۹۳۵۵۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش فولاد به اعتراض سایپا به کمیته داوران

باشگاه فولاد خوزستان در آستانه دیدار هفته سیزدهم مقابل سایپا و به دنبال بیانیه این باشگاه تهرانی در خصوص مسائل داوری، بیانیه‌ای صادر کرد.

روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان: باشگاه فولاد خوزستان بیانیه ای را در خصوص اعتراض باشگاه سایپا به کمیته داوران منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «در حالی که پیام حیدری به عنوان داور مسابقه سایپا و فولاد خوزستان انتخاب شده و در فاصله یک روز مانده به آغاز این بازی، متأسفانه شاهد صحبت‌هایی از سوی تیم میزبان برای تحت تأثیر قرار دادن داوری این دیدار هستیم. از یک طرف باشگاه سایپا در اقدامی عجیب متن نامه اعتراض خود به داوری‌ها را رسانه‌ای و منتشرمی‌کند. از طرفی دیگر ابراهیم صادقی سرمربی سایپا رسماً اعلام می‌کند که هر کس شلوغ کند و سر و صدای بیشتری داشته باشد، تیمش بهتر نتیجه می‌گیرد!

پرسش اینجاست که روز قبل از بازى؟ مگر قرار است داور ناعادلانه قضاوت کند که باشگاه سایپا بیانیه می‌دهد و از داور می‌خواهد درست سوت بزند یا اینکه سرمربی تیم میزبان دنبال شلوغ بازی می‌رود! این چه رفتاری است که برخی تیم‌ها در پیش گرفته‌اند؟

بگذاریم داوران قضاوت‌شان را انجام دهند. هر چند به نظرمی‌رسد بیانیه نویسی باشگاه‌ها در مورد داوری آن هم پیش از بازی، رفته رفته به یک بدعت تبدیل شده باشد. همه اهالی فوتبال خوب می‌دانند برخی تیم‌ها با این اقدامات قصد وارد کردن فشار به داور را دارند و اقدام باشگاه سایپا اتفاق جدیدی نیست، اما به هرحال این رفتار، گفتارو بیانیه‌ها نگران کننده است.

باشگاه فولاد خوزستان نیز به گواه کارشناسان از جمله تیم‌هایی است که در طول فصل جاری دو بازى از اشتباهات داوری متضرر شده و حتی در بازی اخیر مقابل ذوب‌آهن اصفهان با اشتباه مسلم محمد حسین زاهدی‌فر پنالتی سالم ما نادیده گرفته شد، منتهای مراتب از این داور شکایت رسمی نکرده و تمرکز خود را روی تمرین و مسائل فنی گذاشت. امروز هم نمی‌خواستیم جوابی به این تحرکات بدهیم. نگران این مسابقه هم نبودیم، چرا که اطمینان زیادی نسبت به هدایت ممبینی و داوران عزیزمان داریم.

از آن طرف این حجم وسیع از حمله به داوری‌ها و اعتراض کتبی و رسانه‌ای و انتشار آن از سوی باشگاه سایپا در فاصله ۲۴ ساعت به شروع بازی با فولاد خوزستان مشکوک، غیرعادی و باعث نگرانی است.

با تمام این تفاسیر امیدواریم بازی فردا تحت تأثیر تحرکات و اقدام باشگاه سایپا علیه داوری‌ها قرار نگرفته و پیام حیدری داور این دیدار بهترین قضاوت خود را انجام دهد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج