۹۳۹۲۴۷
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

تهیه لایحه‌ای برای شفاف‌سازی قانون قطع اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اساسنامه سازمان جهانی مخابرات که ما به آن پیوستیم، حق قطع اینترنت را در مواقع امنیت ملی با قوانین محلی برای کشورها به رسمیت شناخته است و این موضوع به‌صورت قانون در مجلس وجود دارد، اما ما به‌دنبال شفاف کردن این قانون هستیم تا کسب‌وکارها شرایط خود را در زمان اضطرار بدانند.

ایسنا: محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه اختتامیه جشنواره کودک‌آنلاین، با اشاره به تدوین لایحه‌ای مبنی‌بر قطع اینترنت تنها با تصویب مجلس شورای اسلامی، گفت: ایده اولیه این طرح با سازمان فناوری است و در حال تهیه این لایحه است. در هر حال اساسنامه سازمان جهانی مخابرات که ما به آن پیوستیم، حق قطع اینترنت را در مواقع امنیت ملی با قوانین محلی برای کشورها به رسمیت شناخته است.

تهیه لایحه‌ای برای شفاف‌سازی قانون قطع اینترنت

وی با بیان این‌که این لایحه به منظور شفاف‌سازی موضوع و تدوین ضوابط است، افزود: این قانون محلی در قوانین مجلس آمده و موجود است، اما باید شفاف و مدون شود، که اکنون سازمان فناوری اطلاعات متولی است و دارد این کار را می‌کند، مجلس هم در حال پیگیری است. باید ببینیم تقدم و تاخر زمانی چیست و با هم‌افزایی کاری کنیم که چارچوب این قانون مشخص شود.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: همین الان این موضوع قانون مصوب مجلس است، اساسنامه سازمان جهانی مخابرات که وزارت ارتباطات هم به آن پیوسته است، در ماده ۳۴ بند دوم، این قانون را به رسمیت می‌شناسد، اما این قانون نیازمند یک دستورالعمل است و این‌که شفاف باشد تا کسب‌وکارها و مجموعه‌های مختلف بدانند حالت‌های اضطراری‌شان به چه شکل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قانون قطع؟؟؟!!!!!!هه

    • حبیبی

      به نظر من مثل قدیم سنتی زندگی کنیم

    • بدون نام

      از همون موقع که تلگرام و توییتر به روی مردم فیلتر شد ولی خودتون بیست و چهار ساعته توییت میکنید مشخص بود تو از همه بدتری و همتون لنگه هم هستین دیگه سعی نکن خودتو متفاوت نشون بدی

    • m kmz

      یکی نیس این بچه سالو از برق بکشه؟
      شورشو داره درمیاره

      پاسخ ها

      • یکی از چند میلیون نفر

        وزیر جوان از زمانی که کیک ها را خورده حرف های بد بد می زند

    • حمید

      اقای جهرمی اینقدر گفتم کیک وساندیس نخور!گوش ندادی!دیدی بلاخره توراهم قرصی کردن .کیک نخورتوهم میزنی هی میای چرت وپرت میگی ابروی وزیرهاروبردی یک روز ازخودت موشک ول میکنی یکروز پهباد ول میکنی اسمون یه روزم لایحه ول میکنی حالا نمیگم که هرروز بو ول میکنی وکل تهرون و بو گرفته !کیک نخور!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج