جاباما
۹۳۵۴۴۷
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

نامجومطلق: همه استراماچونی را تحسین می‌کنند

پیشکسوت استقلال می گوید آبی پوشان می توانند با این روند در لیگ برتر قهرمان شوند.

ایلنا: مجید نامجو مطلق می‌گوید استقلال پس از دوازده هفته از مسابقات لیگ برتر به همراه آندره آ استراماچونی روی نوار موفقیت است و در هفته‌های آتی می‌تواند شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را هم افزایش بدهد. با پیشکسوت استقلال درباره بازی مقابل سپاهان و موفقیت سرمربی ایتالیایی صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید

استقلال و سپاهان در یک بازی تماشایی به تساوی رسیدند؟

کیفیت و بازیکنان حاضر در دو تیم از قبل مشخص می‌کرد که یک بازی جذاب را خواهیم دید. طبیعی بود که دو تیم تا لحظه آخر برای سه امتیاز بجنگند چرا که در بالای جدول رقابت نزدیکی با هم دارند. در دقایق اول بازی، روند بازی هیجانی بود و سپاهان توانست زودتر به گل برسد.

اما استقلال خوش شانس نبود چرا که داور روند بازی را تغییر داد؟

استقلال در چند صحنه بدشانسی آورد و همه می‌دانند که از اشتباهات داوری هم ضرر کرد. این تیم مستحق برد بود و این تساوی چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند. پنالتی که خیلی واضح بود و بعد از آن هم برخی از عکس‌ها نشان می‌داد که گل دوم هم در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. واقعا استقلال در این بازی ضرر کرد و همین دو امتیاز در ادامه مسابقات می‌توانست بیشتر تاثیرگذار باشد.

از شرایط فنی تیم استراماچونی راضی هستید؟

این خیلی خوب بود که برای هفتمین هفته متوالی استقلال در لیگ به پیروزی رسید و طبیعی است که این نتیجه تلاش و مزد زحمات تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی از جمله استراماچونی است. مدت‌ها قبل که استقلال نتیجه نمی‌گرفت برخی انتقاد می‌کردند اما من می‌گفتم باید به سرمربی استقلال فرصت داد تا شناخت بیشتری به دست بیاورد. الان می‌بینید که سیستم ۲-۵-۳ به خوبی در استقلال هموار شده است و بازیکنان که در ترکیب قرار می‌گیرند وظایفشان را به خوبی می‌دانند.

با این اوصاف استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد؟

استقلال بدون شک یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. الان رقابت سختی در بالای جدول در جریان است و بازی روز پنج شنبه هم حساسیت بسیار بالایی دارد. بازی بعدی با شهر خودرو هم بسیار مهم است و اگر استقلال این بازی را ببرد موقعیت بهتری پیدا خواهد کرد. این شانس در حالی شکل گرفته که اول فصل هیچ کس برای تیم استقلال شانسی قائل نبود و حالا همه استراماچونی را تحسین می‌کنند.

حمایت هواداران از استقلال هم بیشتر از قبل شده است؟

مشکلات همیشه وجود داشته و این شعور بالای طرفداران و عشق آنها به تیم را می‌رساند که در هیچ شرایطی تیمشان را تنها نگذاشته‌اند. هوادارانی که صبر کرده‌اند حالا می‌بینند که استقلال با استراماچونی روی نوار موفقیت است و می‌تواند به روزهای بهتری هم برسد. بازی با شهرخودرو اهمیت بالایی دارد و مطمئنم هواداران مثل همیشه استقلال را تنها نخواهند گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس اکثر بازی هایش را یک بر صفر با پنالتی کاملا مشکوک به دست می اورد .انوقت ناجوانمردانه امتیازات استقلال رو ازش می گیرند پنالتی رو ندیدند گل افسلید را چرا گرفتند .بر فرض داور ندیده بازی های قبل چه.اگر امتیازات از دست رفته استقلال رو حساب می کردند حداقل با 7الی8امتیاز بالاتر از همه بود .اینقدر وقت اضافه می گیرند تا گل بخورد .البته به استقلال محدود نمیشود شامل همه ی تیم ها میشود در اخر دیدند که جلو هستند .سر انها را هم میبرند .ابروی ایران اسلامی را می برند .از اول اعلام کنند پیوزی قهرمان بقیه برای سهمیه بازی کنند

    • بهنام محمودیان

      به امید خدا قهرمانیم

    • چُس توقهرمانی لجن پولیس

      تحسین داره،بااین نفراتی که داره تیم استقلال رابه یک تیم خوفناک تبدیل کرده که همه ازش وحشت دارن

    • بهنام محمودیان

      استراماچونی خیلی مربی خوبیه.کاش حداقل سه سال بمونه استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج