۹۳۷۶۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرکی: حاضر بودیم هر کجایی که می‌گویند بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حاضر بودیم هر کجایی که بازی‌مان مقابل استقلال برگزار می‌شود به میدان برویم.

خبرگزاری تسنیم: حسین فرکی، سرمربی پیکان پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در نشست خبری قبل از بازی هم اعلام کردم ما ۱۰ درصد در شهر قدس میزبان هستیم و ۹۰ درصد استقلال که در ظاهر میهمان ماست.

با این حال با تغییر محل بازی از شهر قدس به ورزشگاه آزادی آن هم چهار پنج ساعت پیش از شروع بازی، فضای خوبی در تیم ایجاد نمی‌شود. یک روایت هم در خصوص تغییر ساعت وجود داشت که ما یک جلسه مهار سختی را برگزار کردیم. البته این اتفاق برای‌مان تازه نیست و دو بازی ما پیش از این لغو شده بود و نگران بودیم، این بازی هم لغو نشود و حاضر بودیم هر کجایی که بازی برگزار می‌شود، به میدان برویم، به این دلیل که ممکن بود در آینده تبعات این مسئله یقه ما را بگیرد.

وی در ادامه افزود: برای اولین بار در زمانی که ما یادمان است، مکان یک بازی از محلی به محل دیگر تغییر می‌کند، آنهم مقابل تیم صدرنشین که بازیکنان خوبی دارد و وقتی هم مربی آنها نیست، نمی‌دانستیم که چه شرایطی در بازیکنان حریف وجود دارد که آیا انگیزه آنها بهتر می‌شود یا روحیه‌شان کاسته خواهد شد. آن‌هم در ورزشگاه آزادی که ما میهمان شدیم، در حالی که میزبان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: حق ما نبود که در دقایق آخر بازی به مساوی برسیم. حق ما پیروزی بود. در نیمه اول چهار موقعیت تک به تک، ضربه سر و... داشتیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی داشتیم که متأسفانه گل خوردیم، اما با تغییرات و تعویض‌ها در حالی که حق‌مان برد بود، به مساوی رسیدیم.

با این حال بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم در بازی هفته آینده مقابل سپاهان بتوانیم تیم را آماده کنیم تا بازی خوبی انجام بدهیم. وعده بازی زیبایی را داده بودیم که به نظرم بازی خوبی بود و شاید هیچ تیمی مانند ما مقابل استقلال بازی نکرده بود که عملاً هیچ موقعیتی به جز همان دو گل به آنها ندادیم. آماده بازی‌های بعدی می‌شویم و البته دو بازی عقب افتاده هم داریم که باید ببینیم چه زمانی برگزار می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج