۹۳۵۶۸۱
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

کریستیانو رونالدو دیگر روز خوش ندید!

کریستیانو رونالدو هنوز در یوونتوس قادر به تکرار روزهای درخشان رئال مادرید نبوده است.

ورزش سه: دیشب مراسم بهترین های دنیا و توپ طلای فرانس فوتبال در پاریس برگزار شده و کریستیانو رونالدو ترجیح داد در این مراسم غایب باشد. او کیلومترها دورتر و در ایتالیا جایزه بهترین بازیکن فصل ایتالیا را دریافت کرد، اما بی شک این دستاوردی نبود که کریستیانو رونالدو در انتظار آن باشد.

کریستیانو رونالدو یک سال و نیم قبل رئال مادرید را برای فتح عناوین و افتخارات بیشتر ترک کرد، اما به نظر می رسد دوری از پایتخت اسپانیا به وی نساخته و ستاره پرتغالی هنوز نتوانسته فرم سابق خود را بدست آورد. مشخصا یوونتوس هنوز نتوانسته آنچه کریستیانو رونالدو بدنبالش بود را به وی اعطا کند و هم رئال مادرید و هم رونالدو تا به حال بعد از جدایی از هم روز خوشی ندیده اند.

شماره ۷ و بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید برای یک دهه بهترین گلزن و ستاره این تیم بود، اما حالا به نظر می رسد که زین الدین زیدان بدون او در حال تزریق ثبات به کهکشانی هاست و کم کم روزهای دشوار در حال سپری شدن است.

البته این سرنوشت گریبان دیگر بازیکنانی که طی این سالها از رئال مادرید جدا شده اند را نیز گرفته است. آنجل دی ماریا ، مسوت اوزیل و حتی گونسالو هیگواین دیگر بازیکنانی هستند که به دلایل ورزشی مادرید را ترک کردند، اما پروژه هیچکدام از آنها مطابق برنامه ریزی پیش نرفت.

دوران حرفه ای اوزیل روند نزولی شدید داشته و هیگواین چهار بار باشگاه را تغییر داده است و هنوز به سطح مورد نظر نرسیده و دی ماریا نیز پایین تر از سطح انتظار در پاریس بازی می کند. این سرنوشت برای رونالدو نیز تکرار شده و فعلا در تورین او تبدیل به رونالدوی مادرید نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      هیگوایین تو ناپولی فوق العاده بود و لقب ال پیتا رو بهش دادن تو یووه هم عالی بود اومدن رونالدو سال قبل مجبورش کرد قرضی میلان و چلسي بره در حالی که تو نظر سنجی خود یووه ای ها بهترین بازیکن سال باشگاه شده بود و امسالم تا به اینجا بهترین بازیکن یووه بوده و دیماریا تو منچستر بد بود ولی تو پاریس فوق العاده بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داری با سابقه بازیشون تو تیم محلتون مقایسه میکنی ?

    • بدون نام

      من نزدیک به ۲۰ ساله که سری آ ایتالیا رو دنبال میکنم و طرفدار یوونتوس هستم.
      مسی هم اگر بره سری آ شاید حتی بدتر از رونالدو بازدهی داشته باشه.
      تو سری آ حتی ضعیف ترین تیم ها دفاع خیلی بسته ای دارن و بازیکنانی به سبک رونالدو و مسی نمی تونن در چنین لیگی موفق باشن.شاید رونالدوی مغرور فکر کرد که میتونه چنین سیستم دفاع فشرده ای رو به چالش بکشه اما اصلا خوب نبوده.
      رونالدو و رئال هر دو اشتباه کردن.رونالدو باید فوتبالش رو در رئال تموم می کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیگ ایتالیا خیلی ضعیفه

      • بی، نام

        تقصیر پرز حسابگر شد که حاضر نشد دستمزد رونالدو رو بالا ببره

    • kamran

      دی ماریا و ایگوین عالی هستن که

    • بدون نام

      خدالعنت کنه پرز رو که کریس جونم رو پرپر کرد بخدا حیف این اعجوبه که داره تو فوتبال کثیف و دفاعی.وبسته..وبازیکنهای بی کیفیت.داره.نابود میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخ

      • بدون نام

        اره همینطور منم

    • بدون نام

      باید بره یه تیم دیگه غیراز یووه فقط قهرمان اتالیاست همین درلیگ قهرمانان هیچه ببینید استاد گلزنی تو لیگ قهرمانان به چه روزی افتاد خاک تو سرش که رئالو ترک کرد.

      پاسخ ها

      • بی، نام

        اطلاعات کافی نداری الکی نظر نده پیشنهاد پرز به او توهین آمیز شده بود

    • احمد حیدری

      کریس در منچستر و لیگ قدرتی جزیره به تمام افتخارات فردی و تیمی رسید دور رئال نیز به تمام افتخارات فردی و تیمی و صدها رکورد توپ طلا کفش طلا رسید و الان در اولین سال ورد بهترین بازیکنه سر آ شد و ۲۴ گل زد با توجه به ۳۵ سال سن شما رسانه های مسخره و طرفدار مسی میخاین چی بگید ؟؟؟فسی کارش شده گل زدن به تیم های در پیت لالیگای دو قطپی فصلی سی گل به ایبار و خرانادا میزنه توپ طلا و کفش طلا میگیره توپ طلا و کفش طلا ی کریس رونالدو تو لیگ دشوار و برابر جزیره یه طرف تموم توپ های دزدی و مافیایی فسی یه طرف مسی بی افتخار ملی در بازی بزرگ گم وابسته به بارسا

    • بدون نام

      لیگ ایتالیا لیگی نبود که رونادو باید میرفت باسد تو رئال میموند و دورانش رو ادامه میداد و تموم میکرد تو رئال رونالدو خدا بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج