۹۳۹۲۲۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

نوازی: استراماچونی نیامد هم نیامد

پیشکسوت استقلال می‌گوید ماجرای استراماچونی و آبی‌پوشان پایتخت لوث شده است.

خبرگزاری ایسنا: محمد نوازی بعد از پیروزی ۴ بر یک استقلال مقابل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان امروز بدون مربی پیروز شدند تا ثابت کنند بدون مربی هم قادر کار کردن هستند و موفق هم شدند. تصمیمات مدیریتی این تیم را یک مقدار اذیت کرده است و هنوز هم مشکلات گریبان گیر تیم است.

نوازی درباره اخبار متعدد بازگشت استراماچونی به استقلال گفت: از نظر بنده این موضوع کمی لوث شده است. نیامد هم نیامد. به هرحال باید یک مدیر قوی برای باشگاه آورده شود تا برای سرمربی جدید تصمیم گیری کند.

او در پاسخ به این سوال که استقلال با مربی ایرانی ادامه خواهد داد یا خارجی گفت: بنده تصمیم‌گیرنده نیستم. اگر تصمیم دست من بود، خود به عنوان سرمربی کار می‌کردم. ابتدا باید یک مدیر لایق برای استقلال انتخاب کنند، مانند فتح‌الله‌زاده یا امثال او که واقعا مدیریت کند.

باید به فکر هوادارها هم باشند. فرقی ندارد چه مدیری انتخاب شده باشد. باید کسی بیاید که لیاقت این باشگاه را داشته باشد. تازه ما یک تیم را مدیریت می‌کنیم، اگر چند ورزش دیگر هم در باشگاه بود چه می‌کردند. امیدوارم کسی را بیاورند که بتواند حواشی استقلال را کنترل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج قهرمان آسیا

      آقای نوازی به احترام استقلالی بودنت این بار را نادیده می گیریم .ولی این را بدان که استراماچونی خط قرمز ماست و هر کسی با او دربیفتد دشمن ماست .اگه یک بار دیگر از این حرفا زدی هر چی که دلمان خواست بارت میکنیم.دیگه تکرار نشه .......افتاد

      پاسخ ها

      • لنگی انسانم آرزوست

        نوازی جان لطفا سکوت اختیار کن و کفرمون در نیار و چرت و پرت نگو

    • بدون نام

      عجب شلم شورباییه این فوتبال ما یه بازیکن میگه حاج فتل خوبه یکی میگه نه یکی میگه استراماچونی یعنی قهرمانی فوتبال یکی میگه من از اون بهترم!!!!!فوتبال شلم شوربا فدراسیون قبیله‌ای و همشهریبازی یعنی فوتبال آماتور درجه چندم!!!!!تو فوتبال حرفه ای اصلا اجازه این مسائل رو نمیدن و همه چی تو کانال قانون ومقررات هست که ضوابط خاصی داره ولی اینجا هر کی یه مدت تو باشگاه کار میکنه یا بازی میکنه ادعای مالکیت و اظهار نظر و حق وحقانیت داره واقعا به این فوتبال باید تاسف خورد به قول مرحوم حجازی ما از فوتبال حرفه ای فقط شماره پیراهن بازیکن هامون حرفه ایه! !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج