۹۳۸۹۶۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

استراماچونی: چمدان‌هایم را باز نکرده‌ام!

هنوز کلاف پیچیده بازگشت یا عدم بازگشت استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال باز نشده و اتفاقا با عدم شفاف‌سازی مسئولان استقلال این کلاف هرلحظه پیچیده‌تر هم می‌شود.

فرهیختگان: هنوز کلاف پیچیده بازگشت یا عدم بازگشت استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال باز نشده و اتفاقا با عدم شفاف‌سازی مسئولان استقلال این کلاف هرلحظه پیچیده‌تر هم می‌شود. همه اینها را اضافه کنید به نقل‌قول‌های درست یا غلطی که هر لحظه از سرمربی ایتالیایی استقلال در سایت‌های خارجی منتشر شده و مشخص نیست واقعا انتهای این ماجرا چه خواهد شد.

روز گذشته به نقل از سرمربی مستعفی استقلال درخصوص علی خطیر این‌طور مطرح شد که: «علی خطیر با من تماس گرفت. او کار من در اینتر را دنبال کرده بود. من قراردادی دو ساله امضا کردم و همچنین ایده حضور در لیگ قهرمانان آسیا برایم جذاب بود، اما بعد از مدتی خطیر به دلیل اختلاف با هیات‌مدیره استعفا داد. خطیر تنها فردی بود که من و فوتبالم را می‌شناسد. کابوسم از زمان استعفای خطیر شروع شد.»

این مصاحبه که بازتاب وسیعی در بین رسانه‌های داخلی پیدا کرده بود خیلی زود از سوی رسانه رسمی باشگاه تکذیب شد. سایت استقلال در تکذیبیه خود نوشت: «مصاحبه‌ای از قول آندره‌آ استراماچونی منتشر شد که در آن از قول ایشان درخصوص معاون سابق باشگاه استقلال و مدیریت وقت آبی‌پوشان مطالبی مطرح شده بود که آقای استراماچونی اظهارات منسوب به خود را تکذیب کرد.» استراماچونی در همین رابطه گفت: «من به جز مصاحبه‌هایی که در تلویزیون‌های مختلف انجام داده‌ام، اظهارات دیگری درخصوص مدیریت باشگاه استقلال و مسئولان سابق این باشگاه نکرده‌ام و این نقل‌قول‌ها را تکذیب می‌کنم.»

اما اصل داستان چه بود؟ مصاحبه‌ای که اسم علی خطیر در آن ذکر شده بود هیچ‌گاه در گازتا وجود نداشته و یک سایت هواداری این مصاحبه را به نقل از گازتا منتشر کرده و همین موضوع پرابهام موجبات این اشتباه رسانه‌ای را در کشورمان پدید آورد. سایتی که رنک آن در ایتالیا ۷۵۰ بوده و در این کشور هم کمتر به آن استناد می‌شود، موجب شد تا درنهایت این گاف بزرگ در راستای اظهارات این مربی به وجود بیاید.سایت مربوطه در یک اقدام عجیب دیگر علاوه‌بر نشر مصاحبه ۳۱ آگوست گازتا؛ یعنی حدود دو ماه پیش، یک سوال و جواب فیک دیگر هم در مورد بازی استقلال و شاهین منتشر کرده است.

استرا: هنوز چمدان‌هایم را هم باز نکرده‌ام

هر لحظه درخصوص بازگشت استراماچونی یک حرف جدید زده می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که تا لحظه تنظیم این خبر هنوز خبر موثقی درخصوص بازگشت این سرمربی منتشر و معجزه‌ای که او وعده داده بود، محقق نشد.
نکته قابل توجه اینکه این مربی روز گذشته در تماس با یکی از نزدیکانش در تهران به وی اعلام کرد از زمانی که به ایتالیا بازگشته حتی چمدان‌هایش را هم باز نکرده است و منتظر اعلام وصولی مطالباتش است تا به ایران برگردد. این مربی اعلام کرده هنوز حتی یک یورو هم به حسابش نیامده است. هرچند او هم می‌داند استقلال مشکل مالی نداشته و همه چیز به راهکارهای قانونی انتقال پول مربوط می‌شود، نه مسائل دیگر.

استقلال با دستور استرا آماده می‌شود

استقلالی‌ها در حالی امروز عصر از هفته آخر نیم‌فصل اول لیگ برتر به مصاف شاهین بوشهر می‌روند که این تیم نه مدیر دارد و نه مربی اما برنامه‌هایش برخلاف بازی با پیکان با دستور استراماچونی دنبال می‌شود.در همین راستا تمامی برنامه‌های تمرینی، اردویی و همچنین برنامه‌های فنی برای دیدار با پیکان از طریق صالح مصطفوی، یوسف دانشیار و وریا غفوری به بازیکنان منتقل شده و آبی‌ها برای دیدار عصر امروز نیز با تمهیدات سرمربی ایتالیایی خود که هنوز نشستن یا ننشستن وی روی نیمکت این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد به میدان خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بلداجی همیشه آبی

      پولا که دیشب آخر وقت بحساب واریز کردن حتی تو برنامه ورزش ازنگاه دو هم گفتن پس خواهشن اینقدر جو سازی نکنید آخه دیگه تو این دوروزه معلوم میشه که مربی میاد بالا سر تیم یا نه

    • zaiton

      خدایی کم کم دارم از این استرا زده میشم کافیه دیگه

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      لعنت بر وزیر.‌محاله بزاره برگرده

    • جاوید

      مسولین استقلال اینقدر بی غیرتند وپستنند که هنوز دنبال این مربی بی خواصند که به خاطر
      پول استقلال رارها کردورفت بی غیرت مسولین استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج