۹۳۶۹۶۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

رضاوند: نه خواب گل دیده‌ام نه تصویرسازی می‌کنم!

آرش رضاوند بازیکن فصل پیش سایپا که در این تیم یک بازیکن محوری و کلیدی محسوب می‌شد هنوز فرصت بازی چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش در استقلال پیدا نکرده با این وجود هافبک بااخلاق استقلال از تلاشش برای بازی بیشتر و جلب نظر سرمربی ایتالیایی استقلال حرف می‌زند.

ایران ورزشی: آرش رضاوند بازیکن فصل پیش سایپا که در این تیم یک بازیکن محوری و کلیدی محسوب می‌شد هنوز فرصت بازی چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش در استقلال پیدا نکرده با این وجود هافبک بااخلاق استقلال از تلاشش برای بازی بیشتر و جلب نظر سرمربی ایتالیایی استقلال حرف می‌زند.

در مورد بازی تیم‌تان مقابل پیکان چه صحبتی داری؟

پیکان بازیکنان خوبی دارد و چند تن دیگر از بازیکنان این تیم هم از دوستانم هستند. بازی سختی مقابل تیم پیکان داریم؛ تیمی که سخت بباز است و نمایش خوبی ارائه می‌دهد. بازی کامل این تیم مقابل سپاهان را دیدم و از این تیم و شرایطش شناخت کاملی دارم.

اما پیکان در چند بازی اخیرش خیلی خوب کار نکرده و حتی مقابل صنعت‌نفت هم باخت سنگینی را متحمل شد؟

صنعت‌نفت تیم ضعیفی نیست و همه دیدید که قبل از بازی‌اش مقابل پیکان تیم قدرتمند شهرخودرو را هم شکست داده بود به همین دلیل باخت پیکان مقابل صنعت‌نفت دلیلی برای ضعیف شمردن پیکان محسوب نمی‌شود.

برد خوبی مقابل شهرخودرو کسب کردید و به صدر رفتید. آیا تیمی می‌تواند سد راه این استقلال شود؟

کار ما با بردهایی که کسب کرده‌ایم سخت‌تر شده و انتظارات به‌نوعی از تیم ما بالاتر رفته است. تیم‌ها هم آنالیزی قوی‌تر از ما پیدا کرده‌اند و با قدرت و انگیزه بیشتر به مصاف ما می‌آیند. ما هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و برای موفقیت و ادامه راه موفق‌مان در هر بازی بیشتر و بیشتر تلاش می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

در مورد قهرمانی تیم‌تان چقدر امیدواری و با قرار داشتن در صدر فکر می‌کنی چقدر از راه قهرمانی را سپری کرده‌اید؟

از حالا حرفی در مورد قهرمانی نمی‌توان زد و فکر می‌کنم به قهرمان نیم‌فصل نه جام می‌دهند و نه از آن تقدیر می‌کنند به همین دلیل ما فقط به‌دنبال این هستیم که هفته به هفته به موفقیت‌مان ادامه دهیم و کارمان را با قدرت پیش ببریم.

در مقابل شهرخودرو تماشاگران زیادی برای حمایت از تیم‌تان به ورزشگاه آمده بودند. استقبال پرشور و پرتعداد هواداران‌تان سورپرایزتان نکرد؟

بعد از نمایش خیلی خوبی که مقابل سپاهان داشتیم و در دقیقه آخر هم گل مساوی را خوردیم انتظار داشتیم هواداران‌مان برای حمایت بیشتر از تیم محبوب‌شان به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند از همین رو آنها آمدند و بازیکنان استقلال هم با حمایتی که از تیم ما انجام دادند بهترین نمایش را ارائه داده و موفق شدند در یک بازی حساس تیم خوب شهرخودرو را با ارائه یک نمایش برتر شکست دهند.

فکر می‌کنی در تمرینات و بازی‌هایی که انجام دادی تا چه اندازه موفق شدی نظر استراماچونی را نسبت به خودت جلب کنی؟

من که نمی‌توانم در این مورد حرف بزنم شما باید در مورد آرش از استراماچونی بپرسید چون به هر حال این مسأله موردی است که فقط شخص سرمربی‌مان از آن خبر دارد و استراماچونی باید در مورد من نظر بدهد اما من یاد گرفتم چه یک دقیقه بازی کنم چه ۹۰ دقیقه با تمام وجود کار کنم و هرچه داشته باشم خرج کنم. رقابت سخت و فشره‌ای وجود دارد و من هم با تمام وجود در این راه برای موفقیت خودم و تیمم تلاش خواهم کرد و تابع تصمیم سرمربی‌مان خواهم بود.

برای اولین گلت در استقلال تصویرسازی نکردی یا به قول بعضی از بازیکنان خواب ندیدی؟!

نه خواب دیده‌ام نه تصویرسازی کرده‌ام، تلاش می‌کنم تا بهترین نمایش را ارائه دهم و با پیاده کردن نمایش و بازی‌های بهتر بتوانم پایم را هم به گلزنی باز کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rira

      بهترین کارو میکنی
      جاش خود گل رو بکشی بهتره
      چون گلزنی برای تو یه رویاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوکی

    • استقلال

      استقلال سرور پرسپلیس سوراخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج