جاباما
۹۳۵۷۷۱
۱۲ نظر
۵۰۷۲
۱۲ نظر
۵۰۷۲
پ

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

انسان‌ها شگفت انگیزند. به نظر می‌رسد که ما نمی‌توانیم وجود هیچ مرزی را تحمل کنیم. ما دوست داریم به هر نحوی که شده محدودیت‌ها را کنار بزنیم. این تلاش برای دستیابی به چیز‌های خارق العاده و شگفت آور باعث می‌شود تا تعدادی از ما به دنبال شکستن رکورد‌ها باشیم. اما به نظر می‌رسد که بعضی از این رکورد‌ها واقعا دست نیافتنی اند و به هیچ کس قادر نیست تا آن‌ها را تکرار کند.

برترین‌ها: انسان‌ها شگفت انگیزند. به نظر می‌رسد که ما نمی‌توانیم وجود هیچ مرزی را تحمل کنیم. ما دوست داریم به هر نحوی که شده محدودیت‌ها را کنار بزنیم. این تلاش برای دستیابی به چیز‌های خارق العاده و شگفت آور باعث می‌شود تا تعدادی از ما به دنبال شکستن رکورد‌ها باشیم. اما به نظر می‌رسد که بعضی از این رکورد‌ها واقعا دست نیافتنی اند و به هیچ کس قادر نیست تا آن‌ها را تکرار کند. در ادامه ما در برترین‌ها قصد داریم تا برای شما تعدادی از این رکورد‌ها را بیان کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱. رکورد جابه جایی توسط گردباد

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

این رکورد، رکوردی است که آرزو نخواهید کرد که کسی هیچ تلاشی برای شکستن آن انجام دهد! این اتفاق در ۱۲ مارس ۲۰۰۶، در فوردلند ایالت میسوری ایالات متحده رخ داد. هنگامی که یک گردباد نیرومند، کاروان «مت سوتر» ۱۹ ساله را بلند کرد و ۳۹۸ متر آن را جابه جا کردT بدون این که آسیبی به مت وارد شود. این طولانی‌ترین مسافتی است که شخصی تاکنون توسط یک گردباد جابه جا شده و زنده مانده است و به نظر می‌رسد که هرگز کسی قادر نخواهد بود چنین رکوردی را بشکند!

۲. ۹۵۹ بار رد شدن در آزمون راهنمایی رانندگی!

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

در این رکورد به «چا سا سون» یک زن ۶۹ ساله اهل کره جنوبی می‌رسیم که به عنوان نماد استقامت و پایداری شناخته شد. تمام کاری که او انجام داد این بود که می‌خواست گواهینامه رانندگی دریافت کند و به همین خاطر در آزمون راهنمایی رانندگی شرکت کرد! او بالاخره توانست پس از ۳ سال و در تلاش ۹۶۰ خود، در آزمون قبول شود و گواهینامه رانندگی خود را دریافت کند!

۳. رکورد ریباند در بسکتبال

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

در ۲۴ نوامبر ۱۹۶۰، «ویلت چمبرلین» بازیکن افسانه‌ای بسکتبال و لیگ NBA یک کار غیر ممکن را انجام داد. او توانست ۵۵ ریباند را تنها در یک بازی (فیلادلفیا واریرز - بوستون سلتیکز) انجام دهد. نکته جالب توجه در مورد این رکورد، طنزآمیز بودن آن است، چون از آن زمان تاکنون، هیچ کس دیگر قادر به انجام حتی ۳۷ ریباند در یک بازی هم نشده است! چمبرلین در آن بازی علاوه بر ۵۵ ریباند، ۴۲ امتیاز نیز به دست آورد، با این حال تیم او در آن بازی باز هم شکست خورد!

چمبرلین در طول دوران بازی حرفه‌ای خود، ۲۲۹۲۴ رییاند انجام داد و یک رکورد جاودانه و دست نیافتنی را برای خود در دنیای ورزش بسکتبال به ثبت رساند.

۴. رکوردار ناک‌اوت در بوکس

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

در طول تاریخ این ورزش باستانی، هرگز بوکسوری نبوده است که بتواند به اندازه بوکسور افسانه‌ای آمریکایی «آرچی مور» حریفان خود را ناک‌اوت کند. آرچی رکورد دار برد در تاریخ بکس است و با ۱۳۲ ناک‌اوت بر صدر تاریخ بوکس تکیه زده است. هیچ کس دیگری حتی نتوانسته است خود را به نزدیکی این رکورد برساند.

۵. مبارز شکست ناپذیر

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

«راکی مارسیانو» بوکسور حرفه‌ای آمریکایی بود که بین سال‌های ۱۹۴۷ تا ۱۹۵۵ به رقابت می‌پرداخت. او قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان بود و شش بار متوالی در طول چهارسال از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد. مارسیانو به عنوان تنها بوکسور سنگین‌وزن شکست‌ناپذیر در رقابت‌های حرفه‌ای بوکس از دنیای قهرمانی کناره‌گیری کرد. او در ۴۹ مسابقه در طول دوران حرفه‌ای خود شرکت کرد و تمام آن‌ها را برد و در ۴۳ تای آن‌ها حریف خود را ناک اوت کرد. مجموعه فیلم‌های راکی با بازی سیلوستر استالونه از شخصیت و زندگی «راکی مارسیانو» الهام گرفته شده‌است.

۶. رکورد بلندترین مو‌های گوش

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

«راناکان باشپای» یک مرد هندی است که رکوردار بلندترین مو‌های روی گوش در جهان است. در سال ۲۰۱۰ اندازه طول مو‌های روی گوش او ۱۳.۳ سانتیمتر اندازه گیری شد و این رکورد برای او ثبت شد.

۷. سکسکه برای همیشه

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

متاسفانه، رکورددار بودن همیشه حس خوبی ندارد. «چالز آزبورن» این موضوع را به خوبی درک کرد، زیرا که او مردی بود که به مدت ۶۸ سال پیاپی به سکسکه گرفتار شد! سکسکه او در سال ۱۹۲۲ و زمانی که ۲۹ سال داشت شروع شد. همچنین سرعت سکسکه کردن بسیار بالا بود به طوری که در هر دقیقه ۴۰ بار سکسکه می‌کرد. حتی زمانی که او در خواب بود هم سکسکه او قطع نمی‌شد و ۲۰ بار در دقیقه سکسکه می‌کرد. یک رکورد غیرقابل تکرار!

۸. رکوردار خالکوبی و پیرسینگ

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

برخی از مردم حتی اگر حتی به طور طبیعی هم هیچ خصوصیت و توانایی عجیب و غریبی نداشته باشند، باز هم تسلیم نمی‌شوند. «رولف بوخولز» هنگامی که تنها یک کودک بود شروع به خال کوبی‌های کوچک و پیرسینگ روی بدن خود کرد. این روز‌ها او ۵۹ ساله است و در کل ۵۱۶ خالکوبی و پیرسینگ روی بدن خود دارد! جالب اینکه او نمی‌خواهد این کار را متوقف کند و می‌خواهد این کار را تا جایی که بدنش جا داشته باشد انجام دهد! خب این هم نوعی رکورد دست نیافتنی محسوب می‌شود! نه؟

۹. رکورددار کشیدن هواپیما

رکورد‌های که هیچ کس قادر به تکرار آن‌ها نیست!

«کوین فست» که یک کشیش کانادایی می‌باشد، کوشش می‌کند وسایل نقلیه عظیم را با استفاده از قدرت عضلاتش جابه جا کند. او یکی از قویترین مردان روی زمین است و ۹ رکورد قدرتی را تاکنون به نام خود ثبت کرده است. یکی از آن‌ها شامل کشیدن یک هواپیمای ۱۸۹ تنی به اندازه ۸.۵ متر است. حتی این روز‌ها با اینکه او در دهه پنجم زندگی خویش می‌باشد، به توقف فکر نمی‌کند و روی روزی را می‌بیند که فرصتی داشته باشد تا بتواند یک شاتل فضایی را بکشد.

منبع: BrightSide

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 123

      چه ركوردهاي احمقانه اي

    • 2424

      موی گوش که مردای ایرانی اگه اراده کنن بعضیاشون با اقتدار این رگوردو جابجا میکنن
      وطنم پاره ی تنم.........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه حرف مفت نزنی؟
        حیف مردای ایرانی
        کی با زنای پرتوقعی مثل شما زندگی میکنه واقعا؟

      • بدون نام

        واقعا درکت از زندگی به اندازه خودت کوچیک هسش

    • بدون نام

      دوستمون آقای تتلو هم میخواهد رکورد خالکوبی رو بشکنه!

    • بدون نام

      جالبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالب تر اینکه خبرگزاری امنیتی برترینها کامنتهای مخالف دولت رو پخش نمیکنه

    • استقلال سرور پرسپولیس

      ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من اسمت رو قبول ندارم

    • مهدی

      رکورد گواهینامه رو من شکستم، هفده یکه نود و سه شرکت کردم و هفده هفت نود هشت قبول شدم!!
      .
      البته زیاد رد نشدم با مامور امتحان دعوام شد نرفتم ، بعد دو سال رفتم تمدید کردم.. تا یه روز زنگ زدن که تا ده روز دیگه نگرفتی کلا باید از نو شرکت کنی که روز اخر ینی بعد چهار سال گرفتم !

    • طلا

      تو گینس پره ازین رکوردا
      بعد امیر تتلوی خودمون که سلطان خالکوبیه این بابا جلوش عددی نیست

    • بدون نام

      داش رسول!!!! قبل ترها خیلی با صفاتر بودی با مرام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج