۹۳۷۹۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

روشن: فتحی، مدیرعاملی خیلی ضعیف بود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به فتحی گفته بودم اگر هر کاری که مدیرعاملان قبلی کردند را انجام ندهی، موفق خواهی شد اما او این‌کاره نبود.

خبرگزاری میزان: حسن روشن در ارتباط با وضعیت استقلال پس از فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم و استعفای امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: فتحی دوست من است و همان روزی که می‌خواست مدیرعامل شود از من مشورت خواست. به او گفتم اگر هر کاری که مدیرعاملان قبلی کردند را انجام ندهی، موفق خواهی شد.

وی در ادامه در خصوص عملکرد فتحی در سمت مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: به فتحی گفتم کمیته‌های فنی و حقوقی در باشگاه تشکیل بدهد اما به شایستگی انجام نشد. اگر قرار است یک سرمربی بیاید باید کمیته فنی او را معرفی کند و کمیته حقوقی قرارداد او را به نفع باشگاه تنظیم کند. همه جای دنیا وقتی یک بازیکن را هم می‌خواهند جذب کنند آن بازیکن باید مورد تایید کمیته‌های پزشکی و فنی باشد. پس از تایید آنها کمیته حقوقی قراردادی می‌بندد که به نفع باشگاه باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون فسخ قرارداد استراماچونی افزود: استقلال در مورد استراماچونی به کمیته حقوقی خود باخت. چطور استراماچونی وقتی بازی‌ها را می‌باخت و پایین جدول بود قهر نمی‌کرد اما تا به صدر رفت پولش را خواست. دلیل این امر این است که مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره استقلال این کاره نیستند.

روشن در پایان در مورد وضعیت فعلی استقلال و راه برون‌رفت از این بحران خاطرنشان کرد: بهترین کار فتحی و اعضای هیأت مدیره استقلال در مقطع زمانی کنونی استعفا بود که امیدوارم همگی بروند تا بیشتر از این هوادار را خشمگین نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فتحی اصلن مدیرعامل نبودکه بخوادضعیف باشه،فتحی یه بی شرف بودکه ازطرف سلطانی فربی شرف مامورتخریب استقلال بودبه نتیجه هم رسیدن ،به حق علی واولادعلی توهمین سایت خبرمرگ بچه های سلطانی فروفتحی رااعلان میکنید،چقدرجوان وخانواده بخاطرتصمیمات غلط اقایون داغدارشد،خداجای حق نشسته.

    • بدون نام

      آقای روشن!
      از ابنکه پیشکسوت باشگاه استقلالی اصلا خوشحال نیستیم.
      تو که همه اش از سرمربی انتقاد می کردی!!

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      وزیر نمیزاره بفهمید اینو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج