جاباما
۹۳۸۲۹۴
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

نگرانی دولت هندوراس از مواضعِ یک شبکه ایرانی

رئیس‌جمهوری هندوراس در ادامه خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها، برنامه‌های شبکه ایرانی «هیسپان تی‌وی» را زیر سوال برد.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور هندوراس از نفوذ شبکه اسپانیایی زبان «هیسپان تی وی» در آمریکای لاتین و آنچه او پروپاگاندا علیه رژیم صهیونیستی می خواند، ابراز نگرانی کرد.

گفتنی است هیسپان تی‌وی شبکه ۲۴ ساعته اسپانیایی زبانِ معاونت برون مرزی رسانه ملی ایران است که از سال ۱۳۹۰ تاکنون فعالیت دارد.

«اسرائیل نشنال نیوز» در اعلام این خبر نوشت: «خوآن اورلاندو هرناندز» طی اجلاس ملی شورای اسرائیلی-آمریکایی در فلوریدا، ضمن اشاره به روابط نزدیک این کشور با اسرائیل، به این مورد اشاره کرده است.

هرناندز با اشاره به تصمیم خود در سال گذشته برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی مدعی شد: هندوراس در کنار اسرائیل ایستاد چرا که این بهترین کاری است که می توانست انجام دهد.

وی همچنین مدعی شد که ایران، قطر و ونزوئلا اقدامات هماهنگی را برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی مردم آمریکای لاتین انجام داده‌ و این کار را از طریق شبکه های تبلیغاتی ضداسرائیل و با هدف گرفتن مردم آمریکای مرکزی و جنوبی دنبال کردند.

به ادعای وی، نیروهایی که با اسرائیل سیاست خصمانه‌ای دارند، همواره در حال اجرای جنگی تبلیغاتی در آمریکای لاتین هستند. ایران نیز از طریق شبکه هیسپان تی وی به زبان اسپانیایی در تمام کشورهای این نیمکره، برنامه های خود را پخش می کند.

وی ضمن اشاره به برنامه هسته ای ایران، اقدامات این کشور در خاورمیانه را تهاجمی عنوان کرد و مدعی شد این مسئله تنها به بقای اسرائیل مربوط نیست، بلکه به بقای بشریت ارتباط دارد!

ادعاهای هرناندز در حالی مطرح شد که هیسپان تی‌وی با هدف اطلاع رسانی درباره تحولات خاورمیانه برای مردم آمریکای لاتین و اسپانیایی زبان ها تاسیس شد.

رویکرد ضد امپریالیستی این شبکه بارها موجب ابراز نگرانی شخصیت ها، اندیشکده ها و نهادهای مختلف غربی و غیره را فراهم آورده و همگرایی و امیدواری مخالفان سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای اسپانیایی زبان را در پی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Armageddon

      پول بی زبونو صرف چه کارایی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سواد سیاسی نداری حرف نزن

      • بدون نام

        اتفاقا بسیار لازم است و ترس آنها هم از تاثیر گذار بودن این اخبار درست است که لازم است در مصاف با غول تبلیغاتی آمریکا و سایر کشورها اینگونه کانالها تقویت شوند که فعلا قابل مقایسه با آنها نیستند با این تعداد کم

      • بدون نام

        صرف شکست دشمن .

    • بدون نام

      بکوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی جهانی ملی شده وحاکمیتی جهانی راهم خواهد گرفت
      مرگ براسراییل وامریکا

    • بدون نام

      هندوراس کجای هستش یکی معرفی بکنه.

    • حمید

      نگرانی دولت ایران از گرفتن مالیات ازمردم ثروتمند (البته فشارصددرصدی اش به فقراست).ایا بدن ایا ندن ایا میشه!اگه بشه چی میشه!نفت کیلوچنده!اخ جون نون مون توروغنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج