۹۳۵۳۰۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قدوسی: کالدرون به کارش ادامه می‌دهد

پرسپولیس در لیگ برتر دیگر آن صلابت گذشته را ندارد، اما همچنان با هر زحمتی که شده، خود را در کورس قهرمانی این فصل در لیگ برتر و جام‌حذفی نگه داشته است.

فرهیختگان: پرسپولیس در لیگ برتر دیگر آن صلابت گذشته را ندارد، اما همچنان با هر زحمتی که شده، خود را در کورس قهرمانی این فصل در لیگ برتر و جام‌حذفی نگه داشته است. تمرکز این باشگاه بیشتر از اینکه روی رقابت‌های داخل مستطیل سبز باشد معطوف به حواشی زیادی است که اطراف این باشگاه دیده می‌شود؛ از شکایت برانکو و بودیمیر گرفته تا مشکلات مالی زیادی که حتی مانع تمرین کردن تیم‌های پایه پرسپولیس شده است. سراغ حسین قدوسی، مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس رفتیم و از او خواستیم درمورد این حواشی توضیحاتی را بدهد که در ادامه می‌خوانید.

شکایت برانکو از پرسپولیس به شکل رسمی به باشگاه ابلاغ شده. برنامه شما چیست؟

ایشان و دستیارانش شکایتی را به فیفا ارسال کردند و حالا نامه فیفا به باشگاه رسیده و به پرسپولیس فرصتی داده شده تا نسبت به پرداخت بدهی این افراد اقدام کند. از ابتدا استراتژی باشگاه در قبال برانکو و شکایتش این بوده که اختلاف را خارج از فیفا حل کنیم. ایشان حقی دارند که باید توسط باشگاه ادا شود و باشگاه هم درمورد فسخ یکطرفه قرارداد توسط ایشان حقی دارد که باید پیگیر آن شود.

ظاهرا برانکو پیشنهاد پرسپولیس را برای حل این مشکل نپذیرفته است.

ما طرحی را به وکیل ایشان ارائه کردیم، اما مورد قبول برانکو واقع نشده است. می‌خواهیم بخشی از مبلغ قرارداد را به ایشان نقدا بپردازیم و بخش دیگر را با توافق در یکی دو نوبت به ایشان بپردازیم. اما فعلا توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.

با جونیور برای جدایی توافق کردید. این توافق به چه شکل بوده است؟

قرارداد او با باشگاه ۵۷۰ هزار دلار بود که ۱۰۰ هزار دلار در ابتدا دریافت کرده بود و ۵ هزار دلار هم در زمان مدیریت انصاری‌فرد به او پرداخت شد. خوشبختانه توانستیم با او برای فسخ قرارداد توافق کنیم و ایشان با دریافت ۱۰۲ هزار دلار دیگر از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شد.

درست است که او می‌توانست یکطرفه فسخ قرارداد کند؟

بله. ۳ ماه حقوق نگرفته بود و می‌توانست مانند گولچ به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرده و از پرسپولیس به فیفا شکایت کند. اما درنهایت توانستیم با او توافق و بدون مشکل با هم قطع همکاری کنیم و او نیز دو شب قبل از ایران رفت.

جانشین او کی انتخاب می‌شود؟

کالدرون گزینه مدنظرش را معرفی کرده و باشگاه هم ۲ گزینه خود را به سرمربی اعلام کرد. درنهایت یک گزینه حذف شد و حالا قرار است از بین دو گزینه باقی‌مانده یک نفر انتخاب شود. طی امروز و فردا موارد مربوط به قرارداد این بازیکنان و امکان جذب آنها بررسی می‌شود و درنهایت یک نفر به تهران می‌آید.

این نفرات از کدام کشورها هستند؟

اجازه بدهید تا زمان نهایی شدن کار حرفی نزنیم تا کار بدون مشکل پیش برود.

با شکایت بودیمیر چه کردید؟

ما دفاعیه خود را به فیفا ارسال کرده‌ایم. این بازیکن کلا از پرسپولیس ۲۵ هزار یورو گرفته و قرارداد یک فصل و نیمش ۵۰۰ هزار یورو است و البته غرامت و هزینه دادرسی را هم از پرسپولیس طلب کرده. باید دید درنهایت طرفین چطور با هم توافق خواهند کرد.

ظاهرا هنوز اختلافات مالی بشار رسن و پرسپولیس به قوت خود باقی است.

بله. او ۳۱۰ هزار دلار از باشگاه طلب دارد و بیش از ۳۰ درصد قرارداد فصل قبلش را هم دریافت نکرده است. به‌زودی با او توافق می‌کنیم و طلب او را در چند مرحله پرداخت خواهیم کرد.

شکایت‌های بازیکنان قدیمی مثل میثاق معمارزاده و سوشا مکانی تازه دارد رو می‌شود. برای این شکایت‌ها چه فکری کرده‌اید؟

متاسفانه هر روز یک بدهی جدید برای باشگاه رو می‌شود. فقط این دو نفر نیستند که از پرسپولیس شکایت کرده‌اند و نفرات دیگری هم هستند. ما چاره‌ای جز افزایش درآمد نداریم تا بتوانیم همه این بدهی‌ها را بپردازیم.

چطور می‌خواهید درآمدزایی کنید؟

یک‌سری کارها را انجام دادیم و توانستیم ۳۰ درصد مبلغ قرارداد این فصل بازیکنان را به آنها بپردازیم. چند برنامه دیگر در دستور کار داریم که اگر آنها به سرانجام برسند، بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

از تمرین تیم امید پرسپولیس در ورزشگاهی که در آنجا تمرین می‌کردند، جلوگیری شده؛ چرا؟

متاسفانه تیم‌های پایه پرسپولیس حدود یک سال است که هیچ دریافتی‌ای نداشته‌اند و مشکلات اینچنینی هم گریبان آنها را گرفته. می‌دانیم سختی زیادی کشیده‌اند تا بتوانند خودشان را در همین شرایطی که هستند حفظ کنند. در تلاش هستیم این مشکلات را هم کمتر کنیم و پرداختی به این تیم‌ها هم داشته باشیم.

می‌گویند برای جانشینی کالدرون با یحیی گل‌محمدی مذاکره داشته‌اید.

اصلا چنین چیزی نیست. گل‌محمدی با تیمش قرارداد دارد و اصلا نمی‌توانیم با او مذاکره کنیم. ضمن اینکه قصد قطع همکاری با کالدرون را نداریم و او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چقدر پول مفت به این خارجی های بی کیفیت می دهید؟اون ازاستقلال اینم ازشما.درحالیکه مردم برای خرید دم دست ترین مایحتاج خود مشکل دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج