۹۳۸۵۰۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

موسوی: استعفای فتحی چه کمکی کرد؟

بازیکن سابق استقلال می‌گوید کسانی که حالا به دنبال بازگرداندن استراماچونی هستند، در روزهایی که او نسبت به شرایط موجود شکایت داشت کجا بوده‌اند؟

ایسنا: علی موسوی بازیکن پیشین استقلال درباره قرعه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این مسابقات تفاوت‌های زیادی با سال‌های گذشته دارد و دیگر برای تیم‌های ایرانی به سادگی سابق نیست که آنها چه در خانه و چه خارج از خانه پیروز میدان باشند. در چند سال اخیر موفقیت‌هایی به دست آمده که تا حدودی با شانس همراه بوده است. امکاناتی که در ایران وجود دارد در حد آسیا نیست.

او ادامه داد: استقلال هم در لیگ ایران عملکرد خوبی به نمایش گذاشته ولی اگر بتواند مرحله پلی‌آف را پشت سر بگذارد باید استانداردهایی در سطح آسیا ایجاد کند و با جذب بازیکنان باکیفیتی مانند بازیکنان تیم‌های ژاپنی یا عربستانی باعث تقویت تیم شود.

موسوی همچنین در خصوص شرایط فعلی استقلال بعد از خروج استراماچونی گفت: قبل از آمدن استراماچونی بارها گفتیم ابتدا شرایط مساعد را برای مربی خارجی به وجود آورید و بعد به دنبال این اقدام باشید چون استراماچونی مربی با کیفیتی است و از جایی به ایران می‌آید که از وضعیت خوبی برخوردار است. نباید شرایط سخت فوتبال ایران روی او و کارش تاثیر بگذارد ولی در نهایت اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد و تحمل سرمربی به پایان رسید و به کشورش بازگشت. با وجود تفکراتی که مدیران در فوتبال ایران دارند فوتبال حرفه‌ای در ایران جایی ندارد.

وی افزود: کسانی که حالا به دنبال بازگرداندن استراماچونی هستند در روزهایی که او نسبت به شرایط موجود شکایت داشت کجا بودند؟ اگر این اتفاق بیفتد و او بازگردد، جبران زمان از دست رفته آن هم در شرایطی که استقلال در کورس قهرمانی است، کار آسانی نیست.

علی موسوی درباره استعفای امیرحسین فتحی از سمت مدیر عاملی استقلال هم گفت: استعفای ایشان چه کمکی به حال استقلال می‌کند؟ آقای فتحی زمانی که باید تصمیم می‌گرفت و امکانات لازم را برای تیم فراهم می‌کرد، باید می‌ایستاد. الان تفاوتی نسبت به قبل ایجاد نشده و بدون او هم استقلال به تمریناتش ادامه می‌دهد. تغییر مدیرعامل در شرایطی که فوتبال ما درگیر مشکلات ریشه‌ای است، تاثیری ندارد. مدیرعامل جدید باید اقدامات جدیدی را انجام دهد وگرنه مشکلات همان طور که بودند باقی می‌مانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kordook

      حداقلش اینه که یکی از بهونه های کیسه کشا پر شد واسه هوچیگری
      همین فتحی کچل کیسه کش اَستر چونی رو اورد تو کیسه و کیسه رو اگبعد از سالها از زیر دراورد و یک هفته صدر نگهش داشت ولی این هوچیگرا کاری باهاش کردن استعفا بده . اون کچل به خاطر دوستی که با وزیر داشت کلی پول مفت ریخت تو کیسه و اینم اخرش. با فتل فوتو بنگیم میبینیمتون. اَسترتونم که حکومت برگردوند هر جوری بود.
      #کیسه هوچیگر حکومتی

      پاسخ ها

      • ح.ر.ا

        وزیر لنگی همه روله میکنه تاتیم خودش وپسرش درصدربیایند

    • بدون نام

      وزیریه نفربایدقربانی میکردخیانت وشون

    • بدون نام

      استرا دیگه خدارو بنده نیست رفتنش اشتباه بود و دنبالش رفتن اشتباه تر هوادار بفهم این مربی لیاقت حمایت مارو نداشت
      فتل درغگو و عوام فریب برگرده بیچاره میشیم

    • بدون نام

      کیسه کشا ی هوچیگر , قاتل بودجه فدراسیون فوتبال , در ولخرجی و بریز وبپاش !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج