اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۳۶۸۱۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

اظهار نظرِ تند هافبک استقلال درباره مشکلات مالی!

هافبک استقلال به شدت از بدقولی مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت نکردن مطالباتش ناراحت است.

ورزش سه: علی دشتی در ابتدای فصل که با استقلال قرارداد امضا کرد، چکی بابت پیش پرداخت قراردادش دریافت کرد اما با گذشت سه ماه فقط بخش زیادی از مطالبات خود را دریافت کرده است.

علی دشتی در این باره گفت: خیلی ناراحت هستم، سه ماهه است یک چک به من داده اند و سه بار این چک برگشته خورده است. من این چک را خرج کرده ام و هر روز باید بابت پاس نشدن چک باشگاه به طلبکاران جواب پس بدهم. دو سه بار پول به باشگاه آمده ولی به بعضی ها پول داده اند و به بعضی دیگر نه.

او ادامه داد: بعد از مدت ها رفتن و آمدن بعد از بازی با سپاهان گفتند به تو پول می دهیم، من هم گفتم عیب ندارد، سه ماه صبر کرده ام و این چند روز هم رویش ولی بازهم خبری نشد و نمی دانم باید چه کار کنم.

وینگر استقلال می گوید هرگز موفق نشده مدیرعامل باشگاه را ملاقات کند: هروقت می روم باشگاه آقای فتحی نیست و آقای مباشری می گوید پول نیست. می رویم باشگاه با ایشان حرف می زنیم جواب الکی می دهند. شرایط استقلال خوب شده است و من نخواستم حاشیه درست کنم ولی دیگر جان به لبم رسیده است. تا می گوییم پول می گویند اینجا استقلال است، خب اگر اینجا استقلال است شما هم باید در حد این باشگاه بزرگ مدیریت کنید.

وی افزود: امروز قرار بود آقای فتحی را ببینم، دو ساعت نشستم ولی خبری نشد. فکر می کنم کاری از دست مباشری برنمی آید، نمی دانم اینهمه آدم در باشگاه چه کاره هستند؟ فقط نمی شود که آقای فتحی تمام مشکلات را حل کند.

دشتی در مورد مطالباتش از استقلال هم می گوید: من وقتی با باشگاه قرارداد بستم مبلغی را توافق کردم. بعضی ها ۱۰ درصد گرفته اند، بعضی ها ۲۰ درصد و بعضی ها ۸۰ درصد گرفته اند. همین مسائل در تیم تفرقه می اندازد، البته در استقلال همه رفیق هستند و من می گویم حداقل چیزی که توافق کرده اید را به من بدهید چون من منبع درآمد دیگری ندارم.

وینگر استقلال می گوید بین بازیکنان باشگاه در پرداختی ها فرق قائل شده اند: من می گویم همانقدر که توافق کرده اند باید به من بدهند. چکی برای سه ماه پیش دستم است که هنوز پاس نشده است، یک مبلغ داده اند ولی دیگر نداده اند. پول به بازیکنان پارسال داده اند به بچه های امسال نه و این اتفاق خوبی نیست. بچه ها رفیق هستند و جرات ندارند حرفی بزنند اما من چون جان به لبم رسیده است حرف زدم. چیزی که قول داده اند باید عمل کنند و من چیز بیشتری نمی خواهم. چشم و امید بازیکنان به باشگاه است و ما انتظار دیگری نداریم.

دشتی در پایان گفت: من دوست دارم در استقلال بمانم اما چون پای خانواده ام و آبرویم وسط است نمی توانم کاری کنم. می گویند تعصب داشته باش، مگر من چند سال می توانم فوتبال بازی کنم؟ فردا با پول استقلال به من چیزی مجانی می دهند؟ ما هم خرج داریم و امیدوارم شرایط ما را درک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      بابا اینا همه ازدستی و طبق برنامه وزیره. پول ندادن ب استقلال و در تنگنا قرار دادن استقلال و رفع نکردن مشگل زمین تمرین و رفع نکردن مشگلات استقلال دقیقا واس اینه ک استرا خونش کثیف بشه و طاقتش تموم بشه و استعفا بده و استقلال بره تو بحران. آخه امسال زود مدعی شده و بهترین تیم حال حاضر ایرانه و وزیر و دارو دستش نگرانن ک اگه استرا موند و تیمش هم تقویت شد تولیگ قهرمانه و تواسیا هم جام میاره. لعنت براین فوتبال کثیف ک مسئولان لنگی گند زدن بهش این چند ساله

    • بدون نام

      ای بنده خدا چقدرساده ای تو یعنی واقعا توکیسه کشارو نشناختی دروغ ودغل ودزدی تو ذاتشونه توی بچه شهرستانی رو گیر اوردن مطمن باش تااخرم بهت پول نمیدن اینا یه باندی دارن فردابخاطر این حرفعاهمه رو بحونت میندازن کاری میکنن که به غلط کردن بیفتی وهرچی هم تاحالا ازفوتبال دراوردی به اضافه ی تمام سرمایه ی پد رتو ازت میگیرن نیم فصلم میندازنت بیرون سردسته ی باندو مافیای تیم اون وریای وحشیه که هشتاد درصدپولشوگرفته میدونیکه قراردادش بالای هشت میلیارده به اضافیه اون ماشین پنج میلیاردی که گرفته بعدش اون فرچیپه اون پشمی وبقیه بنده خدامواظب باش کلاه سرت نزارن امضایی چیزی بگیرن تمام داروندارتو این دزدای کثیف بالابکشن چقدادم دلش میسوزه واقعا خیانت به این بزرگی

    • بدون نام

      متاسفم براتون واقعا چرا نظرات منو چاپ نمیکنید همین تیم کیسه ازطرف حکومت و فدراسیون و وزارت و داورا حمایت میشه بس نبود بعدخدا ماپرسپولیسیها امیدمون به برترینها بود که شماهاهم کیسه کش از اب دراومدید تیم مردمی یغنی پرسپولیس
      این تیم ازاول هم مردمی بود و بخاطر تاج که مستقیمازیرنظرخاندان منحوس پهلوی اداره میشد وحمایت بخاطراونم اسمش تاج بود وپرسپولیس رو هم مردم بخاطراینکه جلوی ظلم شاه ملعون دربیان تاسیس کردن و ازش حمایت کردن خداتاج و کیسه رولعنت کنه که همیشه باعث حق خوری وظلم درجلمعه بوده وهست وخواهدبود ویه دزدوغارتگر بیت المال بوده وهست وخواهدبود تو دوسال بالای چهل بازیکن خریده که بازم بالای ده نفرش خارجی بوده وتواین وضعیت اقتصادی ارزرو از کشورخارج میکنن حالافقط گیردادن به جونیورکه اون بدبختم بانصف قراردادش رفت اما گرو نیومایر اون عراقی ومنشا و دیگران پاتوسی وبقیه ی دوستان که رفتن حالاهم فقط شیخ میگن یک ونیم میلیون دلار و استوراقچی هم یک وشیشصدمیلیون یورو حالا ملیچ وفلیچ بماند همش ازبیت المال بوده پس دیدین چقدظلم میکنیدظلم پایدار نمیمونه

    • بدون نام

      مکتب کیسه خیلی بی در و پیکره....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج