۹۳۷۵۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توتی: اینتر برای بردن اسکودتو می‌جنگد

اسطوره فوتبال ایتالیا رقابتی جذاب را برای کورس قهرمانی این فصل سری A پیش‌بینی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: فرانچسکو توتی مهاجم و کاپیتان سابق تیم فوتبال رم در حاشیه یک مراسم در پایتخت ایتالیا، گفت‌و‌گویی با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا انجام داد و در آن به اتفاقات اخیر کالچو از جمله مصاف اینتر و رم در هفته پانزدهم سری A، شکست یوونتوس در خانه لاتزیو و ماندن نراتزوری در صدر جدول با حاشیه امنیت دو امتیازی اشاره داشت.

توتی درباره مصاف اخیر تیم‌های فوتبال اینتر و رم در شهر میلان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت: بازی زیبایی بود. رم با یک بازی خوب و زیبا توانست از صدرنشین جدول یک امتیاز بگیرد. من همیشه گفته‌ام که تیم‌های فوتبال اینتر، یوونتوس و ناپولی می‌توانند برای خودشان یک لیگ بسازند. من فکر می‌کنم که ناپولی هم تیمی فوق‌العاده دارد، یک مربی بزرگ این تیم را هدایت می‌کند و از این بحران فعلی خارج می‌شود.

توتی درباره نتایج ضعیف اخیر یوونتوس (یک تساوی خانگی مقابل ساسولو و شکست در خانه لاتزیو) درباره علت افت بانوی پیر اظهار داشت: تمرکز یوونتوس معطوف لیگ قهرمانان است و به همین دلیل این تیم در سری A تمرکز کافی ندارد. به نظر من آنها بعد از هشت سال قهرمانی پی‌در‌پی در لیگ، قهرمانی در لیگ قهرمانان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌اند. علاوه بر این اینتر هم کار یوونتوس را سخت کرده است. اینتر تیمی باانگیزه است و یک مربی طراز اول دارد که می‌خواهد به هر قیمتی شده برنده باشد. کونته همین حالا هم توانسته تأثیرگذاری‌اش بر بازی اینتر را ثابت کند اما من تصور می‌کنم یوونتوس در برهه‌های سرنوشت‌ساز فصل، نتایج بهتری کسب خواهد کرد. کونته کارش را خوب انجام داده و فکر می‌کنم که او تا پایان فصل با یوونتوس می‌جنگد. همانطور که گفتم او برای اینتر حکم ارزش افزوده‌ای دارد که می‌تواند سطح فنی این تیم را بالا ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج