۹۳۵۶۸۷
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

تازه‌هایی از زندگی آقا و خانم ترامپ

در تازه‌ترین بیوگرافی غیررسمی از بانوی نخست آمریکا آمده است: با وجود آنکه مردم از ملانیا کم می‌شنوند اما او از تاثیر و نفوذ خوبی در دولت واشنگتن برخوردار است.

ایسنا: در تازه‌ترین بیوگرافی غیررسمی از بانوی نخست آمریکا آمده است: با وجود آنکه مردم از ملانیا کم می‌شنوند اما او از تاثیر و نفوذ خوبی در دولت واشنگتن برخوردار است.

به نوشته روزنامه دیلی میل، کیت بنت، گزارشگر شبکه خبری سی.ان.ان در کتاب ۲۸۸ صفحه‌ای خود با عنوان "آزاد، ملانیا" که یک بیوگرافی غیررسمی از ملانیا ترامپ، همسر ۴۹ ساله دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا است به بررسی زندگی بانوی اول آمریکا از کودکی در اسلوونی تا روزها در کاخ سفید و تمامی رخدادهای این دوران پرداخته است.

تازه‌هایی از زندگی آقا و خانم ترامپ

اگر چه پیش از این نیز گفته شده بود که ملانیا و دونالد ترامپ اتاق‌های جداگانه‌ای در کاخ سفید دارند اما در این کتاب افشا شده که آنها حتی در اتاق خواب‌های جداگانه و در طبقات مختلف کاخ می‌خوابند. ترامپ در طبقه دوم و ملانیا در طبقه سوم. همچنین ملانیا یک اتاق مخصوص آرایش و یک اتاق ورزش با وسایل پیلاتس دارد.

تازه‌هایی از زندگی آقا و خانم ترامپ

در خلاصه این کتاب همچنین به روابط پر تنش و نه چندان دوستانه ملانیا با ایوانکا ترامپ، دخترخوانده‌اش و جزئیات پشت صحنه زندگی ملانیا در کاخ سفید و وضعیت سلامتش در مه ۲۰۱۸ که به از دست دادن یکی از کلیه‌هایش منجر شد، پرداخته شده است.

تازه‌هایی از زندگی آقا و خانم ترامپ

کیت بنت در این کتاب با اشاره به لباسی که ملانیا در جریان سفر ژوئن ۲۰۱۸ خود به مرز مکزیک پوشیده بود، اشاره کرده و گفت است نوشته روی این لباس به ایوانکا اشاره داشت چون این دو بر سر ایفای نقش ملانیا در کنار رئیس‌جمهور و دولت تنش دارند . روی لباس مورد اشاره نوشته شده بود: "اصلا به کاری که انجام می‌دهی، اهمیتی نمی‌دهم."

تازه‌هایی از زندگی آقا و خانم ترامپ

کاخ سفید گفته است که این نوشته پیامی برای رسانه‌ها بوده خود ملانیا نیز در مصاحبه‌ای به ای بی سی نیوز گفت: این پیام مستقیما برای مردم و رسانه‌های چپ‌گرای منتقد من بود.

در این کتاب همچنین به بیماری سخت ماه مه ۲۰۱۸ ملانیا اشاره شده که در آن وی یکی از کلیه‌های خود را از دست داد. ملانیا برای یک هفته در بیمارستان بود و بیش از ۲۰ روز هم در انظار عمومی حاضر نشد.

ملانیا ترامپ یکی از بانوان نخست در تاریخ اخیر ایالات متحده است که زندگی خصوصی خود را حفظ کرده و به ندرت در مصاحبه‌های تلویزیونی حاضر می شود و کارمندانش حساب های کاربری وی را در رسانه های اجتماعی اداره می کنند. به همین دلیل، جزئیات کمی از زندگی خصوصی او افشا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خسته

      چقدرشفاف هستن می شود به این اطلاعات دسترسی داشت..البته دراین زمینه از ما خیلی عقب هستن!!!!!!!

    • بدون نام

      چه خوب مونده

    • بدون نام

      بما چه ربطی داره م اززندگی خصوصی زنهای کشورخودمونم خبرنداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج