جاباما
۹۳۶۵۶۵
۲۷ نظر
۵۰۰۹
۲۷ نظر
۵۰۰۹
پ

پژمان بازغی: دولت، ما را مقابل مردم قرار ندهد!

پژمان بازغی گفت: من موافقم که همه ازجمله هنرمندان، مالیات بدهند اما این موافقت مشروط به این است که اگر من هنرمند یا بازیگر، مالیات می‌دهم لااقل در قبالش خدماتی هم دریافت کنم.

آنا: پژمان بازغی، بازیگر شناخته شده کشورمان در واکنش به طرح معافیت مالیاتی هنرمندان و همچنین ساز و کار اجرایی آن گفت: اولاً بگویم من موافقم که همه ازجمله هنرمندان، مالیات بدهند اما این موافقت مشروط به این است که اگر من هنرمند یا بازیگر، مالیاتی هم می‌دهم لااقل در قبالش خدماتی هم به من بدهند.

مالیات می‌‎دهم اما توقع دارم به من خدمات هم بدهید

وی افزود: مشکل من این است که درحال حاضر مالیات پرداخت می‌کنم اما واقعاً هیچ خدماتی در قبالش نمی‌گیرم؛ شما بروید و وضعیت من بازیگر را ببینید چنان‌که نه بیمه‌ای دارم و نه مشمول بازنشستگی می‌شوم و نه سندیکا و صنف حمایتی و غیره‌ای هست که مرا تحت پوشش قرار دهد.

با این مسئله که می‌خواهند کمبود خزانه دولت را از بنزین و مالیات و این‌ها پر کنند، هیچ مشکلی ندارم و در همه دولت‌های متمدن نیز این کار را می‌کنند؛ مشکل عدم ارائه خدمات مناسب در قبال پرداخت مالیات است.

پژمان بازغی: دولت، ما را مقابل مردم قرار ندهد!
این بازیگر تأکید کرد: باید فعلاً مشخص شود که آیا شغل هنرمندان و بازیگران را به رسمیت می‌شناسند؟ چون واقعاً بازیگری فعلاً برای ما یک شغل محسوب و به رسمیت شناخته نمی‌شود و حمایتی به خودمان نمی‌بینیم.

الکی در ذهن مردم شبهه ایجاد نکنیم

این بازیگر سینما بیان کرد: با طرح این بحث که هنرمندان از پرداخت مالیات معاف می‌شوند بدون اینکه بگویند چرا و به چه دلیل؛ در ذهن مردم شبهه ایجاد نکنیم و ما را مقابل مردم قرار ندهند. درحال حاضر ۳۰ درصد مالیات می‌دهم اما ما را با این بحث‌ها در مقابل مردم قرار می‌دهند، درحالی‌که این حواشی درست نیست.

بازغی با اعتقاد بر اینکه این‌گونه مالیات دادن بدون ارائه خدمات دولتی، موضوع را غیرواقعی می‌کند، گفت: من دو روز اداره مالیات بودم و رسماً ۲۰ میلیون تومان گرفتند؛ بدون اینکه بپرسد میزان درآمد من چقدر است! وقتی هم سؤال می‌کنم چرا این رقم؟ می‌گو‌یند حدس ما این است که درآمدتان بالاست.

وی ضمن تأکید بر اینکه مخالفتی با پرداخت مالیات ندارد به شرط ارائه خدمات در ساز و کاری شفاف، گفت: واقعاً طلافروش هم این مقدار مالیات می‌دهد؟ باید بدانند که هنرمند شغل خدماتی دارد و نه بازاری با توجه به اینکه جای ما کاملاً مشخص است یعنی یا در تلویزیون و یا ارشاد مشغولیم.

مشکل عدم ارائه خدمات مناسب در قبال پرداخت مالیات است

این بازیگر ضمن انتقاد بر نبود طرحی مشخص بر دریافت مالیات گفت: تلویزیون ۱۷ درصد مالیات را از تهیه‌کننده کسر می‌کند و دوباره اداره مالیات ۳۰ درصد دیگر می‌گیرد؛ بنابراین حداقل ساز و کار فعلی اخذ مالیات از ما درست نیست.

دولت الکی در ذهن مردم شبهه ایجاد نکند و ما را مقابل مردم قرار ندهد. من درحال حاضر ۳۰ درصد مالیات می‌دهم اما ما را با این بحث‌ها در مقابل مردم قرار می‌دهند، درحالیکه این حواشی درست نیست.

بازغی گفت: من موافق دریافت مالیات از هنرمندان هستم ولی در مقابل باید درباره مصارف و جزئیات مالی منابع مالیاتی توضیح داده شود و موضوع شفاف باشد، اینکه مالیات یکی از منابع درآمد بودجه‌ای دولت باشد هیچ مشکلی ندارم که البته در همه دنیا نیز این موضوع رایج است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به شهامت و غیرتت..
      نه تحریم کردی و نه با احساسات مردم بازی کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که اونا مارو با این دولت انداختن

    • احمد

      سلام
      درامدتان انقدر هست کہ تا هفت پشتتان صاپورت هستین. چون دیدم اکثرتان زندگی انچنانی و ماشین های انچنانی سوارید. و مسافرت خارج را براه. هستند بین شماها کسانی کہ مشکل ودقدقہ کار دار د ولی اکسرا مرفع هستند. شکر خدا. پس دیگر بی انصافی نکنید. و خدارو شاکر باشید. اگر غیر این هست بفرمایید معروفهای در رفاع کامل. پہ نہ پع دیگہ چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط نکن داره زحمت میکشه به تو چه اگه راس میگی تو هم برو کار کن بازغی جون دوستت دارم یه دنیا

    • بدون نام

      اقای بازغی شمل خیانت کردین به مردم .همین مردم شما را به اینجا رسوندن و تا وقتی که پشت مردم نباشین و دنبال منافع شخصی ک گروهی و صنفی خودتان باشین ،همین مردم شمارا پایین میکشن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازغی جون من پشتتم اینا همشون چرت و پرت میگن به حرفاشون گوش نکن

    • مجتبی

      واقعا از شخصیت آقای بازغی لذت بردم . بدون هیچ حب و بغضی نظرشو منطقی میگه...

    • ''''''''Shanjani................'

      ''''' پژمان بازغی. دولت ما را مقابل مردم ''' قرار ندهیم '' دولت الکی برای مردم شبهه ایجاد '' نکنیم ''' من به دولت مالیات میدهم '' تا دولت به من'' آرامش و آسایش '' ایجاد '' کنیم '' !

    • بدون نام

      چرت وپرت نگو فرق تو با یک کارگر و کارمند چیست که باید مالیات بدهند و تو مشروط میکنی به گرفتن خدمات ویژه،حقوق معلمین و نظامیان و... از همین مالیات داده میشود که شما تحصیل کرده و در امنیت مشغول بازیگری هستی ،بفهم.

    • بابا

      پیمان جان دلبندم مردم هم همه همین مشکل را دارند نمیدانند مالیات آنها صرف چه کاری و چه چیزی میشود....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای بازغی رو چکار دارید شما جای اون بودید چکار میکردید اقای بازغی من دوستت‌دارم

      • بدون نام

        بنده خدا زحمت کشیده پول در اورده تو هم چشت کور برو کار کن پول در بیار حسودها

      • بدون نام

        دلبندم پیمان نه پژمان.گل من.

    • رضا

      دمت گرم

    • بدون نام

      مگه بقیه ملت که مالیات میدهند چه خدمات ویژه ای دریافت میکنند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف شما درسته ولی این مطالبه رو از بازغی نباید بکنیم.اگر حرف همه همین باشه باید با ایشون همراهی کرد.چون همه به نوعی مالیات میدیم ولی بجای خدمات باد هوا میگیریم.

    • علیرضا

      کاردولت،دقیقا،دودستگی،وشکاف،بین،مردم،،،است،

    • بدون نام

      مردم کرسنه باید مالیات دهند و این سلبریتهای بی خاصیت هم از مالیات مرد پولهای میلیاردی بگیرن و طلبکار هم باشن ....احمقهای مفت خور ...

    • بدون نام

      اقای بازغی خیلی خوشحال شدم فرزند شهید هستید خدا رحمت کند پدر بزرگوارتون را برای شادی همه شهدا صلوات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازغی جون کجایی چرا نمیای برنامه اجرا کنی دلم برات تنگ شده

    • ایرانی

      نه عزیزم این مالیات ندادن به نحوی باغ هست که به شماها میدن واسه تبلیغات صد من یک غازی که از انتخابات و افراد و ... تو تلویزیون و رادیو و شبکات مجازی میکنید.نه شماها و نه دولت دلتون به حال مردم سوخته...

    • بدون نام

      دمت گرم آقا پژمان

    • بدون نام

      حرف درست زده دمت گرم آقا پژمان

    • ایران داغون

      شماها دهنتونو ببندین کافیه . نه حوصله شماها رو داریم نه دولت

    • عسگر

      اقای بازغی اون موقع که مردم را ترغیب به رای دادن به روحانی میکردی یادت هست چرا الان ناراحت هستی چون الان مالیات به سما رسیده ناراحت هستی چرا قبلا این حرفها را نمیزدی مگر مردم دیگر مالیات نمبدادند چرا اون وقت از مردم حمایت نمیکردی مردم شعور دارند

    • علیرضا

      اقای بازغی این حرف دل همه است.چرادولتهای ایران فقط یک جیب دارند؟اونهم برای گرفتن.شماحداقل درامدتون کفاف زندگیتون رامیده ولی کارگروکارمندوبقیه چی.

    • بدون نام

      همتون برید گمشید نون به نرخ روز خورا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج