربالایی‌ها را کم می‌کند.

ذوالفقارنسب اضافه کرد: کار تیمی و تاکتیکی در پرسپولیس کمتر دیده می‌شود. شادابی در تیم جریان ندارد و به اصطلاح، پرسپولیس بی‌روح بازی می‌کند. انسجامی در تیم دیده نمی‌شود و اصلی‌ترین دلیل آن شناخت کم مربی از کیفیت فنی و روحی بازیکنان است. مثلا چرا بازیکنی مثل احمدزاده که برای جبران به پرسپولیس برگشته، یک بازی در میان باید اخراج شود؟ این نشان می‌دهد که کالدرون نتوانسته بازیکنش را کنترل کند.

این پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: مهم‌تر از بازیکن خریدن در نیم‌فصل، شناخت قابلیت بازیکنان از سوی مربی است. پرسپولیس به یک رقیب برای علیپور نیاز دارد تا انگیزه را در خط حمله بالا ببرد اما مربی آرژانتینی باید یاد بگیرد که چگونه از موجودی‌اش استفاده کند. اگر کالدرون نتواند این ایراد خود را برطرف کند، پرسپولیس هزار تا مهاجم هم بخرد، باز هم به نفت مسجدسلیمان در خانه می‌بازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرداران آبی

      واقعا از شما انتظار نبود آقای ذوالفقارنسب .... تیم شما همون لنگ از پایه و بیخ بن خرابه ... امسال بدترین بازیها را کرده ...
      همون نفت MIS که شما با تمسخر اسمشو بردید... تا اینجا ی کار یقه همه بزرگان را گرفته... از تراکتور گرفته تا اس اس تا سپاهان تو نقش جهان تساوی کرده. .. شهر خودرو را برده.... تیم لنگ که جایی بین بزرگان نداشته و تو آزادی جلو چشم شما بردش..... پس منبعد با احترام اسمی از نفت MIS برزبان بیاید. ..

    • پرسپولیس عشق است

      ی جوری میگه باز هم ب نفت مسجد سلیمان در خانه میبازه انگار نفت مسجد سلیمان تیم دسته یکیه یا ته جدولیه مرد حسابی نفت تنها تیم بدون شکست تا اینجای رقابتهاست هیچکدوم از تیمهای بزرگ و بالا نشین جدول نتونسته چ در خانه و چ خارج از خانه شکستش بده تیمهای پاینتر هم س تاشونو برد ذوب آهنم اگر بازیکن نفت یکم دقت میکرد پنارتیو گل میکرد الان شکست داده بود ن مساوی
      من خودم پرسپولیسیم ولی ب نفت نباید توهین کرد چون واقعن قابل احترام بازی میکنه جلو پرسپولیس اصلا ضدفوتبال یا بسته بازی نکرد حتی اگه مهاجم نفت بیشتر دقت میکرد دو س گل دیگه میتونست بزنه فقط س بار با بیرانوند تک ب تک شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج